14. De Beers: A Diamond Forever (1999)
تبلیغات: چاپ ، تلویزیون
منبع: اخبار بی بی سی
در سال 1999 ، AdAge اعلام کرد “یک الماس برای همیشه” از دی Beers به یادماندنی ترین شعار قرن بیستم است. اما مبارزات انتخاباتی ، که (ایده آل بسیار مورد نظر) این ایده را که هیچ ازدواج بدون حلقه الماس کامل نخواهد بود ، مطرح کرد ، فقط سوار بر چهارچوب های یک صنعت موجود نبود. De Beers در واقع صنعت را بنا نهاد. این ایده این ایده را ایجاد کرد که یک حلقه الماس یک تجمل ضروری است.
طبق گزارش نیویورک تایمز ، N.W. برنامه بازی Ayer این بود که “شرایطی را ایجاد کند که تقریباً هر شخصی که متعهد به ازدواج است ، مجبور شود انگشتر نامزدی الماس را بدست آورد.”
درس
تبلیغات می تواند کالایی نسبتاً ارزان را لوکس و اساسی به نظر برسد.