تبلیغات - achap - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -
۲۹
دی

روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش۲)

تابلو چنلیوم – تندیس – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

ما هیچ شناخت مستقیمی از ذهن همسایگان نداریم. ما فرض می کنیم که تفکر آنها بسیار شبیه به ذهن ما است ، زیرا اعمال آنها – بیانات بیرون از فکر – بسیار شبیه به ذهن ما است. قبلاً فرض بر این بود كه با توجه به هر شیء خاص فكری ، همه ذهن عادی در مورد آن به نتیجه یكسان می رسند ، و علاوه بر این ، مراحل مختلف در خط فكر و “چیزهای ذهن” در كل یكسان خواهد بود. چنین برداشتی کاملاً نادرست است. ذهن عادی در شرایط ظاهری یکسان به نتیجه متفاوت می رسد ، اما تفاوت بیشتری در اصطلاحات فکر یا چیزهای ذهنی که تفکر انجام می شود وجود دارد. یک مرد از نظر بینایی فکر می کند. گفته می شود که او “چشم نواز” است. تفکر او یک توالی سریع تصاویر است. وقتی به یک ویولن فکر می کند ، بیشتر فکر می کند که چگونه از آن به نظر می رسد از آن به نظر می رسد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

مرد دیگری از نظر صدا فکر می کند. او “گوش گوش” است. تفکر او پی در پی صداها است. وقتی به دوستانش فکر می کند ، صدای آنها را می شنود ، اما نمی تواند تصور کند که چگونه به نظر می رسد. او نمی داند که اشکال فکری ممکن دیگری نیز وجود دارد و بنابراین فرض می کند که همه مردم از نظر صدا مانند او فکر می کنند. اگر او باید نبرد را توصیف کند ، توصیف او مملو از غرش و دلهره نزاع خواهد بود. مرد دیگر “دارای ذهن موتور است.” او از نظر حرکات فکر می کند. حتی وقتی به یک نقاشی نگاه می کند ، توضیحی از نقاشی به طور نامفهوم زمزمه می کند. بعداً وقتی او تصویر را به یك دوست توصیف می كرد ، ممكن است این كار را با عباراتی انجام دهد كه هنگام نگاه كردن به تصویر ، برای خودش زمزمه می كند.

از این رو مشخص شده است که در افراد عادی در توانایی تشکیل کلاسهای خاصی از تصاویر ذهنی تفاوتهای شخصی زیادی وجود دارد.

به نظر می رسد همه افراد می توانند حداقل تصاویر نامشخص و نامشخص را بسازند. به نظر می رسد بسیاری از افراد در شکل گیری تصاویر شنیداری توانایی خاصی دارند. خیلی ها می توانند حرکات را با درجاتی از رضایت تصور کنند. بسیاری وجود دارند که نمی توانند تصور کنند که چطور ترشی چای می کند. دیگران نمی توانند بوی گل را تصور کنند. افرادی وجود دارند که توانایی شکل گیری انواع تصاویر را دارند ، اما بیشتر افراد توانایی بسیار تصمیم گیری برای یک کلاس و ضعف مربوط به دیگران دارند. این تفاوت در سهولت ایجاد کلاس های خاص از تصاویر و همچنین تفاوت افراد در تصور طبقات مختلف احساسات ، با پیامدهای عملی دنبال می شود.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

در دوران پیشین فروشنده ، خریدار و کالا با هم جمع می شدند. فروشنده کالاهای خود را توصیف و به نمایش گذاشته است. خریدار کالا را دید ، از آنها شنید ، آنها را چشید ، بو کرد ، حس کرد و بلند کرد. او آنها را با استفاده از هر ارگان حسی كه می توانند از آنها تجدید نظر كنند ، آزمایش كرد. در این روش خریدار با کالا آشنا می شود. درک او از آنها به همان اندازه ای که می توان ساخت ، کامل بود. در این روزهای اخیر ، بازار جای خود را به دفتر داده است. جدایی متعاقب خریدار ، فروشنده و کالا باعث شده تا مسافر تجاری با نمونه نمونه خود یک ضرورت به نظر برسد. اما ، با درخشش درخشان تجارت و با افزایش نیاز به اقتصادی تر تجارت در تجارت ، صفحه چاپی به عنوان شکلی از تبلیغات ، بازار را برتری داده و در بسیاری موارد جابجایی مسافر تجاری است. . در این گذار از بازار و مسافر تجاری به صفحه چاپی ، تبلیغ کننده باید در گارد خود باشد تا در حد امکان از ویژگیهای خوب موسسات قدیمی استفاده کند. در دو شکل قدیمی بارتار ، تمام حواس خریدار در صورت امکان مورد توجه قرار می گرفت و علاوه بر این ، کلمه دهان فروشنده برای افزایش برداشت ها اضافه می شد ، و توجه ویژه ای به ویژگی های قوی خرید کالا. در صفحه چاپ شده كلمه دهان تنها ویژگی ضروری است كه كاملاً وجود ندارد. در واقع ، صفحه چاپ شده به جز چشم نمی تواند مستقیماً به هر یک از حواس جذاب باشد ، اما استدلال ممکن است از چنین ماهیتی باشد که حواس خواننده از طریق تخیل او به طور غیرمستقیم مورد تجدید نظر واقع شود.

عملکرد سیستم عصبی ما این است که ما را از منظره ها ، صداها ، احساسات ، سلیقه ها و غیره از اشیاء موجود در محیط اطراف خود آگاه سازد و هرچه احساسات بیشتری را از یک جسم دریافت کنیم بهتر می دانیم آن را بشناسیم. سیستم عصبی که به صدا یا به هیچ یک از خصوصیات حساس پاسخ نمی دهد ، یک سیستم عصبی معیوب است. تبلیغات گاه به عنوان سیستم عصبی دنیای تجارت مطرح می شود. این تبلیغات از آلات موسیقی که حاوی هیچ چیزی برای بیدار کردن تصاویر از صدا نیست ، یک نقص تبلیغاتی است. این تبلیغ از غذاهایی که هیچ چیزی برای بیدار کردن تصاویر از طعم و مزه ندارد ، یک تبلیغ ناقص است. از آنجا که سیستم عصبی ما ساخته شده است تا همه احساسات ممکن را از اشیاء به ما بدهد ، بنابراین تبلیغ کننده ای که با سیستم عصبی قابل مقایسه باشد باید در خواننده همان اندازه تصاویر مختلفی را که خود شیء می تواند هیجان زده کند بیدار کند.

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

شخص می تواند از طریق تصاویر مسلط خود به آسانی و کارآمدتر درخواست کند. بنابراین کسی که تصاویر بصری کاملاً واضح و مشخص دارد از توصیف صحنه ها قدردانی می کند. کسی که تصاویر شنوایی قوی دارد از بیدار شدن تصاویر شنوایی لذت می برد. به طور کلی بهتر است که ممکن است هرچه بیشتر کلاس های مختلف تصاویر را بیدار کنید ، زیرا در این روش تنوع داده می شود ، و از هر خواننده درخواست می شود در نوع تصویری که برای او لذت بخش ترین باشد ، که در آن راحت ترین فکر می کند ، و از طریق او به آسانی تحت تأثیر قرار می گیرد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

یکی از نقاط ضعف بزرگ تبلیغات امروزی در این حقیقت مشاهده می شود که نویسنده تبلیغات نتواند از این رو به طور غیرمستقیم به حواس توجه کند. چند تبلیغ کننده پیانو را چنان واضح توصیف می کنند که خواننده بتواند آن را بشنود؟ چند محصول غذایی آنقدر توصیف شده است که خواننده می تواند غذا را مزه کند؟ چگونه بسیاری از تبلیغات عطر را توصیف می کنند تا خواننده بتواند آن را بو کند؟ چند نفر یک لباس زیر را توصیف می کنند تا خواننده بتواند تماس بدنی را با بدن خود احساس کند؟ به نظر می رسد بسیاری از تبلیغ کنندگان هرگز به این موضوع فکر نکرده اند و در چنین توصیفاتی تلاشی نمی کنند.

علت این کمبود دو برابر است. در وهله اول ، در نوع دیگر آسان نیست که به هر معنای دیگری غیر از بینایی متوسل شوید. وقتی وسیله چاپ صفحه چاپ شده است ، به غیر از تصاویر بصری ، بیدار شدن دشوار است. در وهله دوم ، نویسندگان فردی از اشکال خاصی از تصورات ذهنی برخوردار نیستند ، بنابراین در توصیف مقالات به اصطلاحاتی که از نظر خودشان قابل توجه نیستند ، سازگار نیستند. این مورد دوم برای عدم موفقیت در نوشتن تبلیغات مؤثر با مثالهایی که از تبلیغات فعلی که در زیر آورده شده است روشن خواهد شد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

پیانو در درجه اول کاری نیست که بتواند از آن برای سرمایه گذاری سودآور استفاده کند یا یک شیء باشد ، بلکه یک ساز موسیقی است. ممکن است زیبا و ارزان باشد ، اما هنوز هم بسیار نامطلوب است. نکته اصلی در مورد پیانو ، کیفیت صدای آن است. به نظر می رسد بسیاری از تبلیغ کنندگان پیانویها کمترین قدردانی از این واقعیت ندارند.

وقتی سعی می کنند پیانو را توصیف کنند ، به نظر می رسد مردانی که در تاریکی غرق می شوند. گفته های آنها کلی و بی معنی است. به عنوان نمونه ای از چنین عدم موفقیت تبلیغات نوعی پیانو معمولی است: –

رشد و تجربه موفقیت آمیز آن در حدود هفتاد سال ، برای دوستان جدید بالاترین درجه را برای آزمایش و تعالی برتر ، که از هر نظر انتقادی یا مقایسه ای قضاوت می شود ، تضمین می کند.

این یک تبلیغ نیم صفحه ای است ، اما حاوی تصویری نیست ، هیچ اشاره ای به لحن و یا کیفیت دیگری از موسیقی نمی کند و حتی نشان نمی دهد که Knabe به هیچ وجه یک ساز موسیقی است. بسیاری از تبلیغ کنندگان ظاهر و دوام مورد یا هزینه کل ابزار را توصیف می کنند ، اما معمولاً اظهارات آنها به قدری عمومی است که می توان تبلیغات را به همان اندازه در مورد عطرها ، قلم های فواره ای ، دوچرخه ها ، اتومبیل ها ، اسنفی یا کالباس ها به کار برد. اگر در تبلیغات هر یک از آنها استفاده شود به همان اندازه ناکارآمد باشید. آنها به هیچ وجه ویژگی های اساسی یک پیانو را توصیف نمی کنند یا به آن اشاره نمی کنند. آنها هیچ تصویری از صدا را بیدار نمی کنند. آنها باعث نمی شوند ما در تصوراتمان پیانو بشنویم.

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

در زیر یک نقل قول کامل از تبلیغات Vose Piano است ، اما با کلمات “چرخ خیاطی” جایگزین “پیانو” می شود. این آگهی تبلیغاتی مانند آنچه در بالا به آن اشاره شد ، هیچ توضیحی ندارد ، و خاطر نشان می شود که هیچ چیزی در متن وجود ندارد که به خوبی در مورد چرخ خیاطی کاربرد ندارد.

VOSE

ماشین آلات دوخت

بیش از 51 سال تاسیس شده اند

آنها نمونه های کاملی از استحکام چرخ خیاطی هستند. ساخت Vose نتیجه پنجاه سال توسعه و استفاده از بالاترین مهارت مکانیکی برای تولید هر قسمت جداگانه است.

با برنامه پرداخت آسان ما ، هر خانواده ای در شرایط متوسط می توانند یک ماشین دوخت خوب داشته باشند. ما بهای مبلغ لیبرال برای سازهای قدیمی را مجاز می کنیم و چرخ خیاطی را در خانه شما بدون هزینه تحویل می دهیم. شما می توانید با ما در یک نقطه دوردست همانند بوستون رفتار کنید. برای فهرست توصیفی ما H ارسال کنید ، که اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می دهد.

بسیاری از تبلیغات امرسون ، وبر ، اورت و چند شرکت پیانو دیگر به همان اندازه کوششی ضعیف برای ارائه ویژگی های مطلوب پیانو هستند.

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

در تبلیغات اخیر پیانو Blasius سعی شده است پیانو به عنوان یک ساز موسیقی ارائه شود. نمره موسیقی به عنوان پیش زمینه تبلیغات استفاده می شود. یک برش از یک خانم جوان که پیانو می نوازد وجود دارد. و در متن این عبارات ظاهر می شود: “لحن عالی” ، “شیرین ترین لحنی که من شنیده ام” ، “با صدای شیرین و ملودیک” ، “مانند یک ارگ کلیسای بزرگ برای قدرت و حجم: و یک پیانو درخشان و شیرین در یکی بنابراین ، پیش زمینه ، تصویر و متن متحد می شوند تا تصاویر را از خواب بیدار کنند ، و این را مطرح کنند که در مورد پیانو که زمینه واقعی تمایل به چنین ساز است.

در تعیین اینکه کدام غذاها را بخورم ، مهم است که بدانم کالاها چگونه تولید می شوند ، قیمت ها ، چگونگی تهیه آنها برای سفره و اینکه آیا آنها برای سیستم من تغذیه می کنند یا مضر هستند. با این حال ، یکی از عناصر اساسی سلیقه است. وقتی به یک لایحه کرایه نگاه می کنم ، آنچه را که فکر می کنم طعم خوبی خواهد داشت ، انتخاب می کنم. هنگامی که بقالی فروشی سفارش می دهم ، آنچه را که می پسندد و کام را لمس می کند ، سفارش می دهم. من می خواهم غذایی که باعث می شود لب هایم را ببندم ، و این باعث می شود آب دهان من شود. در این شرایط ، تمام ملاحظات دیگر تا حد زیادی به حداقل می رسد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

در تبلیغات محصولات غذایی جای تعجب آور است که بسیاری از غذاها به گونه ای تبلیغ می شوند که گویی اصلاً طعم و مزه ندارند. فرض بر این است که این مواد غذایی باید از طریق تزریق هیپودرمی و نه با روش معمول مصرف مواد غذایی در دهان و از این رو در تماس با اندام طعم گرفته شود. به نظر می رسد تبلیغ کنندگان در معرض ضرر هستند که بدانند در مورد غذاهای خود چه بگویند ، و به همین ترتیب ، در بسیاری موارد ، خود را به طور کلی بیان کردند که تبلیغات آنها برای هر محصولی به هر شکلی قابل استفاده است.

در زیر متن کامل یک آگهی تمام صفحه است که در مجلات اخیر ظاهر می شود. تنها تغییر این است که در اینجا ما “صابون تمیز کننده” را برای نام کالا جایگزین کرده ایم:

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

لبخند بقال. لبخندی که خاموش نمی شود.

بقالی صابون تمیز تر گفت:

هیچ مارک دیگری به جای آن کار نخواهد کرد.

و ویژگیهای مهربانی او گسترش یافته است

لبخندی که خاموش نخواهد شد.

به دنبال کوپن موجود در بسته باشید. “

این تصویر از بقالی بود که به بسته ای نگاه می کرد که ممکن است صابون را به عنوان جو کوکر نیز تمیز کند. هیچ چیز برای پیشنهاد طعم وجود ندارد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

برخی از تبلیغ کنندگان مواد غذایی ظاهراً دارای سوء هاضمه مزمن هستند و به نظر می رسد که همه افراد در همان شرایط هستند. آنها درمورد غذاهای خود حرفی برای گفتن ندارند جز اینكه دارای خواص دارویی فوق العاده ای هستند. برای من غذایی است که فقط افراد سالم بیمارستانها و بیمارستانها است و چیزی است که یک مرد چاه نمی خواهد.

