مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش۳)

5. انتخاب روشهای پخش

برای تبلیغ کننده انتخاب وسایل صحیح توزیع بسیار مهم است

پیام تبلیغاتی او برای انجام این کار ، او باید تصمیم بگیرد که پوشش گسترده چیست

تبلیغات او باید داشته باشد و چند بار باید ظاهر شود علاوه بر این ، اصلی

وسیله توزیع با توجه به هزینه آن باید انتخاب شود. در اینجا مفصل تر است

اطلاعات در مورد معیارهایی که باید در نظر گرفته شود:

1. پوشش شامل چند نفر می توانند در مورد تبلیغات اطلاعات کسب کنند

پیام از طریق یک مخاطب. مثلاً برای تلویزیون و رادیو ، کل است

تعداد بازدیدکنندگان (شنوندگان) که در معرض تبلیغات قرار می گیرند. چاپ شده

پوشش مواد شامل دو جزء است – گردش خون و انتقال

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

نرخ (هر بار چند بار به یک خواننده جدید می رسد). به عنوان مثال ، یک کپی از

روزنامه “Kalajokilaakso” توسط حدود 5 نفر خوانده می شود. علاوه بر این ،

قدرت انتقال مجلات بسیار بیشتر از روزنامه های روزانه است.

(كوتلر ، 2002).

2. فرکانس تعیین می کند که چند برابر نماینده متوسط ​​هدف

مخاطب باید با تبلیغات روبرو شود. این بالاترین برای روزنامه ها ، رادیو و

تلویزیون ، جایی که تبلیغات روزانه ظاهر می شود. پایین ترین فرکانس در

دایرکتوری های تلفنی ، تبلیغات خارجی ، مجلات و نامه های مستقیم. یکی

همچنین باید به یاد داشته باشید که اطلاعات موجود در دایرکتوریهای ویژه تلفن می توانند

فقط یک بار در سال تغییر داده می شود. (كوتلر ، 2002).

3. تأثیر پیام تبلیغاتی به کانال توزیع بستگی دارد.

برای به عنوان مثال ، یک تجارت در رادیو نسبت به تلویزیون چشمگیرتر است ، و همچنین

مجلات مختلف ممکن است سطح متفاوتی از تأثیر داشته باشند. تلویزیون بالاترین را دارد

از آنجا که قادر به ترکیب صدا ، رنگ ، حرکت و سایر عوامل است. که در

علاوه بر این ، این رقم برای مجلات قابل توجه است. برخی از روزنامه ها به طور خاص

بهبود روش چاپ برای چاپ عکس های رنگارنگ و افزایش سطح تأثیر.

(كوتلر ، 2002).

4- پایداری پیام نشان می دهد که چند بار تبلیغ توسط افراد مشاهده می شود و چگونه است

به یاد آورد تعداد زیادی از مردم تابلوهای تبلیغاتی ، تبلیغات در جاده ها و

دایرکتوری های تلفن مجلات به مدت طولانی در خانه مصرف کننده ذخیره می شوند ،

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

در حالی که تبلیغات در رادیو و تلویزیون حدود 30 ثانیه طول می کشد. (کوتلر ،

2002)

5- شغل تعداد تبلیغات موجود در یک را مشخص می کند

اگر بسیاری از تبلیغات داده می شدند ، این برنامه ، یک صفحه ، یک انتشار ، و غیره

میزان اشغال بسیار بالا است. تلویزیون اغلب به دلیل این واقعیت مورد انتقاد قرار می گیرد

بارها و بارها تبلیغات بسیار کوتاه را نشان می دهد. از سال 1967 تعداد بازرگانی ها

در تلویزیون سه بار افزایش یافته است. (كوتلر ، 2002).

6. مهلت ارسال برای دوره ای است که منبع اطلاعات بتواند آزاد شود

تبلیغات این کمترین مقاله برای روزنامه ها و بزرگترین مجلات است

و دایرکتوریهای تلفنی مدت زمان آن برای چند هفته یا ماه مشخص می شود

این شرکت باید پیشاپیش برنامه ریزی خود را برنامه ریزی کرده و با احتمال اشتباه روبرو شود

پیام ها در یک محیط دائما در حال تغییر (كوتلر ، 2002).

مخاطب بی فایده – بخشی از مخاطب ، که از آن انتظار نمی رفت

پاسخ در مورد تبلیغات تبلیغاتی. به دلیل اینکه تلاشهای تبلیغاتی دارند

با هدف مخاطبان گسترده ، این یک عامل بسیار مهم است. مثلاً یک بنگاه

با استفاده از ، خانه های باغ خود را در یکی از مجلات برای باغبانان تبلیغ کرده است

تحقیقات بازار این شرکت ثابت کرده است که حدود 500000 خواننده هستند

علاقه مند به چنین ساختمان هایی هستند ، و 150،000 نفر نیز نیستند. بنابراین ، 150 000 خواننده

مخاطب بی فایده را از نظر تبلیغ کننده ایجاد کنید.

روشهای اصلی توزیع پیامهای تبلیغاتی (براساس هزینه) یا وسایل

تبلیغات رسانه ای ، مستقیم و تبلیغاتی در فضای باز هستند. (كوتلر ، 2002).

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

– رسانه ها شامل تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ها ، مجلات هستند.

– نامه مستقیم (تبلیغات مستقیم پست) – روشی برای تبلیغ است

پیام به صورت کتبی ، چاپ شده یا به صورت ویژه پردازش شده توسط کنترل شده

توزیع مستقیم به افراد منتخب.

– تبلیغات در فضای باز شامل علائم ، پوسترها ، بیلبوردها و تأسیسات سبک است. که در

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان از تبلیغات در زمینه حمل و نقل ، سوغات و

هدایای تبلیغاتی ، تبلیغات در نقاط فروش ، بسته بندی ، برچسب ، درج ، فیلم.

منابع تبلیغاتی:

تبلیغات چاپی

اصلی ترین وسیله توزیع تبلیغات چاپی روزنامه ها ، مجلات ،

کاتالوگ ها و دایرکتوری ها. با وجود این واقعیت که در حال حاضر موارد جدیدتری وجود دارد

فن آوری های مورد استفاده برای تبلیغات مانند اینترنت و تلویزیون ، با این حال ،

رسانه های چاپی برای اکثریت همچنان جایگاه پیشرو در این زمینه را حفظ می کنند

کالا ها و خدمات. در عوض ، مشتریان مهمترین بخش را دریافت می کنند

تبلیغات از طریق مطبوعات از طریق روزنامه.

تبلیغات در روزنامه ها

روزنامه ها یک رسانه واقعاً سراسر کشور را نشان می دهند. چرا مردم هنوز هم ترجیح می دهند

روزنامه ها؟ من فکر می کنم آنها تمایل بیشتری به آنچه به عنوان خوانده شده اعتماد دارند

خودشان هستند اما آنچه را که از کسی شنیده اند نیست. علاوه بر این ، آنها هستند

صرفاً راحت تر برای مطالعه اطلاعات تبلیغاتی از روزنامه ، یا

شاید فقط به خاطر این واقعیت باشد که روزنامه مقرون به صرفه ترین وسیله است

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

اطلاعات در عین حال ، هر روزنامه مخاطبان خاص خود را دارد. خواننده

مهمترین چیز برای توسعه تبلیغات است ، زیرا ما در حال صحبت هستیم

در مورد افرادی که اطلاعات روزنامه ، از جمله تبلیغات را می خوانند.

کارمندان آژانسهای تبلیغاتی همیشه باید درباره خوانندگان این مقاله آگاهی داشته باشند

نشریاتی که در آن قصد ارسال تبلیغات خود را دارند. (كوتلر ، 1990).

با این حال ، من می خواهم درباره آنچه تبلیغ کنندگان معمولاً در نظر می گیرند ، بیشتر بگویم

هنگام انتخاب یک روزنامه مناسب برای تبلیغات آنها و چه چیزی

روزنامه ها را از یکدیگر متمایز می کند:

پارامترهای انتشار روزنامه ها. مهمترین پارامترها هستند

فراوانی انتشار روزنامه ، تیراژ ، قالب و حجم آن ،

در دسترس بودن ضمائم و موارد اضافی.

دوره ای البته فرکانس انتشار توسط این مورد در نظر گرفته شده است

مشتریان و توزیع کنندگان تبلیغات در درجه اول به این دلیل که زمان بندی را در نظر می گیرد

آوردن تبلیغات به مصرف کنندگان. روزنامه های روزانه به شما امکان می دهند کارهای بیشتری انجام دهید

بهره وری. هفته نامه ها برای تبلیغاتی که نیاز به انتشار مجدد دارند مناسب تر هستند

از نو.

