تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۴)

تبلیغات: تلویزیون

کی آخرین باری است که یک تبلیغ به معنای واقعی کلمه نحوه گفتگو با یکدیگر را تغییر داده است؟ اجازه دهید با یک سؤال دیگر به آن سؤال پاسخ دهم: “چه کسی؟”

این سری از تبلیغات ، که برای اولین بار در اواخر سال 1999 ظاهر شد ، شامل گروهی از دوستان است که در یک تماس تلفنی گروهی (که ما دیگر این کارها را انجام نمی دهیم ، انجام می دهیم) در حین نوشیدن آبجو و “تماشای بازی” در تلویزیون ، دارای ویژگی هایی هستند.

به آرامی شروع می شود: “چه می کنی؟” شخصی می پرسد. کسی در پاسخ می گوید: “با تماشای بازی ، havin ‘a Bud” (بودوایزر). هرچه دوستان بیشتری تلفن را جمع می کنند ، سرنوشت بدنبال می آید: “WHASSUP !؟” به جلو و عقب فریاد می خورد ، و تبدیل به یک پیشگویی کلاسیک و نمادی از فرهنگ نوشیدن آبجو می شود که طی چند سال به طور مداوم در شبکه های ورزشی اجرا می شد.

درس

این تبلیغ در زمان سوپر بول در سال 2000 ، فرهنگ پاپ را گرفت و هنوز هم می توانید مداحان آن را بشنوید. چرا؟ Anheuser-Busch به ما نشان داد كه چقدر تبلیغ احمقانه و غیر رسمی می تواند بدون پر كردن پرها یا خارج از مارك تجاری باشد. به جرات می توانید پوچی های مخاطبان خود را جشن بگیرید. هرچه تبلیغ شما اصیل تر باشد ، محصول شما با ارزش تر است.

محصولات مرتبط