به اشتراک گذاشتن یک تبلیغات کولا
مارک های بزرگ معمولاً برای انجام کاری اساسی در زمان بزرگ بودن ، خیلی سخت می شوند. بنابراین ، کوکا کولا برای جذابیت توده ها چه کرد؟ آنها با قرار دادن نام خود بر روی هر بطری ، از افراد دلجویی کردند.
کمپین Share a Coke در سال 2011 در استرالیا آغاز شد ، وقتی Coca-Cola هر 150 بطری را با 150 نام محبوب در این کشور شخصی سازی کرد. از آن زمان ، ایالات متحده آمریکا به دنبال این پرونده ، چاپ اولین نام ها در جلوی بطری ها و قوطی های خود را با قلم مارک Coke. شما حتی می توانید بطری های سفارشی را در وب سایت کوک سفارش دهید تا چیزهایی مانند نام مستعار و آرم کالج را درخواست کنید.
این یک داستان شایع در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. بسیاری از مصرف کنندگان از این مسحور بودند ، در حالی که دیگران با آن اشتباه گرفته بودند – چرا کالای موقت را شخصی می کنیم؟ پپسی حتی اندکی پس از راه اندازی کمپین ضد تبلیغات را منتشر کرد.
با این وجود ، کولا توجه فوری به آن توجه کرد.
طرفداران کک خریداران عادی هستند و این شرکت با تمام توان به این حس مالکیت فردی تکیه می کند. تعجب از اینکه چه نامی را از ماشین فروش خواهید گرفت خود هیجان انگیز بود – حتی اگر مال شما هم نباشد ، شما را ترغیب می کند که “کولا” را با هر کسی که در جبهه است به اشتراک بگذارید.