تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۸)

روش هایی برای افزایش درآمد
سؤال: “چند روش برای افزایش درآمد شما وجود دارد؟”
پاسخ: “سه”.

سؤال: “بیشتر صاحبان مشاغل از چه روش استفاده می کنند؟”
پاسخ: “یکی”

سؤال: “بهترین راه برای افزایش درآمد شما چیست؟”
پاسخ: “شروع به استفاده از هر سه روش.”

بنابراین دقیقاً سه روش چیست؟ آن ها اینجا هستند…

  1. تعداد مشتری ها را افزایش دهید. این روشی است که بیشتر مردم از آن استفاده می کنند. اگر می خواهید پول بیشتری کسب کنید، مشتری های بیشتری را وارد کنید! با این حال، دو راه دیگر وجود دارد که اکثر مردم آنها را نادیده می گیرند…
  2. افزایش متوسط ​​هزینه مشتری. آیا تاکنون تمرکز خود را بر این داشته اید که هر بار بازدید شما از مردم بیشتر هزینه کنند؟ شما می توانید به همان تعداد مشتری داشته باشید، اما اگر هرکسی هزینه بیشتری خرج کند، پول بیشتری نیز به دست خواهید آورد.
  3. فرکانس خرید را افزایش دهید. آیا تاکنون پیگیری کرده اید که چند بار مشتری تکراری از شما بازدید می کند؟ آیا هر سال یک بار؟ هر دو سال یک بار؟ اگر بتوانید هر 6 ماه یکبار آنها را بیاورید چه می کنید؟ یا هر 3 ماه؟

برای افزایش فرکانس خرید چه کاری می توانید انجام دهید؟ اکنون می خواهم چیزی را به شما نشان دهم که بسیار قدرتمند است. وقتی شروع به استفاده از هر سه روش با هم می کنید، اثر ضرب وجود دارد.

تصور کنید که شما می توانید در روش اول 3 بار موثرتر باشید، 3 بار در روش دوم 3 بار و در روش سوم 3 بار موثرتر باشید. به عبارت دیگر، شما 3 برابر مشتری بیشتر به ارمغان می آورید، مشتریان هنگام آمدن 3 برابر بیشتر هزینه می کنند و بیشتر 3 بار بیشتر به آنها می آیند.

اثر ترکیبی فقط 3 + 3 + 3 نیست، و شما را 9 برابر بیشتر درآمد می کند. جلوه ترکیبی 3 X 3 X 3 است که باعث می شود 27 برابر بیشتر درآمد داشته باشید!

این بدان معناست که اگر درآمد فعلی شما 200،000 دلار در سال باشد، درآمد شما به 5،400،000 دلار در سال خواهد رسید.

چقدر احتمال دارد که در هر روش 3 بار مؤثر باشید؟ این امکان وجود دارد که اگر در آن کار کنید. این آسان نخواهد بود، و شما به ترافیک راه می روید. اما اگر کارها را انجام داده و در هر روش نمی دانید، شانس بسیار بهتری برای موفقیت خواهید داشت.

ما به چند فصل بعدی خواهیم پرداخت تا به شما نشان دهند که چگونه در هر روش موثرتر باشید. در حال حاضر، فقط به یاد داشته باشید که اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، باید در هر 3 روش کار بهتری انجام دهید.

محصولات مرتبط