جریان. گردش برای افراد مشغول به کار شاخص بسیار مهمی است

محیط تبلیغاتی دانستن گردش واقعی روزنامه ، آسان است

برای تعیین میزان دسترسی مخاطبان گسترده ، محاسبه هزینه آن و برآورد آن

تاثیر.

قالب یک تبلیغ کننده حرفه ای فرض می کند که در عمل تبلیغ یک

به نظر می رسد فرمت بزرگتر مؤثرتر است.

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

یکی دیگر از پارامترهای مهم تبلیغات ، حجم روزنامه است.

اطلاعات قابل اعتماد در مورد تعداد صفحات روزنامه مطمئناً خواهد بود

به عنوان یک نتیجه ، کیفیت اجرای تبلیغات را بهبود بخشید – آن را افزایش دهید

اثربخشی.

طبقه بندی و نمایش تبلیغات در روزنامه ها. مطابق با موجود

قوانین ، تبلیغات ارسال شده در روزنامه ها معمولاً به یک نمایشگر تقسیم می شوند

و طبقه بندی شده است تبلیغات نمایش تقریباً در هر صفحه از این مکان واقع شده است

روزنامه یا خروج به صورت ضمائم یا درج های تبلیغاتی ویژه.

تبلیغات طبقه بندی شده بخشی از تبلیغات روزنامه است ، که مخصوصاً است

به عنوان بخش جداگانه ای از روزنامه ، مرتب شده و منتشر شده است

تم ها – املاک و مستغلات ، مصالح ساختمانی و غیره

ویژگی های مهم تبلیغات طبقه بندی شده عبارتند از:

absence تقریباً فقدان کامل تصاویر در چنین تبلیغاتی.

amount مقدار نسبتاً کمی پیام تبلیغاتی.

print چاپ سیاه و سفید ، انتخاب محدود فونت ها ، طرح بندی متن ساده.

acement قرار دادن پیشنهادات تبلیغاتی به ترتیب خاص در گروه ها.

 یک شکل ارائه متن تبلیغاتی.

41

در کنار تبلیغات طبقه بندی شده ، اکثر روزنامه ها به طور فزاینده ای از آن استفاده می کنند

نمایش تبلیغات. نمونه ای از چنین تبلیغات می تواند هر روزنامه باشد

پیام تبلیغاتی که:

within در صفحه قرار دارد ، که در ابتدا برای تبلیغات ساخته نشده است.

size اندازه و شکل ارائه دلخواه دارد.

 دارای محتوای رایگان و اصلی است.

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

all تمام اطلاعات مورد علاقه مصرف کننده را در اختیار دارد.

البته تبلیغات روزنامه مزایای بسیاری دارد ، اما وجود دارد

معایب نیز لازم به ذکر است که ، اول از همه ، نسبت قابل توجهی

افراد جوان 18 تا 24 ساله و جمعیتی که مشکلات بینایی دارند

تمایل به خواندن روزنامه ها ندارید. از طرف دیگر ، به دنبال عادت ،

تقریباً همه گروههای عمده مصرف کننده روزنامه ها را ترجیح می دهند.

ب) تبلیغات در مجلات

به راحتی می توان مجلات را از روزنامه ها با توجه به فرم و محتوای آنها تشخیص داد.

این شرایط بر محتوا و ظاهر مجله تأثیر گذاشته است

تبلیغات. همچنین تحت تأثیر پارامترهای دیگری از داده های خروجی از

مجلات پارامترهای اصلی داده های خروجی تناوبی ، گردش خون ،

اندازه و حجم ، در دسترس بودن ضمائم و موارد اضافی. بیشتر

مجلات منعکس کننده علاقه خوانندگان بسیار باریک هستند و تعداد زیادی ندارند

جریان. بر این اساس لازم است تمرکز موضوعی مورد توجه قرار گیرد

مجلات در یک تنوع رنگارنگ از آنها برجسته ترین اجتماع ،

مجلات سیاسی ، مصرف کننده ، تجاری و حرفه ای. مجلات سیاسی

امروزه محبوب نیستند. بنابراین تیراژ چنین مجلات

کاهش می دهد. با این حال ، بیشتر مجلات مصرف کننده وجود دارد که در مورد

مزایا و مضرات اطراف ما کالاها و خدمات گسترده ای است

تقاضا دامنه فزاینده ای از مجلات تجاری وجود دارد. مجلات وجود دارد

برای حرفه های خاص – مربیان ، پزشکان ، طراحان و غیره مجلات خاص می گویند

خوانندگان در مورد فیلم های جدید ، تنظیمات زندگی – ساخت و تعمیر

خانه ها و آپارتمان ها ، طراحی مبلمان و غیره. این گروه همچنین شامل اتومبیل می شود

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

مجلات و مجلات مربوط به حیوانات یک نوع مجله مانند یک وجود دارد

کاتالوگ محتوای چنین مجلات کاملاً از مطالب حاوی یک است

مقدار زیادی از تبلیغات پنهان. (سامارینا ، 1999).

طبقه بندی و نمایش تبلیغات در مجلات. نمایش تبلیغات به طور فزاینده

در مجلات غالب است. تبلیغات طبقه بندی شده دارای حداقل مکان شرافتمندانه است

مجلات از آنجا که بصورت اولیه انجام می شود و می تواند به چهره مجله آسیب برساند

بخشی از خوانندگان را ترساند ، در حالی که نمایش تبلیغات در مجلات در

تغییرات مختلف (در صفحه جلد ، داخل مجله ، به شکل ضمایم)

یا درج) ، ضربه زدن به تخیل خواننده به سطح عملکرد آن.

(سامارینا ، 1999).

ج) تبلیغات در فضای باز

پوسترها در بیلبوردهای تبلیغاتی در فضای باز معمولاً در شلوغی قرار دارند

بزرگراه ها و اماکن عمومی و یادآوری مصرف کنندگان در مورد شرکت ها یا

محصولاتی که قبلاً آنها را می شناسند یا خریداران بالقوه را در مورد مکانهایی که می توانند آگاه کنند

آنها می توانند خرید مورد نظر خود را انجام داده و یا خدمات مناسبی را دریافت کنند.

یک آگهی در فضای باز معمولاً مختصر است و نمی تواند کاملاً از آن آگاه شود

شرکت یا محصول ، بنابراین آشنایی مصرف کنندگان بالقوه با کالاهای جدید

از طریق این رسانه به اندازه کافی کارآمد نیست

نوع اصلی تبلیغات در فضای باز یک پوستر در ابعاد بزرگ است. همچنین وجود دارد

پانل های روشنایی برق. تابلوهایی با اندازه و اشکال مختلف وجود دارد ،

ساخته شده به سفارش ویژه

تبلیغات الکترونیکی

تبلیغات الکترونیکی ، در مقایسه با چاپ بسیار جوان است. به طور فزاینده ای رخ داده است

در 40-60 سال گذشته استفاده شده است. تبلیغات الکترونیکی امروزه تقریباً ندارد

محدودیتهای مکانی یا زمانی.

آ. تبلیغات در رادیو

رادیو هنوز مناسب ترین وسیله اطلاعات برای جمعیت است. اولین

از همه رایگان است. ثانیا ، رادیو برای شنوندگان قابل دسترسی است ، به این معنا که

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

می توان آن را در خانه ، محل کار ، حمل و نقل عمومی ، ماشین ، جنگل و … به آن گوش فرا داد

در حومه شهر این واقعیت قطعاً تبلیغ کنندگان را به خود جلب می کند.

در اصل تبلیغ کننده ماهیت سیاست تبلیغات اطلاعات را تعریف می کند ، که

او قصد فروش از طریق یک ایستگاه رادیویی را دارد. به نوبه خود ، سیاست گذاری اطلاعات و تبلیغات

رادیو مطابق با یکی از دو استراتژی اساسی اجرا شده است

توزیع تبلیغات – تبلیغات شبکه و یا نقطه ای.

تبلیغات رادیویی شبکه توسط شبکه پخش ، گروهی از رادیو توزیع می شود

ایستگاه هایی که اغلب در مناطق مختلف کشور (رادیو FM) قرار دارند. نقطه

تبلیغات برعکس شبکه یک است ، زیرا چنین تبلیغاتی واقع نشده است

در شبکه اما در ایستگاه های جداگانه.