تبلیغ کنندگان دیگری نیز وجود دارند که از گرایش اپیکوریان مرد و زن معمولی قدردانی می کنند. آنها غذا را به گونه ای توصیف می کنند که ما بلافاصله آنچه را توصیف می کنیم می خواهیم. مردی که تبلیغات زیر را نوشت ، به این کلاس تعلق دارد:

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

“آن ضرب المثل بسیار قدیمی در مورد رسیدن به قلب یک مرد بهترین نمونه را با ویفرهای قند Nabisco نشان می دهد. یک ساندویچ پری با پوسته فوقانی و زیرین ظرافت غیرقابل توصیف ، که با یک عطر و طعم خامه ای از لیمو ، پرتقال ، شکلات ، وانیل ، توت فرنگی جدا می شود. تمشک یا نعناع. طعم مورد علاقه خود را بخواهید. “

تصویر نمایانگر یک خانم جوان زیبا است که در آن یک آقا با کالایی که شرح داده شده است را ارائه می دهد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

این تبلیغات دارای شخصیت و شخصیت است. گفته های آن برای هر چیزی جز غذاها و در واقع برای چیزی جز نبیسکو قابل اجرا نیست. آنها نمی گویند نبیسکو سالم است ، اما وقتی آنها را خواندم احساس می کنم که نبیسکو با من موافق است.

این تصویر از شیوه ای که می توان یک فصل از روانشناسی (تصاویر ذهنی) را برای تبلیغات به کار برد ، اما یکی از نمرات تصویرگری است که می تواند ارائه دهد. روانشناسی یکی از جذاب ترین علوم است و مناقصه هایی را برای سودمندی عملی فیزیک و شیمی به دست می آورد. از آنجا که این دومی ، پایه تئوریک را برای همه اشکال صنعت که مربوط به ماده هستند ، تشکیل می دهند ، بنابراین روانشناسی باید مبنای نظری را برای همه اشکال تلاش که با ذهن سروکار دارند ، شکل دهد.

صاحبخانه در حال نگاه کردن به کاغذهای صبحگاهی خود ، توجه خود را به دلیل جذابیت از تبلیغات بسیار واضح نشان داده است. مکانیک رفتن و از آنجا که محل اشتغال خود است ، وقت خود را برای دیدن کارتهای نمایش در واگن برقی یا اتومبیل های بلند بالا می برد. فرد شغلی می تواند به سختی یک روز بگذرد بدون اینکه مجبور شود به تبلیغاتی که از صفحه های لایحه به او خیره می شود نگاه کند. اعضای خانواده صفحات تبلیغاتی را در مجله مورد علاقه خود تغییر می دهند ، نه به این دلیل که مجبور می شوند بلکه به این دلیل که تبلیغات را بسیار جالب و آموزنده می یابند. این افراد از هزینه سنگینی که بازرگان در تأمین این نتایج متحمل شده اند ، فراموشی نیستند. آنها از این واقعیت آگاه نیستند که نتایج حصول اطمینان از نتایج بدست آمده است ، و این که در برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ، بازرگان تحقیقاتی را در مورد ذهن همین خانه داران ، مکانیک ها ، افراد تجاری و اعضای خانواده انجام داده است. تبلیغات یک عامل اساسی در روشهای نوین کسب و کار است و برای تبلیغ عاقلانه ، فرد تجارت باید عملکرد ذهن مشتریان خود را درک کند و باید بداند که چگونه بر آنها تأثیر بگذارد ، باید بداند که چگونه باید روانشناسی را در تبلیغات بکار برد.

تابلو چنلیوم - achp - روانشناسی تبلیغات – تندیس (بخش2) -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه