تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۱)

آیا می دانید که یک بار ، محصول نایک تقریباً منحصراً به دوندگان ماراتن توجه می کرد؟ سپس ، یک شوق تناسب اندام پدید آمد – و مردمی در بخش بازاریابی نایک می دانستند که برای پیشی گرفتن از رقیب اصلی خود ، Reebok ، باید از این مزیت استفاده کنند. (در آن زمان ، Reebok بیشتر از نایک کفش می فروخت). و به همین ترتیب ، در اواخر دهه 1980 ، نایک “Just Do It” را خلق کرد. کمپین.

این یک ضربه بود.

در سال 1988 ، فروش نایک 800 میلیون دلار بود. تا سال 1998 ، فروش بیش از 9.2 میلیارد دلار بود. “فقط آن را انجام دهید.” کوتاه و شیرین بود ، اما همه چیز را که مردم هنگام انجام تمرینات ورزشی احساس می کردند – محاصره کرده بود – و مردم هنوز هم امروز آن احساس را احساس می کنند. نمی خواهید پنج مایل دوید؟ فقط آن را انجام دهید. نمی خواهید چهار پله پرواز کنید؟ فقط آن را انجام دهید. این شعاری است که همه ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم: انگیزه ای برای فشار آوردن از خودمان.

وقتی می خواهید بهترین راه برای ارائه برند خود تصمیم بگیرید ، از خود بپرسید: چه مشکلی برای مشتریان خود حل می کنید؟ محصول یا خدمات شما چه راه حلی ارائه می دهد؟ با ضربه زدن به آن مسئله اصلی در تمام پیام های خود ، در سطح عاطفی با مصرف کنندگان در ارتباط خواهید بود که نادیده گرفتن آن دشوار است.

محصولات مرتبط