تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

افراد مشهور در تبلیغات

افراد مشهور در تبلیغات

شرکت ها مدتی فهمیده اند که معتبران افراد می توانند اعتبار و دلخواه تبلیغ و همچنین تصویر برند ، آگاهی و رفتار خرید را ارتقا دهند. افراد مشهور دارای تصاویر داخلی و پیروان هستند ، هر دو تأثیرگذار قدرتمندی برای مصرف کنندگان بالقوه هستند.

انتخاب مناسب برای تأییدکننده می تواند یک تصمیم مهم برای یک تبلیغ کننده باشد. در “افزایش اعتبار برند از طریق تأیید مشاهیر: قابلیت اطمینان Trap جذابیت و تخصص” (لطفا به صفحه 16 مراجعه کنید) ، استفان دبلیو وانگ (دانشگاه ملی اقیانوس تایوان) و آنجلین بست شاینبوم (دانشگاه تگزاس در آستین) صنعت هواپیمایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و منبع را مورد بررسی قرار دادند. نظریه اعتبار و تأثیر آن بر عملکرد برند برای تأیید افراد مشهور. آنها با استفاده از 637 مسافر ، نقش قابلیت اطمینان ، جذابیت و مهارت تأیید شده در اعتبار و اولویت برند را ارزیابی کردند. آنها دریافتند که بستگی به مصرف کننده با صنعت درگیر دارد. آنها دریافتند که “اعتماد به نفس جذابیت و اعتبار زیبایی را در هنگام ویژگی های منبع مشهور در صنعت هواپیمایی به وجود می آورد – جایی که اعتماد به ویژه حائز اهمیت است.” آنها پیشنهاد می کنند که “تبلیغ کنندگان با استفاده از تأیید مشهور باید دارای یک شخصیت مشهور جذاب باشند که به نظر می رسد قابل اعتماد است. آنها به بهترین وجه بر پایگاه مصرف کننده کم مصرف و درگیر بودن آنها تأثیر می گذارند. “آنها همچنین توصیه می کنند که” در یک صنعت جهانی مانند خطوط هوایی ، چنین مشهوری باید بین المللی شناخته شود.

افراد مشهور در تبلیغات

افراد مشهور با کسانی که از آنها پیروی می کنند ، ارتباط متفاوتی دارند. این می تواند بر واکنش مصرف کنندگان نسبت به رابطه تأثیر بگذارد و این به نوبه خود ممکن است به حرفه افراد مشهور بستگی داشته باشد. در “نظریه سرگرمی دوگانه در تأیید مشاهیر: نقش پرستش و حرفه مشهور” ، (نگاه کنید به صفحه 33) ، Subhadip روی (موسسه مدیریت هند Udaipur) و Aditya Shankar Mishra (IBS حیدرآباد) دریافتند که در هند و در بریتانیا ، “انگیزه های مختلف در تأثیر مشهور بودن بر روی نمازگزاران و افراد غیر عبادی مؤثر است.”

تحقیقات آنها نشان می دهد که “افراد مشهور حرفه های پر زرق و برق ، مانند بازیگران فیلم ، متفاوت از افراد مشهور از حرفه های عملکرد گرا ، مانند ورزش” ، درک می شوند. ” انگیزه ها برای افراد مشهور مربوط به یک حرفه مرتبط با عملکرد بیشتر مورد توجه قرار گرفت. “

سرانجام ، نویسندگان اظهار داشتند كه “تأثیر تأثیر افراد مشهور بر مصرف كنندگان تا حدودی قابل تعمیم است ، در حالی كه نتیجه نهایی (یعنی نگرش به برند) ممكن است به حرفه مشهور و جدید بودن برند بستگی داشته باشد.” علاوه بر ارائه مزایای بسیاری برای نام تجاری تایید شده ، تاییدیه های مشهور نیز می توانند تأثیر منفی بگذارد. این امر در اثر رسوائیهای شخصی که شامل سخنگویان معروفی چون Tiger Woods ، Lance Armstrong ، Martha Stewart و O. J. Simpson بود ، کاملاً دردناک بود. جبران منفی با نگرش مثبت بیشتر از طرف حامیان مالی ممکن است وسیله ای برای بهبود تصویر برند باشد.

افراد مشهور در تبلیغات

تیمی از محققان استرالیایی در مورد تأثیر لبخند درک شده واقعی (یک لبخند دوچن) و نگرش منفی قبل از مشهور بودن در “چگونه یک لبخند می تواند تفاوت ایجاد کند” – تقویت جذابیت دلپذیر از افراد مشهور مشهور: تقویت مصرف کننده تحقیق کردند. برداشت از اصالت شهرت از طریق استفاده از “لبخند دوشنبه” در تبلیغات “(لطفا به صفحه 51 مراجعه کنید). جاسمینا الیچیچ (دانشگاه موناش) و دو نویسنده از دانشگاه نیوکاسل استرالیا (آلیشیا کالچینسکی و استیسی م. باکستر) 340 نفر از پاسخ دهندگان را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که “تغییر چهره های مشهور در تبلیغات می تواند بر درک مصرف کننده از اصالت افراد مشهور تأثیر بگذارد.” آنها پیشنهاد می كنند كه مصرف كنندگان هنگامی كه: 1) نسبت به افراد مشهور و 2) در معرض مشاهیر قرار می گیرند ، لبخندهای غیر Duchenne (جعلی) را در معرض دید افراد قرار دهند. “از طرف دیگر” هنگامی که یک شخص مشهور در یک آگهی تبلیغاتی با لبخند Duchenne (واقعی) نمایش داده می شود ، مصرف کنندگان این اطلاعات را به دست می آورند: 1) مشهور بودن را واقعی تر می دانند و 2) رفتارهای مطلوب تری نسبت به تبلیغات و قصد خرید بیشتر گزارش می دهند. “

در پایان نویسندگان می گویند “حتی اگر همه چیز از بین نرود و افراد مشهور از فیض فرو روند ، اجرای دقیق تبلیغات می تواند انجمن های منفی را که با یک شخص مشهور برگزار می شود ، خنثی کند ، به این معنی که ممکن است از دامپرسی زودرس و جایگزینی افراد مشهور جلوگیری شود.”

یکی از راه های ارزیابی کیفیت تاییدیه های مشهور ، بررسی تأثیر تأیید بر بازده بازار سهام است. در “ارزش بازار تأیید مشهور: شواهد هند نشان دهنده عواملی است که می توانند از بازده بازار سهام تأثیر بگیرند” (لطفا به صفحه 65 مراجعه کنید) ، آرپیتا آگنیهوتری (دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا هریسبرگ) و ساوراب بطاچاریا (دانشکده بازرگانی دانشگاه نیوکاسل ، انگلستان) بازار را بررسی کردند. ارزش بنگاهها و اعلامیه های تأیید شده و دریافتند که بازده غیرطبیعی سهام تحت انواع خاصی از شرایط در بازار هند امکان پذیر است. نتایج آنها نشان می دهد که “ویژگی اعلامیه و شهرت مشهور می تواند بازده غیرطبیعی را افزایش دهد.” این به این دلیل است که “اطلاعات مالی خاص و مفصل تر توسط سرمایه گذاران بیشتر ارزیابی می شود.”

افراد مشهور در تبلیغات

یک یافته شگفت آور: “افراد مشهور طاقچه نسبت به افراد مشهور اصلی ، بازده های غیر طبیعی بیشتری ایجاد می کنند.” این افراد به اندازه نمایش زیاد نیستند ، بلکه نشان دهنده ارتباط با یک محیط طاقچه هستند و قیمت آنها ارزان تر است. سرانجام نویسندگان اظهار داشتند: “گرچه مدیران سرمایه گذاری زیادی در تأیید افراد مشهور می کنند و سعی می کنند با جلب توجه بیشتر مشتریان ، رقابت را شکست دهند ، اما باید متوجه شوند که سرمایه گذاری سنگین در تأیید اعتبار ممکن است در صورت مشهور بودن بر روی یک نام تجاری ارزش خود را از دست بدهد.”

