Print ads - achap - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -
۲۴
دی

تبلیغات الماس – تندیس (بخش۱)

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

فهرست مطالب

1. معرفی……………………………………….. ……………………………………….. 2

2. طبیعت تبلیغات ……………………………………… ……………………….. 5

2.1. تعریف تبلیغات ……………………………………….. ……………………… 5

2.2. طبقه بندی تبلیغات ……………………………………….. ……………….. 7

2.3 انواع اصلی تبلیغات ………………………………………. …………………… 9

2.4 توابع تبلیغات ……………………………………….. …………………… 10

3. برنامه ریزی یک عکس تبلیغاتی ………………………………… 12

3.1 سازماندهی یک کمپین تبلیغاتی ………………………………… 12

3.2 انتخاب زمان فعالیتهای تبلیغاتی ………………………………… 13

3.3 اداره تبلیغات یا آژانس تبلیغاتی حرفه ای؟ …….. 15

4. تبلیغات و چرخه زندگی تبلیغاتی ……………………………………. … 19

4.2. مفهوم چرخه عمر محصول ……………………………………… …………….. 19

4.3 مراحل چرخه عمر محصول ……………………………………… ………………. 19

4.4 منحنی چرخه عمر محصول ……………………………………… ………………… 22

4.5 تأثیر تبلیغات بر چرخه عمر محصول …………………… 28

4.6. کاربرد انواع تبلیغات در مراحل مختلف زندگی محصول

چرخه …………………………………………………………………………………………… 30

4.7 کاربرد عملی مدل چرخه عمر محصول توسط یک شرکت

هنگام برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ……………………………………… ………. 34

5. انتخاب روش های پخش …………………………………….. …….. 36

6. تأثیر تبلیغات در مورد خریداران مصرف کننده ……….. 47

6.1. روانشناسی تبلیغات ……………………………………….. ………………… 47

6.2 دستکاری در تبلیغات ……………………………………….. ………………. 48

7. اثربخشی تبلیغات …………………………………….. ……… 50

7.1 ارزیابی صحت کمپین تبلیغاتی …………………. 52

7.2 نمونه از کمپین های تبلیغاتی اشتباه ……………………………….. 53

8. نتیجه گیری ……………………………………….. ……………………………………….. 55

منابع …………………………………………. ………………………………………….. ..56

ضمیمه …………………………………………. ………………………………………….. ……… 58

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

1. معرفی

تبلیغات نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. این به طور عمده تعیین می کند

تصویر و روش زندگی و تأثیر آن در تفکر ما و همچنین بر آن تأثیر می گذارد

نگرش نسبت به خودمان و دنیای اطرافمان. تبلیغات ما را آماده نشان می دهد

اشکال رفتار در یک موقعیت خاص. این تعیین می کند که چه چیزی خوب است و چه چیزی است

بد ما آنچه را مردم می گویند یا “توصیه می کنند” خریداری می کنیم. من این موضوع را انتخاب کردم زیرا خیلی خوب است

امروز مرتبط است و از نظر پیچیدگی و جوهر روانی آن جالب است.

همه ، حتی بدون درک آن ، تحت تأثیر تبلیغات قرار می گیرند. ما متوجه نیستیم

چگونه بر ما تأثیر می گذارد ما برده های پیشرفت علمی و فنی شده ایم و

تبلیغات از آن مهارت استفاده می کند.

فشار تبلیغات هر روز در حال افزایش است. مقدار قابل توجهی از

پول برای تبلیغات تبلیغاتی صرف می شود که شرکت های چند میلیارد دلاری را به شرکت ها می رسانند

سود علاوه بر این ، این “محصول اولین ضرورت” برای هر بنگاه اقتصادی است که هدف آن است

موفقیت تجاری و گرانتر می شود. مطابق با

در رسانه های آماری ، پول هزینه شده برای تبلیغات در فنلاند 1313،1 میلیون یورو بوده است

در سال 2012 و 1206،7 میلیون یورو در سال 2013. (شورای تبلیغات فنلاند ، TNS

گالوپ ، آگهی تبلیغاتی 2014)

تبلیغات مستقیماً با سیاست در ارتباط است. این نه تنها خرید را تعیین می کند

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

خمیر دندان بلکه انتخاب کاندیدای سیاسی است. در پایان آن تعیین می کند

مسیر توسعه سیاسی کشور و خود سیاست. این عملکرد از

تبلیغات در جامعه ما بسیار مهم است.

مدت ها قبل تبلیغات ظاهر شد وجود آن در دوران ماقبل تاریخ است

به عنوان مثال ، توسط یک پاپیروس مصری با اطلاعات مربوط به آن تأیید شده است

فروش آینده یک برده تبلیغات در آن روزها توسط کتبی یا

اعلامیه شفاهی از یک محصول یا خدمات خاص. تبلیغات شفاهی

توسط نوعی پارس کننده پخش شد. علاوه بر کتیبه های پاپیروس و تخته های مومی ،

تبلیغات کتبی در کتیبه هایی در سنگهای کنار جاده ، و همچنین در آن تجسم یافته است

ساختمانها مثل امروز ، تقریباً همه چیز وجود دارد – روغن زیتون و

آمپوره برای نگهداری روغن ، گاوها ، اسبها و سایر دامها ، ابزارها و اسلحه ها.

تبلیغات خدمات نیز وجود داشت: در اطلاعیه های مربوط به دوران دور

فراخوانی برای بازدید از میخانه ای است که میان وعده ها و شراب های منحصر به فردی را می فروشد ، یا دعوت نامه ای را برای بازدید از شما فراهم می کند

از حمام های عمومی بازدید کنید. (فوفانوف ، 2004).

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

با این وجود ، اگر روزی یک بار تبلیغ شود ، احتمالاً زیاد گسترش نیافته است

بشر عصر ارتباطات جمعی را کشف نکرده است. اولین انگیزه برای

این تایپوگرافی بود. یکی دیگر از پیشرفتهای مهم این اختراع بود

متعاقباً در اواسط نوزدهم در سراسر جهان هنر عکاسی گسترش یافت

قرن. یک عکس به عنوان اثبات غیرقابل انکار از فواید آن استفاده شده است

محصول تبلیغ شده (Presbrey ، 2009).

با این حال ، مهمترین تحولات در تجارت جهانی تبلیغات است

در قرن بیستم ساخته شده اند. گفتن از قرن بیستم مبهم نیست

“قرن تبلیغات” بود – در آن زمان تغییرات عمیقی رخ داده است

نوآوری در زمینه فناوری و تبلیغات. قرن بیستم بود که

تبلیغات این امر بسیار محبوب شد – در درجه اول به دلیل رشد بی سابقه ای

میزان تولید صنعتی جهان و همچنین به دلیل ظهور بیشتر و

وسیله ای پیشرفته تر برای ایجاد و توزیع تبلیغات: چند رنگی

چاپ ، رادیو آنالوگ و سپس رادیو دیجیتال ، تلویزیون ، ارتباطات ماهواره ای ، و

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

سرانجام رایانه و اینترنت. تبلیغات روز به روز بیشتر می شود

سازماندهی حرفه ای و با کیفیت تر انجام می شود (Presbrey، 2009).

هدف از این مقاله ، بررسی تأثیر تبلیغات بر روی است

چرخه عمر محصول و یافتن راهها و روشهای مناسب تبلیغات و

نحوه اعمال آنها در هر مرحله از چرخه عمر محصول. علاوه بر این ، من دارم

تأثیر تبلیغات بر رفتار خریدار مصرف کننده را توصیف کرد. در فصل

2 من در مورد ماهیت تبلیغات ، آن توضیحاتی خواهم داد

طبقه بندی ، انواع اصلی ، کارکردها ، مزایا و معایب. در

فصل سوم فرایند برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ، چگونه می توانم شرح دهم

سازماندهی آنها و نحوه انتخاب زمان مناسب برای فعالیتهای تبلیغاتی.

علاوه بر این ، در مورد مزایا و معایب داشتن جداگانه بحث خواهم کرد

بخش تبلیغات یا مراجعه به آژانس تبلیغاتی حرفه ای. در

فصل چهارم اطلاعاتی در مورد چرخه عمر محصول ، منحنی ها و مراحل آن ،

و من تأثیر تبلیغات را در چرخه عمر محصول نشان خواهم داد و توضیح می دهم

راه های سازماندهی تبلیغات در هر مرحله. در فصل 5 بحث در مورد

گسترش روشهای تبلیغاتی ، معیارهایی که به انتخاب مناسب کمک می کند

متوسط ​​، روشهای اصلی توزیع و اطلاعات دقیق تری به شما خواهم داد

در مورد برخی از منابع تبلیغاتی. فصل ششم تأثیرات را شرح می دهد

تبلیغات در مورد رفتار خرید مصرف کننده و برخی از جنبه های روانشناسی و

دستکاری که می توان در تبلیغات یافت. در فصل 7 من چگونه می توانم تجزیه و تحلیل کنم

اثربخشی کمپین های تبلیغاتی را ارزیابی کنید و نمونه هایی از آن را آورده ام

فعالیتهای تبلیغاتی شکست خورده

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

2. طبیعت تبلیغات

2.1. تعریف تبلیغات

تبلیغات یک ارتباط غیر شخصی از اطلاعات در مورد محصولات ، خدمات است

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

و یا ایده های خود را از طریق رسانه های مختلف ، و معمولاً با ماهیت اقناع پذیر و پرداخت می شود

توسط حامیان مالی مشخص شده (Bovee، 1992).

تعریف استاندارد تبلیغات شامل هفت عنصر اصلی است:

1. شکل ارتباطی پرداخت شده.

2. حضور یک اسپانسر مشخص شده.

3. توزیع از طریق رسانه.

4- حضور مخاطب خاص برای معالجه.

5- عدم شخصی سازی اطلاعات توزیع شده.

6. عمل هدفمند.

از این مسئله نتیجه می گیرد که تبلیغات معمولاً یک شکل غیر شخصی است

ارتباطات ، پرداخت شده توسط یک حامی مالی مشخص ، به روش خاصی اجرا می شود

از طریق رسانه ها و سایر روشهای قانونی و با هدف آشنایی با برخی از آنها

محصولات و دستیابی بیشتر آن توسط مخاطبان احتمالاً زیاد مصرف کنندگان.

تبلیغات نیز می تواند به صورت زیر تعریف شود:

تبلیغات وسیله ای برای برقراری ارتباط با کاربران یک محصول یا خدمات است.

تبلیغات پیامهایی هستند که توسط آنها ارسال می شود و برای آنها ارسال می شود

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

همانطور که در تبلیغات تعریف شده است ، افرادی را که دریافت می کنند ، آگاه یا تأثیر می گذارد

انجمن انگلستان

تعریف تبلیغات توسط قانون فدرال فدراسیون روسیه “درباره

تبلیغات “از 13.03.2006:

تبلیغات اطلاعاتی است که به هر روشی ، به هر شکل و هر شکل توزیع می شود

یعنی خطاب به تعداد نامشخصی از مردم و با هدف جذب

توجه به موضوع تبلیغات ، استقرار یا حفظ علاقه

در آن و ارتقاء آن در بازار

تبلیغات مزایای زیر را دارد:

تبلیغات به مشتریانی می رسد که از هم فاصله دارند.

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

ارائه عمومی آن به خریدار نشان می دهد که این محصول مغایر با اجتماعی نیست

هنجارها و قانون

این کار اجازه می دهد چندین اطلاعیه انجام دهید و وقتی مخاطب رسید

پیام ، او می تواند محصول را با سایر شرکت های رقابتی مقایسه کند. یک فعالیت تبلیغاتی گسترده که توسط شرکت اداره می شود نوعی از شواهد است

محبوبیت و موفقیت شرکت

تبلیغات بسیار بیانی است – به یک شرکت اجازه می دهد محصول خود را ارائه دهد

به طور واضح و مؤثر از طریق متن ، صدا و رنگ. از یک طرف ، تبلیغات به این امر کمک می کند

یک تصویر پایدار طولانی مدت از محصول را شکل دهید. از طرف دیگر تحریک می کند

حراجی. (Kotler 2010)

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

با این حال ، معایبی نیز وجود دارد:

تبلیغات غیر شخصی است و بنابراین در مقایسه با یک فاقد اقناع است

شخص واقعی ارتباط چهره به چهره را حفظ می کند.

تبلیغات بیشتر مونولوگ است که توجه به آن را الزامی نمی کند

تبلیغات الماس - achap - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

واکنش.

تبلیغات می تواند بسیار گران باشد. برخی از انواع آن ، مانند یک تبلیغ در

روزنامه یا رادیو ، جایی که اشکال دیگر به پول زیادی احتیاج ندارند

تبلیغات ، مانند تلویزیون ، نیاز به بودجه قابل توجهی دارد. (Kotler 2010)

هر کشور مقررات مربوط به تبلیغات خود را دارد. تبلیغات می تواند

تعداد گسترده ای از جنبه های مختلف ، مانند قرار دادن ، زمان بندی و محتوا را تعریف کنید.