تبلیغات رادیویی مزایای بسیاری دارد:

 چنین تبلیغاتی نیاز به دوره کمی آماده سازی دارد

cost هزینه کم تولید و توزیع

 سرعت اطلاعات

با این حال ، برخی از معایب مهم نیز وجود دارد:

 بارگیری بیش از حد از تبلیغات رادیویی ، در صورت وجود حداکثر تعداد

حضار

 سیستم پیچیده ای برای برنامه ریزی زمان تبلیغات

ب تبلیغات در تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی امروزه محبوب ترین است. تلویزیون اشغال می کند

بخش قابل توجهی از زندگی ما به همین دلیل تبلیغات تلویزیونی قدرتمندترین است

وسایل اطلاعات بر مصرف کننده بالقوه تأثیر می گذارد.

طبقه بندی تبلیغات تلویزیونی. تبلیغات تلویزیونی مدرن را می توان با سه طبقه بندی کرد

معیارها – فرم اجرای ، کانال توزیع و راهکارهای اجرای.

(سامارینا ، 1999).

با فرم اعدام:

 شناسایی تبلیغات (به صورت یک آرم ، قابل نمایش در

گوشه)؛

ads تبلیغات تلویزیونی (به صورت گفتار و “تیک تیک”)؛

videos فیلمهای نمایشی (هم فیلم و هم انیمیشن).

فیلم کوتاه

توسط کانال توزیع:

television تلویزیون ملی؛

TV تلویزیون محلی؛

با راهبردهای اجرایی:

advertising تبلیغات حامی مالی؛

 تبلیغات ، براساس سرمایه گذاری های مشترک؛

 تبلیغات نقطه ای (آن “استراحت تجاری”) ، که فضای را پر می کند

بین جلسات پخش یا گنجاندن ساختار آنها).

ویژگی ادراک تبلیغات تلویزیونی. امروز کل کشور در حال تماشای تلویزیون است ،

اما این بدان معنی نیست که همه مخاطبان کاملاً تحت پوشش تبلیغات هستند. مقداری

مردم قبلاً آموخته اند که چگونه تبلیغات را پرش کنند ، به عنوان مثال ، خاموش کردن

صدا یا تغییر کانال. با این حال ، اخیراً بیشتر کانالها سعی در قرار دادن دارند

تبلیغات همزمان. تبلیغات درست ساخته شده تقریباً همیشه قانع کننده است

و سریال های صوتی خوب این تصور را تقویت می کند. علاوه بر این ، مشخص شد که

واکنش مخاطب برای تبلیغات نیز تحت تأثیر الف متفاوت است

تعداد عوامل جزئی. در میان آنها:

تبلیغات الماس تابلوچنلیوم (بخش3)

 تنوع محصولات تبلیغاتی؛

 زمان پخش؛

 سطح تمرکز توجه مخاطب؛

environment محیط برنامه نویسی.

بگذارید ما به مارک محبوب “Apple” برگردیم (به فصل 4.6 مراجعه کنید). بیشتر اوقات یکی

می توانید آگهی اپل را در اینترنت یا تلویزیون مشاهده کنید. این نشان می دهد که

این شرکت در درجه اول از تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات اینترنتی و مجله استفاده می کند

تبلیغات توسط مجلات تم محبوب کمی متفاوت.

اخیراً ایجاد تبلیغات در وبلاگها بسیار محبوب شد. آنها واقعاً به آنها کمک می کنند

محصولات را با پول بسیار کمی بفروشید. تبلیغات هزینه بیشتری می پرداخت. سرانجام ،

تبلیغات توسط وبلاگها و توسط طرفداران یک مارک خاص (مانند فن کلوپ) انجام می شود

رایانه های اپل – Theappleblog.com)

در اینترنت اغلب می توانید طرفداران اپل را که اکیداً توصیه می کنند ، ملاقات کنید

به عنوان مثال ، با استفاده از Macintosh. با وجود این واقعیت است که بیش از 1.5000

کارمندان مایکروسافت وبلاگهایی دارند ، وبلاگ نویسی اپل هنوز هم بسیار پرطرفدار است

فقط دو وبلاگ غیرمعمول وجود دارد. دلیل این امر این است که اپل ارتش قدرتمندی دارد

از طرفداران ، کاربرانی که محصول آن را دوست دارند

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *