علی رغم نداشتن شکل مشخص ، Absolut بطری خود را به عنوان شناخته شده ترین بطری جهان تبدیل کرد. کمپین آن ، که تبلیغات چاپی را نشان می داد که بطری های “وحشی” را نشان می داد ، چنان موفقیت آمیز بود که 25 سال از اجرای آن متوقف نشد. این طولانی ترین تبلیغات تبلیغاتی بدون وقفه تا کنون است و بیش از 1500 تبلیغات جداگانه دارد. حدس می زنم اگر شکسته نشود ، آن را برطرف نکنید.
با شروع این کارزار ، Absolut حدود 2.5٪ بازار ودکا را در اختیار داشت. Absolut با پایان یافتن اواخر دهه 2000 ، 4.5 میلیون پرونده در سال یا نیمی از کل ودکاهای وارداتی در ایالات متحده را وارد می کرد.
مهم نیست که چقدر محصول شما خسته کننده باشد ، به این معنی نیست که نمی توانید داستان خود را به روشی جالب بگویید. بگذارید تکرار کنم: Absolut 1500 آگهی یک بطری ایجاد کرد. مصمم باشید و محصول خود را به همان شیوه متمایز کنید.