تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۳)

یادمه مک دونالد؟ مهم نیست چه کسی آن روز در آنجا کار می کند، شما همیشه همان تجربه را کسب خواهید کرد. آنها همیشه مقدار X نمک را در سیب زمینی سرخ کرده قرار می دهند، شما همیشه غذای خود را در مدت X دقیقه انجام می دهید و کارمندان همیشه به شما سلام می دهند.

اینگونه می خواهید شغل شما باشد. نکته اصلی بازاریابی، ارائه یک تجربه عالی مشتری است. شما فقط نمی توانید یک روز خدمات عالی و یک روز سرویس ترسو ارائه دهید. مهم نیست که چقدر مشغول کار هستید، مهم نیست که آن روز چه کسی کار می کند – هر مشتری باید هر بار تجربه مشابه مشتری را بدست آورد. چطوری این کار را انجام میدهی؟ شما باید سیستم ها و رویه ها را پیاده سازی کنید و باعث شود که هر کارمند از آنها پیروی کند. اینگونه است که ما در اینجا کارهایی را انجام می دهیم. آنها یا از آن پیروی می کنند، یا از در خارج هستند.

می بینید، از آنجا که بازاریابی به این صورت است که مشتریان شما را درک می کنند، روش های زیادی برای بهبود نحوه درک شما وجود دارد. خرید یک تبلیغ بزرگتر ممکن است وقتی افراد صفحات زرد را باز می کنند، باعث افزایش دید شما شود، اما آیا می بینید که چگونه روش های ارزان تر و مؤثر تری برای بهبود نحوه درک شما وجود دارد؟ ممکن است به سادگی آموزش کارمندان خود در مورد نحوه پاسخگویی به تلفن باشد. این چیزی است که شما هنگام بلند کردن تلفن می گویید، این همان چیزی است که شما می گویید وقتی مشتری درخواست این کار را می کند، این همان چیزی است که شما می گویید وقتی مشتری از شما فریاد می زند … و غیره.

شما شروع به تنظیم قوانینی می کنید که کارمندانتان باید از آنها پیروی کنند. به عنوان مثال، پاسخگویی به سؤالات هر بازدید کننده آنلاین با روشی مؤدبانه و کارآمد. قوانین و رویه های دقیق به تجارت شما بستگی دارد، اما شما باید نوعی از قوانینی داشته باشید که همه از آنها پیروی می کنند. و حدس بزنید که چقدر نوشتن چند قانون و مجبور کردن هر کارمند برای دنبال کردن آنها، چقدر هزینه دارد؟ هزینه ای ندارد. و حدس بزنید که چقدر بهتر از نظر مشتریان درک خواهید شد؟ زیاد. آیا این بازاریابی مؤثر است؟ شرط می بندید.

محصولات مرتبط