مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

انواع تبلیغات (بخش ۲)

2. تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی به سال 1920 باز می گردد ، هنگامی که اولین ایستگاه های رادیویی تجاری در ایالات متحده راه اندازی شد. امروزه ، رادیو هنوز یک بستر بازاریابی و تبلیغات مرتبط برای گسترش دسترسی به یک رویداد حمایت مالی یا محصول جدید است. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به ایستگاه رادیویی می پردازد تا آگهی خود را در هنگام وقفه های مشخص بین موسیقی یا یک نمایش رادیویی پخش کند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *