چنلیوم - achap - روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش 4) -
۰۴
آبان

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۴)

  1. بازاریابی به مخاطبان طاقچه
    هر بازار کوچک است اما وقتی با هم ترکیب شوند ، بازار بزرگی ایجاد می کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند
    در نگاه اول ، اگر می خواهید سهم بازار را افزایش دهید ، ممکن است این یک ایده بد باشد. از این گذشته ، بازار طاقچه کوچکتر و تخصصی تر است. با این وجود ، یک بازار طاقچه است – با این وجود ، بازاریابی به چندین بازار طاقچه می تواند به شما کمک کند با ایجاد ردپای بزرگتر در بخشهای کوچکتر از بازار ، سهم بازار را بدست آورید.

فرض کنید شما نرم افزار حسابداری را می فروشید. بسیاری از مشاغل آن را می خواهند ، اما می توانند آن را از ده ها شرکت دیگر خریداری کنند. چرا آنها می خواهند آن را از شرکت شما خریداری کنند؟

با استفاده از استراتژی مناسب بازاریابی طاقچه ، می توانید آن را به عنوان محصولی مناسب برای خرده فروشان محلی ، مشاغل نوپا ، شرکت های کوچک و ارائه دهندگان خدمات طاقچه قرار دهید. هر بازار کوچک است اما وقتی ترکیب می شوند ، بازار عظیمی ایجاد می کنند و بنابراین سهم بیشتری از بازار برای تجارت شما دارند.

آیا می خواهید سهم بازار شرکت خود را افزایش دهید؟
راه های زیادی برای پیروزی در رقابت وجود دارد ، اما سهم بازار یکی از مهمترین آنهاست. علاوه بر درآمد بیشتر ، وفاداری ، تعامل و توجه بیشتری نیز به همراه دارد. این استراتژی ها را عملی کنید تا سهم بیشتری از بازار را بدست آورید.

اگر منابع داخلی برای ایجاد و مدیریت یک استراتژی اختصاصی در بازار ندارید ، WebFX می تواند کمک کند. امروز با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید!