تندیس - achap - روش های جدید تبلیغات ( بخش 1 ) -
۲۸
مهر

روش های جدید تبلیغات ( بخش ۱ )

  1. سرمایه گذاری در ایگو با یک مسابقه حمایت مالی
    شخصی یک بار به من گفت که ترفند این که مردم را دوست داشته باشند ، این است که آنها را مجبور به صحبت در مورد خودشان کنند. آنها از گفتگو فاصله می گیرند و اندکی راجع به شما می دانند ، اما نسبت به خودشان بسیار عالی هستند. این دقیقاً همان کاری است که از آزمونهای Buzzfeed حمایت مالی می کند! همه می خواهند بدانند Skittle یا M&M چه نوع هستند ، اگر در میزبان یا مهمان در Westworld باشند ، در Game of Thrones چگونه خواهند مرد.
  1. حمایت از نقشه های شهری
    به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی برای شرکت های تور اتوبوس و رستوران های زنجیره ای ایتالیایی سودمند است (من دلیل خاصی ندارم). در حالی که من کوله پشتی داشتم ، من به این برنامه های رایگان دستی که اکثراً در ایستگاه های قطار یا دوباره وجود داشتند ، اعتماد کردم ، مطمئن نیستم چرا رستوران های ایتالیایی.

من این مکنده ها را در همه جا حمل کردم. نقشه ها معمولاً با جاذبه های گردشگری بزرگ و مکانهای تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوس بگیرید ، تمام ایستگاه های اتوبوس مشخص می شوند. من ناگزیر شدم به بازگشت به رستوران یا پیدا كردن راه خود برای رسیدن به ایستگاه اتوبوس هنگام گم شدن و استفاده از آن برای یافتن راه خود در جاهای دیگر.

  1. ایجاد کتاب های کوپن
    وقتی بزرگ شدم ، ما خمیر کوکی ، کوکی های دختران پویش ، کاغذ بسته بندی و کتاب های کوپن را فروختیم. اکنون می توانید کوپن ها را در همه جا پیدا کنید – کدهای تبلیغی آنلاین ، Groupon ، روزنامه ، تبلیغات را در مترو چاپ کنید. اما کتاب های کوپن هنوز زنده و خوب هستند. به نظر می رسد آنها با تخفیف در پذیرش موزه ها و جاذبه های مردمی بیشترین سود را برای گردشگران دارند اما چه راهی بهتر برای جذب مشتری جدید از قرار دادن کوپن در یک راهنمای کشف شهری وجود دارد؟