تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۱۱)

قطارهای مترو: Dumb Ways to Die (2012)

تبلیغات: اینترنت

بله ، شما درست آن را خوانده اید: گنگ راه برای مردن.

در ملبورن ، استرالیا ، مترو قطارها می خواستند یک پیام ساده را بدست آورند: هیچ سوارکاری در نزدیکی قطارها وجود ندارد. رفتار بی نظیر می تواند منجر به جراحات و یا حتی مرگ شود ، اما به جای علائم هشدار دهنده معمولی یا اطلاعیه ها در ایستگاه های قطار ، مترو قطارها با Dumb Ways to Die روبرو شدند ، ترانه ای که از زمان انتشار آن در سال 2012 ، 157 میلیون بازدید از YouTube کسب کرده است.

این آهنگ در مورد راه های گنگ برای مردن است – به عنوان مثال ، با زدن یک خرس مایل به زرد با چوب یا گرفتن کلاه ایمنی در فضای بیرونی – و دارای یک کر کوچک جذاب است که شما قادر نخواهید بود جلوی خود را بگیرید. (زیرا آواز خواندن آن کمی مرموز است): “گنگ راه های گنگ برای مردن ، بسیاری از گنگ های گنگ برای مردن.”

در پایان فیلم ، بعد از اینکه شخصیت های کارتونی شایان ستایش را مشاهده می کنید که در گنگ ترین راه ها در حال مرگ هستند ، به اخلاق داستان می رسید: گنگ های گنگ بسیاری برای مردن وجود دارد ، اما گنگ ترین راه ممکن این است که اگر شما در حالی که فوت کردید ایستاده در لبه یک سکوی قطار ، از طریق تابلوی راه آهن سوار می شد ، یا سعی می کرد از مسیر قطار عبور کند.

درس

این مبارزات محبوب و مشهور ، اکنون یک ایده ساده را با روشی خلاقانه و به یادماندنی برقرار می کند – و کاری را که برخی از اعلامیه های خدمات عمومی انجام می دهید احساس نمی کنید که مورد تعقیب قرار گرفته باشید. اگر موضوع شما پررنگ یا کسل کننده است ، برای خلاص شدن از پیام خود از خلاقیت استفاده کنید.

محصولات مرتبط