چنلیوم - achap - روش های جدید تبلیغات ( بخش 2 ) -
۲۹
مهر

روش های جدید تبلیغات ( بخش ۲ )

4- از محیط به نفع خود استفاده کنید
این تبلیغات محیطی خلاق SO COOL است. آنها نه تنها از تابلوهای تبلیغاتی خسته کننده بهتر هستند ، بلکه یک فضای معمولی را برای چیزهای تبلیغاتی جالب و جالب می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاق مستقیم از مغز یک کودک 5 ساله در آمده است.

5- از Innuendo نترسید
مثل همیشه ، سکس میفروشد. این باعث می شود افراد دو بار نگاه کنند و تصویر را به مغز خود وارد کنند. عزیز انصاری کمدی کمدی دارد که در مورد تبلیغات اعتدال (مانند نسخه زیر) صحبت می کند – و اینکه چگونه آنها به ندرت افرادی را که مشغول ورزش هستند یا یک سالن ورزشی را نشان می دهند. در عوض ، اعتدال Equinox در موقعیت های سازشگر ، مدل هایی را به شکل فوق العاده خوبی نشان می دهد. این چه ارتباطی با نام تجاری یا محصول آنها دارد؟ تقریبا هیچی. اما من می توانم تصدیق كنم كه هرگز فراموش نخواهم كرد كه آگهی زیر را كه در كناره یك ساختمان در 53 و مدیسون منفجر شده است!

  1. مرجع پاپ-فرهنگ
    البته یک آگهی تبلیغاتی با کیم کارداشیان باید به منابع پاپ فرهنگ منتهی شود. بسته به مخاطبان خود ، می توانید یک مرجع تقلید به ماریلین (a la Snickers) ، یک فیلم محبوب ، یا به طرز آشکار از حرکت های رقص یک ستاره مشهور ایجاد کنید.