به منظور انتشار تحقیقات با کیفیت بالا ، تأثیرگذار و مهم ، ژورنال تحقیقات تبلیغات به کار خستگی ناپذیر یک هسته از داوران با استعداد بستگی دارد. در هر شماره ، لیست اعضای ارشد مشاوره و اعضای هیئت مدیره بررسی تحریریه را منتشر می کنیم. با این وجود ، یک چاه عمیق از بازرسان اختصاصی اضافی وجود دارد که متفکرانه در روند بررسی ما شرکت می کنند اما نام آنها در استاد ما ظاهر نمی شود. این افراد معمولاً تلاش می کنند تا بررسی کنند. هنگامی که بدنه کار بررسی آنها مشارکت قابل توجهی داشته باشد ، از آنها می خواهیم که به هیئت نقد و بررسی ویرایشگر بپیوندند. و ، سالی یک بار ، ما در این فضا به این گروه ممتاز سلام می کنیم. لیست داوران JAR Ad Hoc 2017 شامل موارد زیر است:

لئونیدس الکساندروف ، دانشگاه جهانی آنتورپن؛ خوزه لوئیس آایالا ، دانشگاه پورتوریکو؛ مایکل بورلند ، دانشگاه RMIT؛ شان بیگلیون ، انتشارات رسانه ای؛ دانیل کمیلیوسکی-راییموندو ، دانشگاه ملبورن؛ پلیمروس کریشوخو ، دانشگاه ارهوس؛ جاستین کوهن ، مؤسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ سرجیو داوالوس ، دانشگاه واشنگتن تاکوما؛ سونیا دیکینسون-Delaporte ، دانشگاه کورتین؛ رابرت ایست ، دانشکده بازرگانی کینگستون ، لندن ، و مؤسسه Ehrenberg-Bass ، UNISA؛ مارتین آیزند ، دانشگاه اروپا Viyadrina؛ تروی الیاس ، دانشگاه فلوریدا؛ توماس ایوانز ، تحقیقات DTE ، شرکت؛ فرناندو فاستوسو ، دانشکده مدیریت یورک – دانشگاه یورک؛ لری فیلر ، دانشگاه Old Dominion.

علاوه بر این ، لوک گرینکرا ، دانشگاه موناش؛ نیکول هارت نت ، موسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ جیسو هو ، دانشگاه مینه سوتا؛ وارشا جین ، میکا ، هند؛ رام جاناكیرامان ، دانشگاه كارولینای جنوبی؛ یونگریک جئونگ ، دانشگاه ایالتی لوئیزیانا؛ Kiran Karande ، دانشگاه Old Dominion؛ کالین P. Kirk ، کالج Mount Saint Mary؛ یوپینگ لیو تامپکینز ، دانشگاه Old Dominion؛ کریس مایر ، انتشارات رسانه ای؛ پائولو مورا آویلا ، دانشگاه رویال هالووی لندن؛ پروکریتی موکرجی ، کالج کینگ لندن ؛ کتی نگوین ، مؤسسه Ehrenberg-Bass ، دانشگاه استرالیا جنوبی؛ گلن نووک ، دانشگاه جورجیا؛ استیو اوکس ، دانشگاه لیورپول؛ ارنست اوسینگا ، دانشگاه مدیریت سنگاپور؛ فابین پکت ، دانشگاه یورک؛ ملوین پرنس ، دانشگاه ایالتی کانتیکت جنوبی.

و همچنین تام ریچرت ، دانشگاه کارولینای جنوبی ؛ کارن رابرسون ، دانشگاه سیمون فریزر؛ گرگوری رز ، دانشگاه واشنگتن تاکوما؛ مه رز ، دانشگاه آلاسکا آنچورینگ؛ Rebekah Russell-Bennett ، دانشگاه صنعتی کوئینزلند ؛ خوان سانچز-فرناندز ، Universidad de Granada؛ جیوانت سینگ ، دانشگاه کینگستون لندن؛ Chuanyi Tang ، دانشگاه Old Dominion؛ شاون تلن ، دانشگاه هافسترا؛ میشل وینبرگر ، دانشگاه شمال غربی؛ مالکوم رایت ، دانشگاه مسی؛ Tien Ee Dominic Yeo ، دانشگاه باپتیست هنگ کنگ.

کارهایی که در این صفحات مشاهده می کنید نشان دهنده دانش و فداکاری این داوران است و من از آنها برای زحمت و بینش بسیار متشکرم. و چون JAR همچنان به رشد و تکامل خود ادامه می دهد ، مثل همیشه ، من از بازخورد شما استقبال می کنم.

محصولات مرتبط