تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۲)

به اشتراک گذاشتن یک تبلیغات کولا

مارک های بزرگ معمولاً برای انجام کاری اساسی در زمان بزرگ بودن ، خیلی سخت می شوند. بنابراین ، کوکا کولا برای جذابیت توده ها چه کرد؟ آنها با قرار دادن نام خود بر روی هر بطری ، از افراد دلجویی کردند.

کمپین Share a Coke در سال 2011 در استرالیا آغاز شد ، وقتی Coca-Cola هر 150 بطری را با 150 نام محبوب در این کشور شخصی سازی کرد. از آن زمان ، ایالات متحده آمریکا به دنبال این پرونده ، چاپ اولین نام ها در جلوی بطری ها و قوطی های خود را با قلم مارک Coke.  شما حتی می توانید بطری های سفارشی را در وب سایت کوک سفارش دهید تا چیزهایی مانند نام مستعار و آرم کالج را درخواست کنید.

این یک داستان شایع در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. بسیاری از مصرف کنندگان از این مسحور بودند ، در حالی که دیگران با آن اشتباه گرفته بودند – چرا کالای موقت را شخصی می کنیم؟ پپسی حتی اندکی پس از راه اندازی کمپین ضد تبلیغات را منتشر کرد.

با این وجود ، کولا توجه فوری به آن توجه کرد.

طرفداران کک خریداران عادی هستند و این شرکت با تمام توان به این حس مالکیت فردی تکیه می کند. تعجب از اینکه چه نامی را از ماشین فروش خواهید گرفت خود هیجان انگیز بود – حتی اگر مال شما هم نباشد ، شما را ترغیب می کند که “کولا” را با هر کسی که در جبهه است به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط