تبلیغات: چاپ ، تلویزیون
منبع: وبلاگ BuildingPharmaBrands
فکر می کنید ایجاد یک بازار کاملاً جدید برای محصول شما آسان است؟ شركت Miller Brewing (كه اكنون MillerCoors) با بازار آبجو سبک ، آن كار را كرد و بر آن مسلط شد. هدف کمپین “طعم عالی ، پر کردن کمتر” این بود که “مردان واقعی” را برای نوشیدن آبجو سبک میل کنند ، اما آنها با این تصور غلط روبرو بودند که آبجو سبک هرگز در واقع نمی تواند طعم خوبی داشته باشد.
میلر با در نظر گرفتن بحث و گفتگو ، مدل های مردانه ای را در نوشیدن آبجو سبک خود نشان داد و مزه عالی آن را اعلام کرد.
درس
برای ده ها سال پس از پخش این کمپین ، میلر لایت بر بازار آبجو سبک که اساساً ایجاد کرده بود تسلط داشت. چه درسی که بازاریابان می توانند بیاموزند چیست؟ سعی کنید متفاوت باشد. اگر مردم به شما می گویند جایی برای یک محصول وجود ندارد ، دسته خود را ایجاد کنید تا به سرعت بتوانید رهبر شوید.