به عنوان مثال ، در روسیه شما شاهد تبلیغات الکل در تلویزیون بعد از 9 نخواهید بود

بعد از ظهر ، و در سوئد و نروژ کاملاً ممنوع است. کشورهایی هستند که این کار را می کنند

اجازه ندهید تا بازرگانی با هدف کودکان زیر 12 سال برگزار شود و نمی تواند وجود داشته باشد

هر تبلیغ پنج دقیقه قبل یا بعد از برنامه کودکان. در یونایتد

پادشاهی ممنوعیت دخانیات در تلویزیون ، بیلبورد یا ورزش است

مناسبت ها. قانون تبلیغات معمولاً توصیف می کند:

– الزامات عمومی برای تبلیغات

– لیست کالاهایی که تبلیغات آن مجاز نیست

– تبلیغات خدمات عمومی (PSA)

– راه های توزیع تبلیغات

– تبلیغات ویژه کالاهای خاص

– کنترل و مسئولیت دولت در قبال نقض قانون

– و غیره

2.2. طبقه بندی تبلیغات

از آنجا که تبلیغات محصولی پیشرفته برای اقشار مختلف مصرف کننده است و

برای اجرای طیف گسترده ای از توابع استفاده می شود ، طبقه بندی آن چندان ساده نیست. این است

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تقسیم تبلیغات به 8 دسته اصلی امکان پذیر است:

1. با تقسیم بندی بازار هدف. در این حالت ، باید روشن شود که

تقسیم بندی تقسیم مخاطب مصرف کننده بر روی بخش ها براساس نمونه است

ویژگی های اجتماعی ، حرفه ای و سایر موارد محصول یا خدمات خاص تر است

باریک تر بخش مخاطبان است که در میان آنها می توان تبلیغ کرد.

(Sandage، 2001).

2. با تأثیر هدف – تجاری (کالا و خدمات) و غیرتجاری

(سیاسی و اجتماعی) تبلیغات تجاری برای ایجاد ، نگهداری و استفاده می شود

افزایش تقاضا برای محصولات خاص ، ایجاد بهترین شرایط برای فروش.

از تبلیغات غیر تجاری می توان برای جلب توجه و ایجاد مثبت استفاده کرد

تصویر یک کارآفرین یا یک شرکت. (Sandage، 2001).

3. براساس منطقه توزیع – جهانی ، ملی ، منطقه ای و محلی. تبلیغات جهانی یک است

تبلیغات الماس - achp - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -

توسعه سریع جهانی سازی اقتصادی به طور کلی: فیلم های تعاملی ، جهان

رادیو و تلویزیون ماهواره ای ، اینترنت و سایر ابزارهای ارتباطی دیگر. سه

انواع دیگر تبلیغات با هدف جمعیت در مرزهای الف

ایالت ، منطقه ، شهر ، شهر یا منطقه خاص. (Sandage، 2001).

4- به روش انتقال – چاپی ، الکترونیکی ، تبلیغات در فضای باز. (صندل ،

2001).

5- با اجرای روش – متنی ، تصویری. تبلیغات متنی تقسیم می شود

ساده و پیچیده و بصری به صورت آماری و پویا. متن ساده

تبلیغات یک تبلیغات دیواری معمولی است. تبلیغات متن پیچیده شامل مجموعه ای است

عناصر اصلی – عنوان ، زیرنویس ، ماژول متن اصلی ، شعار ، و غیره به عنوان نمونه

تبلیغات آماری می تواند یک تصویر یا تصویر عکاسی مناسب باشد و

تبلیغات پویا مانند فیلم ، انیمیشن رایانه ای. (Sandage، 2001).

6. به روش ضربه – مستقیم و غیرمستقیم. تبلیغات مستقیم یک تبلیغات است

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

که ما را در مقابل واقعیت قرار می دهد: این محصول است ، لطفا آن را بخرید. اینجا است

قیمت ، شماره تلفن و غیره. تبلیغات غیرمستقیم پدیده ای از نوع متفاوت است.

تقریباً در سطح ناخودآگاه عمل می کند. بنابراین ما حتی متوجه نمی شویم که ما هستیم

به تدریج اطلاعات تبلیغات را جذب کنید. (Sandage، 2001).

7. با روش آدرس دهی – شخصی و شخصی. شخصی سازی شده

تبلیغات توسط شخصیت های شناخته شده یا کارشناسان تبلیغ ارائه می شود

محصول یا خود مصرف کنندگان (Sandage، 2001).

8- به روش پرداخت – پرداخت یا رایگان. تبلیغات رایگان نادر است. در بیشترین

این موارد یک تبلیغات عمومی یا اجتماعی است و نه برای اهداف تجاری. (صندل ،

2001)

2.3 انواع اصلی تبلیغات

ما می توانیم هفت نوع تبلیغات را انتخاب کنیم:

1. تبلیغات برند – معمولاً تبلیغات بصری و متنی است. چنین تبلیغاتی

در درجه اول برای دستیابی به سطح بالاتری از شناخت مصرف کننده خاص در نظر گرفته شده است

مارک ها (Sandage، 2001).

