از رقبای خود جلوتر باشید
برخی از بزرگترین شرکتهای جهان به موقعیتهای فعلی خود دست یافتند زیرا چیزی بزرگتر یا بهتر از رقابت ارائه دادند. دیگران با ارائه آن ابتدا به آنجا رسیدند.
اگر می خواهید سهم بازار را رشد دهید، نوآوری را بخشی از استراتژی بازاریابی خود قرار دهید.
نوآوری به اشکال مختلفی ارائه می شود: محصولات جدید، راه حل های سفارشی، مدل های ارائه خدمات یا پشتیبانی مشتری. به دنبال راهی باشید که بتوانید پیشنهادات خود را از سایر شرکتهای حوزه خود متمایز کنید و به عنوان یک رهبر و یک شرکتی که ارزش ماندن با آن را در طولانی مدت دارد به دنبال خواهید داشت.
نوآوری برای رشد مهم است، بلکه این کار را فقط به خاطر انجام آن انجام ندهید. برای رفع نیاز مشتری حتی اگر مشتریان از این نیاز آگاه نباشند نوآوری کنید. این امر باعث می شود تا مشتریان به دور باشند اما به شما کمک می کنند قدم بعدی برای افزایش سهم بازار به صورت آنلاین را دنبال کنید.