Google: سال در جستجوی (2017)
تبلیغات: اینترنت
این قدیمی ترین یا شناخته شده ترین تبلیغ موجود در لیست ما نیست ، اما به قدرتمندترین موجودیت موجود در طی نه سال (و هنوز هم رفتن) آن تبدیل شده است. بسیار قدرتمند و بسیار واقعی ، فراموش کرده اید که این یک تبلیغ است.
سال جستجو در سال 2009 با عنوان “Zeitgeist” آغاز شد ، گزارشی کتبی از رایج ترین جستجوهای Google در 12 ماه گذشته. سال بعد ، گوگل آن را برای یک فیلم سه دقیقه ای تنظیم کرد. از آن زمان ، این یادآور جسورانه و سالانه است که ما چقدر به Google وابسته هستیم تا اطلاعاتی در مورد اخبار و رویدادهایی که باعث وقفه در کل جهان می شود ، داشته باشیم. آخرین ویدیوی شرکت را از سال 2017 در بالا بررسی کنید.
درس
به مشتریان خود یادآوری کنید که چقدر به آنها اهمیت می دهید. این داستانها احساسات گوناگونی را به وجود می آورند ، اما در نهایت همه – بدون توجه به محصولات Google آنها را دوست دارند – از طریق یک پیام تبلیغاتی در مورد چگونگی استفاده ما از شرکت بهترین محصولات را در همه ما متحد می کند.