2. تجارت و تبلیغات خرده فروشی – تبلیغات از این نوع بر این موضوع متمرکز است

سازمان تولید خاص یا فروش محصول: می تواند یک شرکت خدماتی یا یک شرکت باشد

خرید وظیفه اصلی تجارت و تبلیغات خرده فروشی ترغیب این موارد است

ورود خریداران بالقوه با آگاهی از آنها در مورد مکان و شرایط اصلی

ارائه کالاها یا خدمات خاص. (Sandage، 2001).

3. تبلیغات سیاسی – یکی از برجسته ترین و اثرگذارترین انواع آن

تبلیغات. تصویر مثبتی از سیاستمدار شکل می گیرد (Sandage، 2001).

4- تبلیغات با بازخورد – این نوع شامل تبادل اطلاعات با

مشتریان بالقوه. متداول ترین روش ارسال نامه مستقیم به گیرندگان خاص است

بیشترین علاقه را برای تبلیغ کنندگان به عنوان خریدار احتمالی (به عنوان مثال در قالب) دارد

کاتالوگ ها) (Sandage، 2001).

5. تبلیغات شرکتی – چنین تبلیغات تقریباً هرگز حاوی تبلیغات نیست

اطلاعات (به معنای متعارف کلمه) ، و برای تهیه آماده می شود

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

از افکار عمومی (بخش خاصی از خریداران) برای حمایت از نقطه نظر

تبلیغ کننده (Sandage، 2001).

6. تبلیغات تجاری – تبلیغات حرفه ای گرا ، در نظر گرفته شده برای

توزیع بین گروههایی که به دلیل تعلق آنها به یک شغل خاص تشکیل شده است.

چنین تبلیغاتی عمدتاً از طریق انتشارات تخصصی گسترش می یابد. (صندل ،

2001).

7. تبلیغات عمومی یا اجتماعی – برخلاف تبلیغات تجاری ، آن را به سمت جهت گیری قرار می دهد

مخاطبان ، که به طور عمده توسط وضعیت اجتماعی مردم متحد شده اند – برای مثال ، مادران مجرد ،

زوج های بی فرزند ، نوجوان و غیره (Sandage، 2001).

2.4 عملکردهای تبلیغات

چهار کارکرد اصلی تبلیغات وجود دارد:

1. عملکرد اقتصادی. ابتدا ماهیت عملکرد اقتصادی تبلیغات است

از همه برای تحریک فروش و افزایش حجم سود حاصل از فروش a

محصول خاص برای واحد مشخصی از زمان. تبلیغات اطلاع رسانی می کند ، نیاز را ایجاد می کند

یک محصول یا خدمات ، و مردم را ترغیب به خرید می کند. هرچه مردم بیشتر باشند

در پاسخ به این آگهی ، از نظر اقتصادی و رفاه اقتصادی جامعه بهتر است (كوتلر ، 2002).

2. عملکرد اجتماعی. اطلاعات تبلیغاتی تأثیر بسزایی در شکل گیری دارد

آگاهی هر فرد. هنگامی که تبلیغات به آدرس داده می شود

مصرف کنندگان ، علاوه بر تبلیغ یک محصول ، آن را نیز

to به شکل گیری ارزشهای ایدئولوژیک جامعه کمک می کند و در انتها نیز دارای آن است

تأثیر بر شخصیت روابط اجتماعی

 باعث می شود غرایز مصرف کننده ، مردم را ترغیب کند تا مالی خود را بهبود بخشند

دولت

the فرهنگ مصرف را بهبود می بخشد. مقایسه محصولات مختلف و

خدمات ، مصرف کننده ، در هر صورت ، تمایل دارد که بهترین ها را بدست آورد (Kotler ،

2002)

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

3. عملکرد بازاریابی. تبلیغات یکی از مؤلفه های مهم بازاریابی است.

تبلیغات کاملاً به وظایف بازاریابی متصل است ، که هدف نهایی آن کامل است

ارضای نیازهای مشتری در مورد کالاها و خدمات (کوتلر ، 2002).

4- عملکرد ارتباطی. تبلیغات نیز یکی از اشکال خاص آن است

ارتباطات این طراحی شده است تا یک عملکرد مناسب ارتباط برقرار کند ،

11

ارتباط تبلیغ کنندگان و مخاطبان مصرف کننده با استفاده از اطلاعات

کانال ها (کوتلر ، 2002).

تبلیغات الماس - achap - تبلیغات الماس – تندیس (بخش1) -