مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۱۲)

اپل: دریافت مک (2006)

تبلیغات: تلویزیون

در حالی که مبارزات انتخاباتی بسیار خوبی برای اپل وجود داشته است ، این کیک را می گیرد. ویدیوی بالا فقط یکی از سری تکرارهای این کمپین است و بحث مک در مقابل رایانه شخصی به یکی از موفق ترین کمپین های اپل تبدیل شد. این شرکت در سال اول با کمک خود 42 درصد رشد سهم بازار را تجربه کرده است. این تبلیغات به مخاطبان مک همه چیزهایی را که باید در مورد محصول بدانند بدون اینکه آشکار باشد – و به روشی هوشمندانه – می گویند.

درس

فقط به این دلیل که محصول شما برخی از کارهای بسیار شگفت انگیز را انجام می دهد به این معنی نیست که باید مخاطب خود را با آن سر بزنید. درعوض ، مزایای محصول خود را به روشی نسبی توضیح دهید تا مصرف کنندگان بتوانند خود را با استفاده از آن ببینند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *