تندیس - achap - بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش13) -
۰۲
دی

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۱۳)

13. کلیرول: آیا او هست یا نه؟ (1957)

تبلیغات: چاپ

clairol-did-she-or-doesnt-she.png

منبع: Current360

اولین باری که کلرئول در سال 1957 این سؤال را پرسید ، پاسخ 1 به 15 بود – مثل این که در هر 15 نفر فقط 1 نفر از رنگ موهای مصنوعی استفاده می کردند. فقط 11 سال بعد ، مطابق مجله TIME ، پاسخ 1 از 2 بود. این کمپین ظاهراً چنان موفقیت آمیز بود که برخی ایالت ها از زنان خواستند رنگ مو را در گواهینامه راننده خود نشان دهند. وقتی کمپین تبلیغاتی شما شروع به تغییر موارد در DMV می کند ، می دانید که به عصبی برخورد کرده اید.

كلیرول برعكس كارهایی كه بیشتر بازاریان انجام می دادند ، انجام داد: آنها نمی خواستند هر زن در خیابان كه می گوید گفت از محصول خود استفاده می كند ، در خیابان دوید. آنها می خواستند زنان بدانند كه محصول آنها آنقدر خوب است كه مردم قادر به گفتن استفاده از آن نیستند یا نه.

درس

بعضی اوقات ، صرفاً بیان اینکه چگونه و چرا محصول شما کار می کند برای مصرف کنندگان کافی است. نمایش مؤثرتر از گفتن است.