تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

روش های جدید تبلیغات ( بخش ۱ )

سرمایه گذاری در ایگو با یک مسابقه حمایت مالی
شخصی یک بار به من گفت که ترفند این که مردم را دوست داشته باشند، این است که آنها را مجبور به صحبت در مورد خودشان کنند. آنها از گفتگو فاصله می گیرند و اندکی راجع به شما می دانند، اما نسبت به خودشان بسیار عالی هستند. این دقیقاً همان کاری است که از آزمونهای Buzzfeed حمایت مالی می کند! همه می خواهند بدانند Skittle یا M&M چه نوع هستند، اگر در میزبان یا مهمان در Westworld باشند، در Game of Thrones چگونه خواهند مرد.

حمایت از نقشه های شهری
به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی برای شرکت های تور اتوبوس و رستوران های زنجیره ای ایتالیایی سودمند است (من دلیل خاصی ندارم). در حالی که من کوله پشتی داشتم، من به این برنامه های رایگان دستی که اکثراً در ایستگاه های قطار یا دوباره وجود داشتند، اعتماد کردم، مطمئن نیستم چرا رستوران های ایتالیایی.

من این مکنده ها را در همه جا حمل کردم. نقشه ها معمولاً با جاذبه های گردشگری بزرگ و مکانهای تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوس بگیرید، تمام ایستگاه های اتوبوس مشخص می شوند. من ناگزیر شدم به بازگشت به رستوران یا پیدا كردن راه خود برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس هنگام گم شدن و استفاده از آن برای یافتن راه خود در جاهای دیگر.

ایجاد کتاب های کوپن
وقتی بزرگ شدم، ما خمیر کوکی، کوکی های دختران پویش، کاغذ بسته بندی و کتاب های کوپن را فروختیم. اکنون می توانید کوپن ها را در همه جا پیدا کنید – کدهای تبلیغی آنلاین، Groupon، روزنامه، تبلیغات را در مترو چاپ کنید. اما کتاب های کوپن هنوز زنده و خوب هستند. به نظر می رسد آنها با تخفیف در پذیرش موزه ها و جاذبه های مردمی بیشترین سود را برای گردشگران دارند اما چه راهی بهتر برای جذب مشتری جدید از قرار دادن کوپن در یک راهنمای کشف شهری وجود دارد؟

محصولات مرتبط