تبلیغات و بازاریابی - achap - اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش 2) -
۱۲
آبان

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۲)

  1. فکر کردن که بازاریابی مؤثر باید گران باشد. اگر تمام کاری که انجام می دهید گوش دادن به میزان فروش برخی از بازاریابی های بازاریابی جستجو و ثبت نام با آنها است ، ممکن است گمراه شوید که باور داشته باشید که بازاریابی مؤثر به معنای صرف پول زیادی است. این فروش های فروش می خواهند شما را به این روش فکر کنند ، زیرا هرچه پول بیشتری با آنها هزینه کنید ، کمیسیون بیشتری نیز به دست می آورید. اگر احساساتی شوید و فکر کنید که چگونه این تبلیغات تمام کسب و کارهای دنیا را برای شما به ارمغان می آورد ، برای این پول فروش خود به یک طعمه آسان تبدیل می شوید. حقیقت این است – بازاریابی وب موثر نباید گران باشد. اگر بازاریابی شما به درستی انجام شده و بصورت روشنی انجام شود (به جای احساسی) ، آنقدر که فکر می کنید گران نیست.

من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که بازاریابی چیزی بیشتر از تبلیغات یا فروش است. این در مورد ارائه یک تجربه عالی مشتری است ، که شامل راه اندازی سیستم هایی است تا مشتریان بدون توجه به اینکه در آن روز کدام کارمند کار می کنند ، یک تجربه مداوم و با کیفیت را کسب کنند.