تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۴)

بازاریابی به مخاطبان طاقچه
هر بازار کوچک است اما وقتی با هم ترکیب شوند، بازار بزرگی ایجاد می کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص می دهند
در نگاه اول، اگر می خواهید سهم بازار را افزایش دهید ، ممکن است این یک ایده بد باشد. از این گذشته، بازار طاقچه کوچکتر و تخصصی تر است. با این وجود، یک بازار طاقچه است – با این وجود، بازاریابی به چندین بازار طاقچه می تواند به شما کمک کند با ایجاد ردپای بزرگتر در بخشهای کوچکتر از بازار، سهم بازار را بدست آورید.

فرض کنید شما نرم افزار حسابداری را می فروشید. بسیاری از مشاغل آن را می خواهند، اما می توانند آن را از ده ها شرکت دیگر خریداری کنند. چرا آنها می خواهند آن را از شرکت شما خریداری کنند؟

با استفاده از استراتژی مناسب بازاریابی طاقچه، می توانید آن را به عنوان محصولی مناسب برای خرده فروشان محلی، مشاغل نوپا، شرکت های کوچک و ارائه دهندگان خدمات طاقچه قرار دهید. هر بازار کوچک است اما وقتی ترکیب می شوند، بازار عظیمی ایجاد می کنند و بنابراین سهم بیشتری از بازار برای تجارت شما دارند.

آیا می خواهید سهم بازار شرکت خود را افزایش دهید؟
راه های زیادی برای پیروزی در رقابت وجود دارد، اما سهم بازار یکی از مهمترین آنهاست. علاوه بر درآمد بیشتر، وفاداری، تعامل و توجه بیشتری نیز به همراه دارد. این استراتژی ها را عملی کنید تا سهم بیشتری از بازار را بدست آورید.

اگر منابع داخلی برای ایجاد و مدیریت یک استراتژی اختصاصی در بازار ندارید، WebFX می تواند کمک کند. امروز با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید!

محصولات مرتبط