تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات (بخش۶)

تبلیغات به دلایل اجتماعی – این نوع تبلیغات اخلاقی است و مورد قبول مردم است. اما آگهی هایی مانند کاندوم و قرص های ضد بارداری باید محدود باشد ، زیرا این موارد گاهی غیراخلاقی است و احتمالاً در مناطقی که هیچ دانش آموزشی در مورد همه این محصولات وجود ندارد ، اخلاق و نجابت را از دست می دهید.

با نگاهی به همه این موارد ذکر شده ، تبلیغ کنندگان باید مسئولیت خود تنظیم تبلیغات خود را با این موارد آغاز کنند:

کدهای خود نظارتی را در شرکت های خود شامل هنجارهای اخلاقی ، حقیقت ، نجابت و نکات قانونی طراحی کنید

فعالیت ها را ردیابی کنید و تبلیغاتی را که کد ها را انجام نمی دهند حذف کنید.

مصرف کنندگان را از کد های خود تنظیم کننده شرکت آگاه سازید

به شکایات مصرف کنندگان درباره تبلیغات محصول توجه کنید.

حفظ شفافیت در کل شرکت و سیستم.

با اجرای همه نکات فوق ، نتیجه می گیرد:

تبلیغات (بخش6)

شرکت را به خاطر تمام فعالیت های خود پاسخگو می داند

منتقدان یا هر نهاد نظارتی شانس نشان دادن را کاهش می دهد.

به اعتماد به نفس مشتریان کمک خواهد کرد ، باعث می شود آنها به شرکت و محصولاتشان اعتماد کنند.

اندازه گیری اثربخشی تبلیغات

وی گفت: “وقتی كودكی برگه های امتحان را می نویسد ، باید ببیند نتیجه چه می شود آمده است ، بنابراین می داند كه در آن اشتباه است و كجا باید حضور بیشتری داشته باشد. این به او کمک می کند تا در آینده بهتر کار کند. “

این دقیقاً مورد تبلیغات است. اگر اثربخشی تبلیغات سنجیده نشود ، کار کامل نیست. این تنها راهی است که می دانیم تبلیغات چگونه انجام می شود ، آیا رسیدن به اهداف است و هدفی است که کسب می کنید.

اندازه گیری اثربخشی تبلیغات به طور دقیق امکان پذیر نیست زیرا عوامل زیادی مانند ایجاد یک تصویر برند ، افزایش فروش ، اطلاع رسانی مردم درباره محصول ، معرفی محصول جدید و غیره وجود دارد که بر اثربخشی تبلیغات تأثیر می گذارد.

همه ما می دانیم که برخی از شرکت ها هستند که در سطح بسیار پایینی تبلیغ می کنند اما هنوز هم محصولات آنها مورد پسند است و برخی از شرکت ها به تبلیغات بسیار سنگین دست می زنند اما آنها نتیجه مطلوبی نمی گیرند. اما پس از آن ، برخی از ابزارهای سنتی و مدرن برای سنجش بیشتر اثربخشی تبلیغاتی وجود دارد که از طریق آن آگهی دهنده می تواند یا ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد تبلیغات و محصول خود در بازار کسب کند. طبق گفته های فیلیپ کوتلر و آرمسترانگ ، Gurus Of Marketing ، دو منطقه مشهور وجود دارد که برای شناختن اثربخشی تبلیغات باید اندازه گیری شوند:

تبلیغات (بخش6)

اثر ارتباطی

اثر فروش

تحقیقات اثر ارتباطات شامل سه نوع تحقیق است:

روش رتبه بندی مستقیم – در اینجا از مشتریان خواسته می شود که آگهی را ارزیابی کنند و سپس این رتبه ها محاسبه می شوند.

آزمایش های نمونه کارها – در اینجا ، مشتریان تبلیغات را می بینند و به دقت به تبلیغات و کلیه محتوای تبلیغات گوش می دهند و از آنها خواسته می شود که آگهی و مطالب را به یاد بیاورند. سپس محاسبات با کمک این داده ها انجام می شود.

آزمایشگاههای آزمایشگاهی – در اینجا دستگاهی جهت اندازه گیری ضربان قلب ، فشار خون ، تعریق و غیره پس از تماشای آگهی از مشتری ، برای شناخت واکنشهای فیزیولوژیکی بدن استفاده می شود.

تحقیقات اثر فروش کاملاً به فروش شرکت بستگی دارد. فروش هر از گاهی متفاوت است. برخی از عوامل موثر بر فروش مانند در دسترس بودن محصول ، قیمت محصول ، محتویات محصول و بعضی اوقات رقبا هستند. بنابراین این روش کمی دشوارتر از روش ارتباطی است. شرکتی که تحقیقاتی در زمینه فروش اثر انجام می دهد عموماً در مورد فروش محصول نگران است ، آنها سعی می کنند بدانند آیا پولی که برای تبلیغات خرج می کنند کافی یا اضافی است یا خیر.

همانطور که پیشتر گفته شد ، اندازه گیری هرکدام و همه چیز امکان پذیر نیست و اگر شرکت تبلیغات زیادی را در همان زمان از طریق رسانه های مختلف در حال اجرا داشته باشد ، در انتهای پایین قرار دارد. بنابراین پیشنهاد این است که تبلیغ کننده یا شرکت باید از روشهای مناسب و متفاوتی استفاده کنند که برای رسانه های مورد استفاده مناسب ترین باشد.

این شرکت می تواند تست های نظرسنجی و تشخیص محصول را برگزار کند

پرسشنامه یا آگهی های بازخورد توزیع می شود و از مشتریان خواسته می شود تا آن را پر کنند.

شماره تلفن رایگان را می توان در تبلیغات برجسته کرد تا مشتریان بتوانند تماس بگیرند.

با گفتن اینکه چه کاری باید انجام دهیم ، نرخ پاسخگویی را افزایش می دهد. برای مثال برخی از آگهی ها دارای خطوطی با رنگ مضحک هستند مانند “عجله کن” یا “هیچ کس نمی تواند فقط یک نفر بخورد” یا “اولین” باشد و غیره.

این روش های سنتی است. اکنون روزها اینترنت ابزاری نوین برای سنجش اثربخشی تبلیغات است. انواع مختلفی وجود دارد مانند:

بازاریابی مستقیم یکپارچه – این یک ابزار مبتنی بر اینترنت است که در آن گوشه ای از پاسخ قرار دارد که در وب سایت ها طراحی شده است. هر وقت مشتری ها به سایت ها مراجعه می کنند ، اطلاعات تماس خود را پر می کنند و بازخورد می دهند. بنابراین شرکت اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و خبرنامه ها را نیز ارسال می کند و همچنین ایده ای برای اقدام بیشتر دریافت می کند. اما در این صورت نه تنها تبلیغ کننده آنلاین این امکان را دارد بلکه تبلیغ کننده هایی که به صورت آنلاین کار نمی کنند می توانند برای انجام این کار از کوپن ، کوپن تخفیف و غیره استفاده کنند.

ابزار تجزیه و تحلیل – یک ابزار تجزیه و تحلیل در اینترنت وجود دارد که با استفاده از آن تبلیغ می تواند چه تعداد مشتری را به سایت مراجعه کند ، چه کسی بصورت آنلاین خرید می کند ، چند صفحه مشاهده می شود و غیره که به نوبه خود به تبلیغ کمک می کند تا اثربخشی را اندازه گیری کند.

تبلیغات (بخش6)

اینترنت آسان ترین ، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای سنجش اثربخشی است زیرا در اینجا هیچ پولی هدر نمی رود زیرا تبلیغ فقط وقتی مشتری مشاهده می شود که می تواند آن را مشاهده کند همانطور که در روش چاپ عادی یا با استفاده از تلویزیون ، تبلیغات گاه به صورت غیر تماشایی انجام می شود یا بدون مشاهده و به دلیل مشاهده ، مشاهده می شود.

اسطوره های تبلیغاتی – Ifs and Buts of صنعت تبلیغات

تبلیغات به عنوان بهترین ابزار برای آگاهی بخشی مردم از محصولی که یک شرکت می خواهد بفروشد در نظر گرفته شده است. این بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطب و آگاهی از آنها در مورد محصول اما با انتخاب رسانه مناسب و البته زمان بندی است. اما برخی از اسطوره ها وجود دارند که در مسیر تبلیغات موفق مشکل ایجاد کرده اند. ما سعی کرده ایم برخی تفسیرهای غلط در مورد ifs و buts در صنعت تبلیغات را روشن کنیم.

اسطوره های تبلیغاتی

تبلیغات فقط برای برخی از مشاغل کار می کند

اشتباه. تبلیغات برای هر شرکت یا شغلی که فقط به درستی انجام شود ، کار می کند. اما به دلیل تبلیغات نامطلوب ، بسیاری از تبلیغات تبلیغاتی به روش مطلوب کار نمی کنند و مردم فکر می کنند که تبلیغات ، لیوان چای آنها نیست. آنها باید یک قانون ساده از تبلیغات را درک کنند – باید برای افراد مناسب در زمان مناسب از طریق رسانه مناسب در جای مناسب باشد.

تبلیغات فقط در صورت کند بودن تجارت ضروری است

اشتباه. چه کسی گفت که مارک های بزرگ و موفق محصولات خود را تبلیغ نمی کنند؟ تبلیغات فرایندی مداوم است که هر زمان نیاز باشد با برخی از نوسازی ها انجام می شود. اما ، بله ، وقتی تجارت واقعاً کند و یا در حد کم آن باشد ، تبلیغات باید سنگین و بیشتر باشد. این به محصول کمک می کند تا ارزش بازار خود را بهبود بخشد و مردم را نسبت به محصول آگاهی دهد.

اگر محصول در حال فروش نیست ، آن را تبلیغ کنید

این درست نیست. فقط دربارش فکر کن. اگر کالایی را می فروشید که اصلاً رواج نداشته باشد و کسی از آن استفاده نکند ، چگونه از قفسه آن پاک می شود. شما نیاز مشتری را درک کرده و محصول را به فروش می رسانید. تبلیغات به معنای فروش هر چیزی که شما می خواهید نیست بلکه به معنای فروش آنچه مشتریان می خواهید باشد.

تبلیغات نیازهایی را ایجاد می کند

شماره. مردم قبلاً کاستهایی برای پخش و گوش دادن به موسیقی مورد پسند خود هنگام انتخاب گزینه سی دی نداشتند. این فناوری است که وارد بازار شد ، و فقط پس از آن سی دی ها تبلیغ و فروخته شدند. تبلیغات فقط چیزهای قدیمی را با چیزهای جدید جایگزین می کند ، این نیازها را ایجاد نمی کند.

جلوه های تبلیغاتی چندین دهه ادامه دارد

این کیفیت محصول همچنان ادامه دارد. بدون شک تبلیغات به افزایش فروش محصول کمک می کند و در حافظه مردم می ماند ، اما ذهن توسط خود محصول اسیر می شود.

شوخ طبعی در تبلیغات

گاهی اوقات طنز به شیوه ارسال پیام مناسب به مصرف کنندگان می رسد اما هر بار که مشکل ایجاد نمی کند. بسیاری اوقات به افراد کمک می کند تا تبلیغ و محصول را به خاطر بسپارند و به ایجاد یک نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کمک می کند.

فروش سکس

نه همیشه. برخی از تبلیغ کنندگان فقط با افزایش فروش از رابطه جنسی استفاده می کنند و فراموش می کنند که این محصول به هیچ وجه به این نوع تبلیغ نیاز ندارد. به یاد بیاورید که یکبار مدلهای Milind Soman و Madhu Sapre برای یک برند کفش برهنه شدند. واقعاً بی ربط بود.

تبلیغات (بخش6)
man paints colorful brush stroke in the air with magic brush, digital art style, illustration painting

خلاقیت مهمترین عامل است

بدون شک تبلیغ باید به اندازه کافی خلاق باشد تا بتواند مصرف کننده را به خود جلب کند اما این تنها عامل فروش نیست. باید پیام خوبی برای ارائه ، بهترین انتخاب رسانه و بهترین کیفیت محصول برای موفقیت محصول و تبلیغ در نظر گرفته شود.

هزینه تبلیغات بسیار است

تبلیغات به پول احتیاج دارد اما باید نتایج را در قالب افزایش فروش ، افزایش شهرت در صنعت ، به رسمیت شناختن محصول و همچنین افزایش ارزش بازار کالایی که تبلیغات به همراه دارد ، در نظر گرفت. بیایید تبلیغات را سرمایه گذاری بدانیم و نه هزینه.

بنابراین این رایج ترین اسطوره های صنعت تبلیغاتی است که به عنوان موانع در راه آینده روشن تبلیغ کنندگان و تبلیغات کار می کنند و ما باید بر این موانع غلبه کنیم و ظهور کنیم.

آینده تبلیغات

تبلیغات هنوز همگی در مورد “محصول و دکمه های یک محصول” ارائه شده است ، با رنگین کمان درخشان مانند تصویری که سعی در جذب مشتری دارد … ارائه شده است. اما آینده تبلیغات در سالهای آینده چیست؟

بیایید به عقب برگردیم وقتی که ایده تبلیغات یک محصول به نوعی معامله بزرگ تلقی می شد. سپس تبلیغات بسیار محدود بود و تلاش زیادی شد تا یک تبلیغ واحد انجام شود. و مشتریان دیگر چاره‌ای جز تماشای آن تبلیغات نداشتند. اکنون زمان تغییر کرده است. از آنجا که 20 سال گذشته یا اجازه دهید فقط 10 سال گذشته را در نظر بگیریم ، یک تغییر چشمگیر در دنیای تبلیغات ایجاد شده است. و این در سالهای آینده متوقف نخواهد شد. این تغییر بدان معنی نیست که همه آژانس های تبلیغاتی تعطیل می شوند و شرکت ها به عهده می گیرند. این فقط بدان معنی است که آژانس های تبلیغاتی موجود باید تغییر در صنعت و درون را تجربه کنند. آنها دوباره تعریف و دوباره ابداع می شوند تا بتوانند در سالهای آینده زنده بمانند. آژانس هایی که تعداد سال های خود را به این صنعت اختصاص داده اند نیز به خوبی تغییر می کنند ، قادر به کنار آمدن با چالش های جدید ، رقابت جدید و نگرش های جدید مصرف کنندگان خواهند بود. هنگامی که مقاله ای درباره تغییر تبلیغات در سال 1992 نوشته شد و عنوان آن نیز اکنون مناسب است ، می گوید – عصر تبلیغات: تغییر یا مردن و خیلی خوب گفت. برای درک اینکه چه چیزی تغییر خواهد کرد و همان چیزی که باقی می ماند ، باید در صدر لیست تبلیغ کنندگان قرار بگیرد.

تبلیغات (بخش6)

اکنون آغاز دوران دیجیتال است. آژانس ها سیستمی داشتند که از افراد کمی خلاق استفاده می کردند که قبلاً ایده هایی برای تبلیغات ارائه می دادند. آن زمان بود که دادن تبلیغ در رادیو و تلویزیون بسیار گران بود. اما اکنون هیچ کس در واقع به هزینه این تبلیغات توجه نمی کند زیرا مصرف کنندگان خوب جواب می دهند. اما اکنون و به بعد ، اینترنت و فناوری صندلی جلو را در دست گرفته اند. بیایید در مورد رسانه های جمعی صحبت کنیم. امروز در هر سریال تلویزیونی ، تمام فیلم هایی که در سینماها در حال اجرا هستند و همه شکاف ها در کانال های رادیویی ، پرکننده هایی به نام تبلیغات دارند. اما در سالهای آینده ، تبلیغات فقط در صورت تمایل به دیدن می توانند به مصرف کنندگان نشان داده شوند و نه به این دلیل که تبلیغ کننده می خواهد آنها را ببینند. هزینه استفاده از اینترنت و وسایل دیجیتالی روز به روز کاهش می یابد ، بنابراین مشتریان فکر نمی کنند که صرف هزینه این موارد کنند که خود را با تبلیغات رنگارنگ فریب دهند. آینده به نفع تبلیغ کنندگان و تبلیغات خواهد بود اما فقط با هزینه مدیریت صحیح و استفاده صحیح از فناوری های دیجیتال و اینترنت.

باند

امروزه ، هیچ کس به صنعت تبلیغات اعتماد نمی کند زیرا هیچ شفافیتی وجود ندارد. اخلاق دیگر بخشی از تبلیغات نیست. در سال های آینده ، دوباره باید پیوند اعتماد بین مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان بازسازی شود. تبلیغ کنندگان برای جلب اعتماد مشتریان باید سخت تلاش کنند.

خلاقیت بیشتر

افراد خلاق آژانس ها نباید تنها با کار با منوی سبک قدیمی ، خلاقیت خود را محدود کنند. این زمان برای اکتشاف با کمک اینترنت و ابزارهای دیجیتال است.

محصولات متمایز

تبلیغ کنندگان باید محصولی را عرضه کنند که کاملاً متفاوت باشد اما بسیار عالی برای استفاده. سپس فقط صدا شنیده می شود.

استعداد جذب کنید

امروز باید افراد بیشتری و با کیفیت تر استخدام شوند که برای فردا رهبر باشند. آنها افرادی خواهند بود که در آینده صنعت را با بهترین کیفیت مقابله می کنند و همه چیز را رهبری می کنند. شیوه های بهتر HR نیز باید تعیین شود.

اینها نکاتی است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا در آینده به شیوه ای بهتر و بهتر بقا و زنده بمانند. افرادی که تغییر نخواهند کرد فقط نمی توانند در این صنعت جدید بمانند.

تبلیغات مبتنی بر اخبار: اخلاقی است یا نه!

شاید شما مقاله ای را که در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است بخوانید که می گوید: “10 بهترین مکان برای بازدید از این تابستان” و شاید این مقاله در انتخاب شما برای مقصد تعطیلات تابستانی تأثیر بگذارد. شاید فکر کرده باشید که این مقاله توسط یک کاربر یا یک مسافر مسافرتی نوشته شده است که می خواست تجربه آنها را به اشتراک بگذارد.

در بدترین حالت ممکن است فکر کرده باشید که این مقاله توسط یک خبرنگار خبری نوشته شده است؟ اگر به شما بگویم که این مقاله بخشی از روند نگران کننده ای به نام “تبلیغات مبتنی بر اخبار” است که در آن شرکت ها از مطالبی که با کاربران به اشتراک گذاشته شده است حمایت می کنند و قصد دارند تا بر تصمیمات آنها تأثیر بگذارند. در این مقاله اطلاعات بیشتری راجع به تبلیغات مبتنی بر اخبار و همچنین پیامدهای اخلاقی تأثیرگذار بر این موضوع خواهیم فهمید.

ظهور تبلیغات مبتنی بر اخبار

تبلیغات آنلاین به نقطه اشباع رسیده است. اوضاع به حدی شدید است که مدل پرداخت به ازای هر کلیک تقریباً بی ربط نیست. کمتر از 0.2٪ افرادی که تبلیغات آنلاین را مشاهده می کنند در واقع روی آن کلیک می کنند. بنابراین ، عدم اعتماد جدی بین مصرف کنندگان مشاهده تبلیغات آنلاین و شرکت هایی که آنها را حمایت مالی می کنند ، وجود دارد. این منجر به بودجه های بزرگی می شود که برای تبلیغات آنلاین در حال تخلیه است.

این روند جدیدی را برانگیخت. شرکت هایی مانند Buzzfeed به وجود آمده و مدل تبلیغات مبتنی بر اخبار را به همراه آورده اند. مصرف کنندگان تمایل دارند خیلی بیشتر با چنین محتوا درگیر شوند. آنها نه تنها مطالب مشتاقانه را می خوانند ، بلکه محتوا را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک می گذارند که مهر تأیید آنها را می دهد. این روش چنان مؤثر شده است که شرکت های رسانه ای سنتی مانند Time Inc نیز تیم های خاصی را برای پاسخگویی به خواسته های مشتریان خود ایجاد کرده اند. همچنین شرکتهای بزرگی مانند جنرال الکتریک و شورون همچنین از تبلیغات مبتنی بر اخبار استفاده می کنند.

تبلیغات مبتنی بر اخبار چیست؟

ساده ترین تعریف تبلیغات مبتنی بر اخبار این است که مقالات خبری در واقع کار تبلیغات را انجام می دهند. یک تبلیغ به عنوان یک مقاله خبری استتار می شود. به عنوان مثال اگر یک شرکت بخواهد مارک غلات را به عنوان یک گزینه صبحانه سالم ترویج کند ، آنها مقاله ای را با عنوان “5 گزینه صبحانه سالم” تهیه می کنند که در آن آنها 4 گزینه دیگر را که قبلاً مورد قبول عموم است پذیرفته و سپس اضافه می کنند. نام تجاری آنها نیز در لیست قرار دارد.

خانه های رسانه ای مانند Buzzfeed و ScoopWhoop موظفند فاش کنند که این مقالات توسط شرکت های مالی حمایت می شوند. با این حال ، افشاگری به شکلی اتفاق می افتد که آشکار و دشوار نیست. از این رو ، قانون به صورت نامه ای دنبال می شود اما روحیه ای ندارد.

اصل جدایی اخبار و تبلیغات

خانه های رسانه ای همیشه موظف بوده اند تا اطمینان حاصل كنند كه درآمدی كه از تبلیغات ایجاد می شود تاثیری در گزارشگری آنها نداشته باشد. اخبار بخش مهمی از ساختار اجتماعی است و مهم این است که اخبار از طریق منافع شرکتها آلوده نشوند. بنابراین اعتقاد بر این است که خانه های رسانه ای یک مسئولیت اساسی دارند که آنها به وضوح تبلیغات خود را به عنوان تبلیغات مشخص می کنند. این کار باعث می شود کاربر بتواند مشخص کند چه مطالبی به طور واقعی گزارش شده است و چه محتوا حمایت مالی شده است و بنابراین ممکن است انگیزه های جانبی داشته باشد.

چرا استقلال تحریریه برای جامعه مهم است؟

گرایش تبلیغات مبتنی بر اخبار ، کمترین مزاحمت را نگران کننده می کند. دلیل این امر این است که تبلیغات مبتنی بر اخبار از اعتماد مصرف کنندگان سوء استفاده می کنند. این حداقل حرفی است که فریبنده است. مدتی نگذشته است که مصرف کنندگان متوجه این موضوع شده و این اعتماد متلاشی می شوند. خانه های رسانه ای ممکن است بیشتر از دست بدهند.

به عنوان مثال در نظر بگیرید ، اگر فولکس واگن رابطه بسیار دنج با خانه های رسانه ای دارد. سپس می تواند بر گزارش های خبری در مورد چگونگی سهل انگاری انتشار کربن آن تأثیر بگذارد! جامعه باید از كمال غفلتی كه توسط یك شركت نظارت كننده سود صورت گرفته است بداند ، اما همین امر به دلیل وابستگی مالی آنها به این بنگاهها توسط خبرنگاران خبری قابل پیشگیری یا راهنمایی نیست.

این یکی از مواردی است که منافع تجارت و منافع جامعه به وضوح با یکدیگر در تضاد است. جامعه شایسته است که گزارشی بی طرفانه و بدون نفوذ از وقایع پیرامون خود داشته باشیم. تبلیغات مبتنی بر اخبار عامل مهمی برای این استقلال است. همانطور که شرکت های اصلی در حال پیوستن به این روند هستند ، آینده به طرز خطرناکی ناپایدار و تاریک به نظر می رسد!

چرا دفاع از استقلال تحریریه دشوار است؟

محافظت از استقلال تحریریه دشوار است زیرا مصرف کنندگان انتظار دارند چیزهای رایگان ارائه دهند. خوب هیچ چیز در زندگی رایگان نیست. خانه های رسانه ای هزینه های تولید و سرمقاله را که مصرف کنندگان تمایلی به پرداخت آن ندارند ، متحمل می شوند. از سوی دیگر ، اگر خانه های رسانه ای تبلیغات را با مقالات خبری معمولی مخلوط کنند ، شرکت ها بیش از خوشحال می شوند که هزینه چنین هزینه هایی را بپردازند.

این فشار به تمام خانه های رسانه ای وارد شده است. کسانی که در این عمل به ظاهر غیر اخلاقی مقصر هستند ، ثواب مالی را به دست می آورند. این باعث شده است که آنها عزیز سرمایه گذاران در بورس کالا باشند. شرکت هایی که هنوز اخلاقی را انتخاب می کنند با شرایط سخت اقتصادی روبرو هستند. آنها با خطر تصرف خصمانه سایر شرکتها روبرو هستند.

در نتیجه ، تقریباً هر خانه رسانه ای با تبلیغات مبتنی بر اخبار همراه است. برخی از آنها برای انجام این کار از مارک تجاری خود استفاده می کنند ، در حالی که دیگران با دقت بیشتری عمل می کنند و شرکت های تابعه ایجاد کرده اند تا خود را از این رویه مشکوک جدا کنند.

هزینه تبلیغات: مبانی اولیه

بودجه تبلیغات هزینه ای باقیمانده است. این بدان معنی است که هر دلار اضافی که برای تبلیغات صرف می شود مستقیم از سود حاصل می شود. همچنین ، اگر تبلیغات ارزان انجام شود ، بلافاصله خط نهایی را تحت تأثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که سه ماهه چهارم به طور سنتی کمترین هزینه تبلیغات را دارد. اگر شرکت ها بدانند که قصد دارند اهداف فروش خود را از دست ندهند ، سعی می کنند هزینه های تبلیغاتی برنامه ریزی شده را کاهش دهند تا سود بی تأثیر بماند. در این مقاله ، ما در مورد هزینه تبلیغات و چگونگی تأثیر آن بر فروش یک شرکت بیشتر می خواهیم.

مشکلات متداول در هزینه های تبلیغاتی

متداول ترین روش حسابداری برای تبلیغات تخصیص بودجه تبلیغات مارک در بین فروشندگان SKU است. از این رو ، چند سنت یا دلار به هر SKU که فروخته می شود اختصاص می یابد. مشکل این است که این روش بازخورد لازم را برای بهبود روند فراهم نمی کند. این شرکت قادر به تعیین میزان هزینه تبلیغ خود نیست. از آنجا که هیچ اندازه گیری دقیقی برای اندازه گیری تأثیر دلارهای تبلیغاتی بر فروش های تولید شده موجود نیست ، نتیجه آن یک جعبه سیاه است. شرکت ها مبالغ هنگفتی را برای بودجه های تبلیغ هزینه می کنند ، زیرا معتقدند این بودجه ها به فروش کمک می کند. با این حال ، آنها هیچ اثبات و یا هیچ راهی برای تعیین اینکه آیا این عقیده حقیقت واقعی است یا خیر ، ندارند.

تبلیغ کنندگان معتقدند که مزایای تبلیغات فقط در درازمدت جمع می شود. با این حال ، آنها نسبت به کاهش هزینه های تبلیغاتی در کوتاه مدت هشدار می دهند. متریک که بیشتر برای استدلال مورد استفاده قرار می گیرد ، نسبت هزینه تبلیغات به نسبت فروش است. در بسیاری از موارد ، این نسبت دارای خاصیت ارتجاعی بیشتر از یک است. این بدان معناست که یک دلار هزینه شده برای تبلیغات بیش از یک دلار فروش ایجاد می کند. این همچنین بدان معنی است که اگر هزینه های تبلیغات کاهش یابد ، نتیجه کاهش نامتناسب در فروش است. اما مشکل این روش این است که راندمان تبلیغات را با پول صرف شده پیوند می دهد. با این حال ، امروزه ، بازاریابی آنلاین تحول یافته است. این امر به شرکتها این امکان را می دهد که هزینه کمتری برای تبلیغات صرف کنند و در عین حال مؤثرتر باشند. بنابراین ، این روش تجزیه و تحلیل ، از دستاوردهای بهره وری صرف نظر می کند و شرکت ها را ناکارآمد می کند و به هزینه های بیشتری ادامه می دهد.

کمبود ابزار وجود ندارد که داده های واقعی را در مورد خرج های تبلیغاتی و همچنین مزایایی که تولید می کنند فراهم کند. اکثر ابزارها پس از مدت زمان تأخیر ، وضعیت را بررسی می کنند. نیاز به بدست آوردن بازخورد در زمان واقعی است تا اقدامات بتوانند به صورت پیشرو و نه به صورت برگشتی انجام شوند.

تبلیغات (بخش6)

راه های جایگزین برای ارزیابی کارآیی هزینه های تبلیغاتی

روش دیگر برای سنجش کارآیی هزینه های تبلیغاتی ، مقایسه سهم صدایی است که یک برند با سهم بازار خود تولید می کند. توجه داشته باشید که متریک شامل شرایط پولی نیست. در عوض ، شامل سهم صدا است. از این رو ، اگر یک برند با بودجه کمتری بتواند تأثیر بیشتری بگذارد ، این عمل از این متریک قدردانی می شود.

دلیل اصلی این امر این است که مارک های مشابه از ساختار مشابهی در بازار برخوردارند. همچنین ، از آنجا که بازارها تمایل به الیگوپولیستی بودن دارند ، می توان سهم صدای تولید شده توسط شرکت های دیگر را نیز آسان کرد. از این رو ، مقایسه ای بین تلاش تبلیغ و نتیجه در قالب فروش امکان پذیر است. این امر به شرکتها اجازه می دهد تا در مقابل یکدیگر محک بزنند. این معیار سپس شناسایی و اتخاذ بهترین شیوه ها را ممکن می سازد.

خرج های تبلیغاتی و چرخه عمر برند

معرفی برند جدید تلاش زیادی را می طلبد. به همین دلیل است که با معرفی مارک های جدید ، سهم بازار آنها نسبت به سهم صدای آنها بسیار پایین تر خواهد بود. در حقیقت ، بعضی اوقات کل درآمد فروش کمتر از هزینه تبلیغات است. چنین شرکت هایی نیاز دارند که بیش از آنکه نگرانی در مورد خرج های تبلیغاتی داشته باشند ، فروش بیشتری را دنبال کنند تا نگرانی هایی را در مورد خرج های تبلیغاتی داشته باشند.

از طرف دیگر ، مارک هایی مانند Kellogg ، Coca-Cola و غیره که مدت هاست در بازار حضور دارند ، نیاز به سهم پایدار از صدا دارند. از آنجا که این مارک ها بالغ هستند ، هر گونه رشد در فروش به دلیل رشد جمعیت اتفاق می افتد. تبلیغات در اینجا تأثیر بسیار کمتری دارد. از این رو ، شرکت ها سعی می کنند به جای اینکه دنبال فروش بیشتری باشند ، هزینه های تبلیغاتی خود را بهینه کنند.

مقیاس برند نیز با هزینه های تبلیغاتی ارتباط دارد. به عنوان مثال ، یک مارک بزرگتر باید تبلیغات میلیاردها دلاری را انجام دهد. به همین دلیل است که آنها در مقایسه با استارتاپی که ممکن است بودجه چند میلیون دلاری داشته باشد ، می توانند زمان و خدمات خلاق را با نرخ ارزانتری دریافت کنند.

کاهش هزینه های تبلیغ

چندین شرکت سعی کرده اند با بالغ شدن برند ، هزینه های تبلیغ را کاهش دهند. این استراتژی اغلب به شیر دادن به برند گفته می شود. این استراتژی هنگامی که در اوج خود قرار دارد از یک برند استفاده می کند. در نتیجه ، فروش بدون هزینه مربوط به تبلیغات تولید می شود و شرکت برای مدت کوتاهی سود کلانی را کسب می کند. با این حال ، با گذشت زمان فروش شروع به کاهش می کند. بسیاری از شرکت ها به تئوری چرخه عمر برند اعتقاد دارند. آنها معتقدند که فروش یک مارک به ناچار کاهش می یابد. از این رو ، آنها سعی می کنند وقتی برند در اوج خود است ، بیشترین درآمد را کسب کنند. این کاهش در هزینه تبلیغات به نظر می رسد که یک پیشگویی از تحقق خود باشد و ناگزیر به افول منجر می شود.

محصولات مرتبط