تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات (بخش۵)

ق هزینه تبلیغات را انتخاب کنند این روش را انتخاب می کنند. شرکت ها می توانند در هر زمان و در تمام سال و هر زمان که پول برای خرج کردن داشته باشند ، برای تبلیغات مراجعه کنند. مبلغ صرف شده نیز بسته به زمان انجام تبلیغات متفاوت است.

بهترین حدس: این روش اساساً برای تازه واردانی است که به تازگی وارد بازار شده اند و هیچ دانشی ندارند یا می گویند که از نحوه بازار اطلاع ندارند و چقدر برای تبلیغات هزینه می کنند. بنابراین ، این روش توسط مدیران سطح بالاتر شرکت اعمال می شود زیرا آنها تنها افراد با تجربه هستند.

بنابراین ، انجام تکالیف و سپس حرکت به جلو ، یعنی جستجوی بهترین شرایط بازار و تعیین بهترین بودجه تبلیغاتی ، تأثیر بسیاری در بهبود و پیشرفت شرکت خواهد داشت.

تبلیغات (بخش5)

کمپین های تبلیغاتی – معنی و روند آن

کمپین های تبلیغاتی ، گروه های پیام تبلیغاتی هستند که از لحاظ ماهیتی مشابه هستند. آنها پیام ها و مضامین مشابهی را در انواع مختلف مد در برخی از زمان های ثابت قرار می گیرند. چهارچوب زمانی تبلیغات تبلیغات ثابت و مشخص است.

اولین چیز قبل از ایجاد تبلیغات تبلیغاتی این است که بدانید-

چرا تبلیغات می کنید و چه تبلیغاتی می کنید؟

چرا به هدف تبلیغات تبلیغات اشاره دارد. هدف از تبلیغات تبلیغاتی این است که

در مورد محصول خود به مردم اطلاع دهید

آنها را ترغیب کنید تا محصول را خریداری کنند

محصول خود را در دسترس مشتریان قرار دهید

روند تهیه یک کمپین تبلیغاتی به شرح زیر است:

تحقیق: اولین قدم انجام تحقیقات بازار برای تبلیغ محصول می باشد. فرد نیاز به یافتن تقاضای محصول ، رقبا و غیره دارد.

مخاطب هدف را بشناسید: باید بدانید چه کسی قصد خرید محصول را دارد و چه کسی باید مورد هدف قرار گیرد.

تعیین بودجه: قدم بعدی تنظیم بودجه با در نظر گرفتن کلیه عواملی مانند رسانه ها ، ارائه ها ، کارهای مقاله و غیره است که در روند تبلیغات و مکان هایی که نیاز به بودجه دارند نقش دارند.

تصمیم گیری در مورد یک موضوع مناسب: موضوع برای کمپین باید مانند رنگ هایی که استفاده می شود تصمیم بگیرد ، گرافیک باید در تمام تبلیغات ، موسیقی و صداهایی که باید استفاده شود ، طراحی تبلیغات ، نحوه ارسال پیام ، زبانی که باید مورد استفاده قرار گیرد ، زنگ ها و غیره

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

انتخاب رسانه: رسانه یا تعدادی از رسانه های انتخاب شده باید وسیله ای باشند که به مشتریان هدف برسند.

برنامه ریزی رسانه ها: برنامه ریزی باید به طور دقیق انجام شود تا آگهی تبلیغاتی قابل مشاهده باشد یا خوانده شود یا در زمان مناسب برای مشتریان هدفمند شنیده شود.

اجرای کمپین: سرانجام کمپین باید اجرا شود و سپس به بازخورد توجه شود.

بیشترین ابزارهای رسانه ای مورد استفاده رسانه های چاپی و رسانه های الکترونیکی هستند. رسانه های چاپی شامل روزنامه ، مجلات ، جزوه ها ، آگهی ها ، و احتکار می شوند. رسانه های الکترونیکی شامل رادیو ، تلویزیون ، ایمیل ، ارسال پیام از طریق تلفن همراه و تبلیغات تلفنی است. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید دریافت فرکانس مناسب برای تبلیغات تبلیغاتی است به گونه ای که آگهی قابل مشاهده باشد و زمان کافی برای مشتریان کافی باشد.

کلیه کمپین ها دارای مدت زمان ثابت نیست. برخی از کمپین ها فصلی است و برخی در تمام سال اجرا می شوند. همه کمپین ها در زمان بندی متفاوت هستند. برخی از تبلیغات تبلیغاتی مبتنی بر رسانه است ، برخی مبتنی بر حوزه ، برخی مبتنی بر محصول و برخی نیز مبتنی بر هدف. مشاهده می شود که به طور کلی کمپین های تبلیغاتی با موفقیت اجرا می شوند ، اما در صورت عدم موفقیت در هر صورت ، این تئوری دوباره از بین می رود ، تغییرات مورد نیاز با استفاده از تجربه ایجاد می شود و کمپین باقیمانده نیز به جلو انجام می شود.

مدلهای زمانبندی تبلیغات

برنامه ریزی به طور مستقیم به الگوهای زمانی که در آن قرار است تبلیغات اجرا شود ، اشاره دارد. این کمک می کند تا مطابق با تبلیغ کننده ، تنظیم فاصله های زمانی را تنظیم کنید تا پیام ارسال شده به روشی مناسب و با زمان بندی مناسب ، به مخاطب هدف برسد. اساساً سه مدل برنامه ریزی تبلیغات به شرح زیر است:

تبلیغات (بخش5)

استمرار: این مدل برای محصولاتی یا خدماتی که به تبلیغات مربوط به فصل وابسته نیستند گزینه بسیار مناسبی است. آنها تبلیغات را در تمام طول سال اجرا می کنند. تبلیغات تحت این نوع در فواصل منظم و ثابت انجام می شود. مهمترین مزیت در اینجا یادآوری محصولات شما به طور مداوم است. این مدل به حفظ چرخه خرید مداوم و کامل کمک می کند. این بهترین مدل برای محصولاتی است که تقاضای مداوم در تمام طول سال را دارند. در حال افزایش است که در آن برخی از محصولات خاص به عنوان مثال در فصول اوج تبلیغ می شوند. شناورها در فصل بارانی بیشتر تبلیغ می شوند در حالی که برخی از محصولات تحت یک Falling Continuity قرار دارند که در آن یا تبلیغات مربوط به محصولات جدید اجرا می شود و یا اینکه تغییر دیگری در محصول موجود وجود دارد. به عنوان مثال. بسته بندی Pediasure ، نوشیدنی سلامتی کودک اخیراً تغییر یافته است.

پرواز: به این مدل Bursting نیز گفته می شود. همانطور که از نام این محصول پیداست ، این یک محصول مبتنی بر فصل مطلق است. تبلیغات در اینجا با فواصل بسیار نامنظم اجرا می شود. تبلیغات برای دوره های بسیار کوتاه تر است و گاهی اوقات هیچ تبلیغی وجود ندارد. تبلیغات به صورت متمرکز است. بنابراین ، بزرگترین مزیت در اینجا هدر رفتن منابع مالی بسیار کمتر است زیرا تبلیغات تنها در زمان اوج هنگامی که تقاضای محصول زیاد باشد ، می شود. تلویزیون و رادیو بیشترین استفاده از انواع رسانه در این روش است. بنابراین تبلیغ کنندگانی که نمی توانند تبلیغات سالانه را تحمل کنند ، این بهترین گزینه است. به عنوان مثال. تبلیغات لباس گرم در بازار هند.

پالس: این مدل ترکیبی از زمانبندی و برنامه ریزی پرواز است. در اینجا ، تبلیغات در تمام طول سال اجرا می شوند اما با اختلاف کمتری به معنای تبلیغات کمتر هستند و تبلیغات سنگین در زمان اوج ترجیح می دهند. بنابراین این مدل مزایای هر دو مدل دیگر را دارد. به طور کلی برنامه ریزی برای یک ماه ثابت است. در اینجا شش نوع روش برنامه ریزی وجود دارد.

پالس ثابت 12 ماه برنامه مشخص دارد.

نبض فصلی دارای دسته های تبلیغات عاقلانه است.

نبض دوره ای به طور منظم.

نبض نامشخص به تبلیغات نامنظم است که معمولاً برای تغییر الگوهای قدیمی استفاده می شود.

پالس راه اندازی برای محصولات جدید با تبلیغات سنگین استفاده می شود.

نبض تبلیغاتی به تبلیغات یکبار مصرف کوتاه مدت اطلاق می شود که اساساً برای تبلیغ محصولات یا رویدادها استفاده می شود.

با استفاده از این رابط ، شما می توانید دوره های زمانی را که می خواهید کمپین خود را اجرا کنید تنظیم کنید. سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.

تبلیغات (بخش5)

بنابراین ، نکاتی که باید در هنگام برنامه ریزی یک تبلیغ به خاطر بسپارید عبارتند از:

انتخاب یک نوع مناسب رسانه برای اجرای تبلیغات

انتخاب یک زمان مناسب برای اجرای تبلیغات به طوری که هدف حل شود.

تبلیغات باید به اندازه کافی (به تعداد) باشد تا پیام را به هدف برساند.

تبلیغات صنعتی – تبلیغات تجاری به تجارت

محبوب ترین اصطلاحات مورد استفاده در تبلیغات صنعتی تبلیغات Business to Business است. این نوع تبلیغات بطور کلی شامل شرکتی است که برای شرکت هایی که در واقع از محصولات یا خدمات مشابه یا مشابه استفاده می کند ، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کند یا می توان گفت شرکت تبلیغاتی باید محصولاتی را تولید کند که شرکت دیگر برای تولیدات یا عملکردهای خود به آن نیاز داشته باشد. برای مثال برخی از شرکت های آب معدنی که در مقیاس کمتری کار می کنند بطری های بسته بندی ، کلاه های بطری ، پوشش با نام چاپ شده روی آن و غیره را بر عهده دارند ، بنابراین برای این امر ، تبلیغات تولید کنندگان بطری ، کلاه و کاغذ بسته بندی بیرونی می تواند کار کند.

از همه کوچکتر و بزرگتر از همه ، هر شرکت مجبور است تبلیغات صنعتی انجام دهد. برای مثال اگر شرکتی در حال تهیه پودر قهوه است ، پودر خود را به توزیع کنندگان می فروشد که به نوبه خود آن را به خرده فروشان و عمده فروشان و همچنین به شرکتهای بزرگی که یک دستگاه قهوه برای کارمندان خود دارند ، می فروشند. بنابراین شرکت های تولید کننده هر کالایی را می توان به سایر شرکت ها اعلان کرد ، مانند مواد اولیه ، ماشین آلات مورد استفاده سایر شرکت ها ، قطعات یدکی ماشین آلات که باعث می شود آن کار کند ، هر کاری.

نقش تبلیغات صنعتی

این شکار خریداران را به حداقل می رساند.

این امر به افزایش فروش شرکت کمک می کند.

این امر در ساخت کانال های توزیع بیشتر و بیشتر کمک می کند.

این باعث می شود تا شرکت برای تولید محصول یا خدمات مورد نظر کارآمدتر عمل کند.

این امر باعث ایجاد آگاهی در بین مشتریان یا شرکت های دیگر در مورد محصولات و خدمات می شود.

فرآیند تبلیغات صنعتی

استراتژی های استفاده شده در تبلیغات صنعتی از شرکت به شرکت دیگر متفاوت است ، زیرا شرکت های مختلف محصولات مختلفی برای تبلیغ دارند. بنابراین ، یک قانون واحد نمی تواند برای همه تبلیغات شرکت ها کار کند. اما فرایند اساسی که می تواند منجر به موفقیت در تبلیغات شود این است: دانستن هدف تبلیغ – شناسایی شرکت های هدف – تحقیق در مورد شرایط بازار و رقبا – ایجاد آگهی تحویل – انتخاب رسانه مورد استفاده – چه باید باشد بودجه اختصاص یافته – اجرای آگهی – دریافت بازخورد از مشتریان.

تبلیغات (بخش5)

انواع رسانه در تبلیغات صنعتی

رسانه ای که عموماً در تبلیغات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، رسانه های چاپی و بازاریابی مستقیم است.

چاپ رسانه شامل مجلات تجاری ، نشریات تجاری ، روزنامه ها ، ژورنال های فنی و غیره می باشد.

تصویر بصری تبلیغ باید بسیار تیز و برجسته باشد

تبلیغ باید چنان چشمگیر باشد که خوانندگان نسبت به خواندن آن جلب توجه کنند

برجسته باید بر روی خدمات یا کالای ارائه شده باشد و نه منبعی که توسط آن عرضه می شود

بگذارید تبلیغ ساده باشد (بدون قلم های دشوار)

تصویر نشان داده شده نباید با محصول بی ارتباط باشد.

آگهی باید تصویر شرکت را منعکس کند.

اگر دو یا چند صفحه باشد ، آگهی باید به ترتیب منطقی باشد.

عناوین باید جذاب و متناسب با تصویر محصول باشند.

و در آخر اینکه ، در انتهای صفحه ، نام شرکت ، آدرس و شماره تلفن دفتر محترم باید بدون شک ذکر شود.

بازاریابی مستقیم شامل موارد زیر است:

Direct Mail – در اینجا ، خبرنامه ها ، برگه های داده و بروشورهای شرکت مستقیماً به آدرس پستی مشتریان ارسال می شوند.

تبلیغات تلفنی – تبلیغات از طریق تماس تلفنی با مشتریان در تلفن های آنجا ، ارسال پیام بر روی تلفن های همراه و غیره انجام می شود.

تبلیغات آنلاین – شامل شرکتهایی است که ایمیل ارسال می کنند به مشتریان یا شرکتهای دیگر اطلاعات مربوط به خدمات مورچه ها محصولات خود ، قرار دادن آگهی های آنلاین ، ارائه گزینه های خرید الکترونیکی و غیره.

تبلیغ کنندگان همچنین از راه های دیگری برای تبلیغ محصولات خود مانند شرکت در نمایشگاه های تجاری ، نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه استفاده می کنند.

بنابراین ، شرکت ها می توانند از هر نوع تبلیغات استفاده کنند ، شعار مهم افزایش فروش ، تولید بهترین محصولات با کیفیت ، حفظ روابط مناسب با مشتریان و دستیابی به هدف مورد نظر.

اخلاق در تبلیغات

اخلاق به معنای مجموعه ای از اصول اخلاقی است که حاکم بر رفتار یک شخص یا نحوه انجام فعالیت است. و تبلیغات به معنای شیوه ارتباط بین فروشنده و خریدار است.

بنابراین اخلاق در تبلیغات به معنای مجموعه ای از اصول کاملاً تعریف شده است که بر نحوه برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار حاکم است. اخلاق مهمترین ویژگی صنعت تبلیغات است. گرچه فواید بسیاری از تبلیغات وجود دارد ، اما نکاتی وجود دارد که با هنجارهای اخلاقی تبلیغات مطابقت ندارد.

یک تبلیغ اخلاقی تبلیغی است که دروغ نمی گوید ، ادعاهای جعلی یا دروغین نمی کند و در حد نجابت است.

امروزه تبلیغات بیش از اندازه اغراق شده و از پف کردن زیادی استفاده می شود. به نظر می رسد که تبلیغ کنندگان از هنجارها و اصول اخلاقی آگاهی ندارند. آنها فقط درک نمی کنند و قادر به تصمیم گیری درست و چه نادرست نیستند.

زمینه اصلی مورد علاقه تبلیغ کنندگان افزایش فروش آنها ، جذب هرچه بیشتر مشتری و افزایش تقاضا برای محصول با ارائه یک آگهی خوب تزئین شده ، پف کرده و رنگارنگ است. آنها ادعا می کنند که محصول آنها بهترین ، داشتن کیفیت های منحصر به فرد نسبت به رقبا ، مقرون به صرفه تر و سودمندتر است. اما بیشتر این تبلیغات کذب ، گمراه کننده و غیر اخلاقی به نظر می رسد. بهترین نمونه از این نوع تبلیغات ، نمونه ای است که میان وعده های شبانه را برای بچه ها نشان می دهد ، آنها از رنگ آمیزی و چسب استفاده می کنند تا محصول مورد نظر براق و جذاب برای مصرف کنندگانی که در حال تماشای تبلیغات در تلویزیون هستند و آنها را ترغیب به خرید محصول بدون فکر دوم.

اخلاق در تبلیغات ارتباط مستقیمی با هدف تبلیغات و ماهیت تبلیغات دارد. گاهی اوقات اغراق در تبلیغات برای اثبات فواید محصول ضروری می شود. برای مثال یک دستمال بهداشتی که نشان می دهد وقتی دستمال سفره توسط برخی دختران در رودخانه ریخته می شود ، دستمال کامل آب رودخانه را خیس می کند. بنابراین ، هدف از تبلیغات فقط آگاهی زنان درباره کیفیت محصول بود. بدیهی است ، هر زن می داند که این امر عملاً نمی تواند اتفاق بیفتد اما تبلیغ پذیرفته شد. این نشان نمی دهد که تبلیغ غیر اخلاقی بود.

تبلیغات (بخش5)

اخلاق نیز به آنچه اعتقاد داریم بستگی دارد. اگر تبلیغ کنندگان با این اعتقاد که مشتریان متوجه می شوند ، تبلیغات را ترغیب کنند ، آنها را متقاعد کنند که فکر کنند ، و سپس به تبلیغات خود عمل کنند ، این امر منجر به نتایج مثبتی خواهد شد و ممکن است تبلیغ را غیر اخلاقی بنامیم. اما در عین حال ، اگر تبلیغ کنندگان اعتقاد دارند که با نشان دادن هرگونه کار غیر عملی مانند کلیک کردن روی انگشتان ، می توانند خانه یا محل کار خود را کاملاً مبله کنند یا فقط خرید بلیط بخت آزمایشی شما را به یک میلیونر تبدیل کند ، در این صورت قرار نیست برای آنها کار کنید و به همان اندازه غیر اخلاقی خوانده می شوند.

اخیراً ، جانباز مقالاتی را منتشر کرد که می گوید تبلیغات باید از سه اصل اخلاقی پیروی کند – حقیقت ، مسئولیت اجتماعی و تأکید بر کرامت انسانی.

به طور کلی ، شرکت های بزرگ هرگز دروغ نمی گویند که مجبور هستند نکات خود را به نهادهای مختلف تنظیم کننده تبلیغات ثابت کنند. حقیقت همیشه گفته می شود اما نه کاملاً. بعضی اوقات بهتر نیست که کل حقیقت را در تبلیغ نشان دهیم بلکه در بعضی مواقع حقیقت را برای بهتر نشان می دهد.

تبلیغات دارویی – آنها به ایجاد آگاهی کمک می کنند ، اما نکته جالب اینجاست که تبلیغ کنندگان نشان می دهند که چه دارویی را می تواند درمان کند اما هرگز در مورد عوارض جانبی همان چیز یا خطرات ناشی از مصرف آن صحبت نکنید.

کودکان – کودکان فروشندگان عمده تبلیغات و محصول هستند. آنها قدرت متقاعد کردن خریداران را دارند. اما هنگامی که تبلیغ کنندگان از کودکان در تبلیغ خود استفاده می کنند ، باید به خاطر داشته باشند که آنها را به تنهایی نشان ندهند که در آنجا کار خودشان را مانند مسواک زدن دندانها ، بازی با اسباب بازی ها یا نوزادانی که بطری های شیر خود را نگه می دارند ، انجام دهند زیرا همه می دانند که هیچ کس بچه های خود را تحت نظر نخواهد داشت. در حالی که انجام این فعالیت ها بنابراین نشان دادن والدین نیز درگیر در کلیه فعالیتها یا موارد تبلیغی منطقی تر خواهد بود.

الکل – تا به امروز ، هیچ تبلیغی در مورد مشروبات الکلی حاصل نشده است که نشان می دهد همه مشروبات الکلی اصلی را می نوشند. آنها در تبلیغات خود با نام تجاری خود از آب معدنی و سودا استفاده می کنند. به این نوع تبلیغات آگهی های جایگزین گفته می شود. این نوع تبلیغات کاملاً غیر اخلاقی است که تبلیغات مشروبات الکلی کاملاً ممنوع است. حتی اگر هیچ تبلیغاتی برای الکل وجود نداشته باشد ، مردم به نوشیدن خود ادامه خواهند داد.

محصولات مرتبط