تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۶)

اگر پول ندارید چه می کنید؟
در حالی که ما در مورد چقدر پول برای تبلیغات هزینه می کنیم، بعضی ها می گویند:”اما من پول ندارم! من مشتری کافی ندارم که وارد شوم، و پول تبلیغ ندارم … چه باید بکنم؟” سوال بزرگ. پاسخ، همانطور که احتمالاً حدس زده اید، استفاده از تکنیک های بازاریابی (غیر از تبلیغات) است که انجام آن ارزان است.

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که جلوی پرتاب پول به تبلیغات را بگیرید. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، تبلیغات گران ترین راه برای جذب مشتری است. وقتی پول کم دارید، تبلیغات راهی برای پیشبرد نیست. در مرحله بعد، شما نیاز به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان موجود خود دارید. اگر سالانه 200000 تا 5000،000 دلار درآمد داشته باشید، مشتریانی در حال حاضر به سمت شما می آیند. شاید به تعداد دلخواه شما نباشد، اما تعداد مشخصی از مشتریان موجود را دارید. شما باید خدمات استثنایی به آنها ارائه دهید.

اغلب اوقات، صاحب مشاغل احساس کمبود پول می کند. نگرش مالک بر نگرش کارکنان تأثیر می گذارد و همه با روحیه ای آرام ، کم مصرف و بی روح رفتار می کنند. روحیه کم است و هیچ کس احساس هیجان نمی کند. شما باید آن را چرخانده باشید. شما باید برای کارمندان خود توضیح دهید که چرا ارائه یک تجربه عالی مشتری، مهم است و چرا مهم است که همه مثبت و مشتاق باشند. شما باید برای کارمندان خود توضیح دهید که هرچه مثبت تر باشند، مشتری بیشتری به دست می آیند، تجارت شما بیشتر خواهد شد و احتمال افزایش آنها بیشتر است. شما باید به کارمندان خود توضیح دهید که اگر آنها منفی باقی بمانند، ممکن است از کار خارج شوید و آنها دیگر شغل نخواهند داشت. آن را به یک تلاش تیمی تبدیل کنید تا مشتریان فعلی خود را متحیر کنید. سیستم ها را پیاده سازی کنید و به کارمندان خود آموزش دهید تا خدمات شما هر بار مشتری شما را متحیر کنند. اطمینان حاصل کنید که انرژی در محل کار زیاد است، و همه با اشتیاق لبخند می زنند و کار می کنند. به آنها بگویید که این ممکن است موضوعی باشد که تجارت را از ادامه کار نجات می دهد. اگر همه موفق به بیرون کشیدن آن شدند، یک جشن بزرگ برگزار کنید!

محصولات مرتبط