Search
Close this search box.

تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۱۰)

تخته پردازنده شیر کالیفرنیا: شیر گرفته اید؟ (1993)

تبلیغات: چاپ

منبع: Broward Palm Beach New Times

با تشکر از مجموعه “پردازنده شیر” در کالیفرنیا ، “Got Milk؟” کمپین ، فروش شیر در کالیفرنیا تنها در یک سال 7٪ افزایش یافته است. اما این تأثیرات در مرزهای ایالتی رخ داد و تا به امروز ، شما هنوز هم نمی توانید میلیون ها نفر از پارادوها “Got [Fill-in-the-Blank]؟” فرار کنید.

البته توجه داشته باشید كه این آگهی افرادی را كه شیر نمی نوشند ، هدف قرار نداد. در عوض ، بر مشتریانی که قبلاً بودند متمرکز شده است.

درس

همیشه در مورد جذب مخاطب کاملاً جدید برای استفاده از محصولات یا خدمات شما اینگونه نیست – گاهی اوقات این است که مخاطبان فعلی خود را بارها و بارها از محصول خود قدردانی و استفاده کنند. مخاطبان خود را به مدافعان تبدیل کنید و از بازاریابی و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید تا به آنها بگویید که چرا آنها همچنان باید از محصول یا خدمتی که قبلاً برای آنها ارائه داده اید لذت ببرند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *