تخته پردازنده شیر کالیفرنیا: شیر گرفته اید؟ (1993)
تبلیغات: چاپ
منبع: Broward Palm Beach New Times
با تشکر از مجموعه “پردازنده شیر” در کالیفرنیا ، “Got Milk؟” کمپین ، فروش شیر در کالیفرنیا تنها در یک سال 7٪ افزایش یافته است. اما این تأثیرات در مرزهای ایالتی رخ داد و تا به امروز ، شما هنوز هم نمی توانید میلیون ها نفر از پارادوها “Got [Fill-in-the-Blank]؟” فرار کنید.
البته توجه داشته باشید كه این آگهی افرادی را كه شیر نمی نوشند ، هدف قرار نداد. در عوض ، بر مشتریانی که قبلاً بودند متمرکز شده است.
درس
همیشه در مورد جذب مخاطب کاملاً جدید برای استفاده از محصولات یا خدمات شما اینگونه نیست – گاهی اوقات این است که مخاطبان فعلی خود را بارها و بارها از محصول خود قدردانی و استفاده کنند. مخاطبان خود را به مدافعان تبدیل کنید و از بازاریابی و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید تا به آنها بگویید که چرا آنها همچنان باید از محصول یا خدمتی که قبلاً برای آنها ارائه داده اید لذت ببرند.