تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تابلو چنلیوم – اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها – ۱

اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق دانشگاه

دیدگاه دانشجویان

Remziye Terkan

گروه روابط عمومی ،

دانشکده ارتباطات ، دانشگاه جیرن آمریکا ،

ABSTRACT: تبلیغات نقش مهمی در دنیای بازاریابی رقابتی امروزی دارد. این تحقیق

دو فرآیند متقاعد کننده مهم را که اغلب در مدیریت مشاغل به کار می رود ، مطالعه می کند. خلاق

تبلیغات و مدیریت بازاریابی. تبلیغات خلاق و مدیریت بازاریابی است

لازم است تا درک کاملی از نحوه کار تولیدکنندگان و شرکتهای فروش داشته باشید

به طور مؤثر در حالی که تبلیغات عملکرد ارتباطی اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد a را انجام می دهد

محصول یا خدمات شرکت ، تبلیغات خلاق نیز مردم را به سمت بازار ، بازاریابی جذب می کند

مدیریت یک فرآیند مدیریتی بسیار پیچیده تر است که شامل فعالیت هایی از قبیل؛

تحقیقات بازاریابی ، مفهوم و طراحی محصول ، قیمت گذاری ، توزیع و حتی تبلیغات. امروز،

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

در دنیای آگاهی تجاری جهانی و در حال گسترش سریع؛ تبلیغات خلاق و

مدیریت بازاریابی به طور فزاینده ای به مشاغل اهمیت می یابد. شرکت ها نیاز دارند

اتخاذ استراتژی های خلاقانه و نوآوری در عملیات خود به منظور زنده ماندن از چالش های

در حال گسترش بازار جهانی در مطالعه ، تبلیغات خلاق و اهمیت آن در بازاریابی

managementmet توسط گروه نمونه دانشجویان دانشگاه مورد بررسی و بررسی قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: تبلیغات خلاق؛ نوآوری؛ مدیریت بازاریابی؛ ترغیب در بازاریابی

طبقه بندی JEL: M31

1. معرفی

 قرن بیست و یکم عصری روز افزون جهانی سازی و گسترش بوده است. پیشرفت در

علم ، فناوری ، حمل و نقل و ارتباطات اصلی ترین نیروهای محرک این کشور بوده اند

جهانی سازی این پیشرفت ها منجر به گسترش ایده های کسب و کار ، دانش و

اطلاعات در بین افراد ناهمگن و پراکنده واقع در سراسر جهان. رسانه های جدید

فن آوری ها شاید قدرتمندترین ابزار برای ایجاد ارتباط بین مردم بوده اند. سیار

تلفن ، اینترنت ، شبکه های اجتماعی ، رایانه های لوحی و سایر دستگاههای رسانه ای جدید نقش بسزایی در این امر داشته اند

در ایجاد یک جامعه جهانی یکپارچه و نامحدود با فاصله جسمی؛ به طور قابل توجهی تغییر می دهد

مفاهیم فضا ، زمان و مکان (ساکسنا ، 2005). این دستگاه ها چنان گسترده شده اند

زندگی روزمره مردم بیش از پیش متمرکز می شود.

 عصر کنونی جهانی شدن نیز با تغییر چشمگیر در عملیات مشخص شده است

به عنوان گسترش مشاغل فراتر از مرزهای سنتی. فن آوری های رسانه ای جدید منجر شده است

سرعت در عملیات؛ همانطور که تجارت باید با سرعت فکر انجام شود. محصولات نیز باید

هرچه بیشتر و بیشتر شرکت های جدید با بازار جدید وارد بازار می شوند ، در سطح جهانی رقابتی می شوند

محصولات عملیات تجاری همچنین با ایجاد رسانه های جدید خلاق تر و انعطاف پذیر تر شده است

چندین کانال جایگزین برای دستیابی به مصرف کنندگان در دسترس است. E-bay ، Amazon.com از جمله دیگر

کانال های فروش آنلاین در حال ظهور به طور فزاینده ای توسط شرکت ها و مصرف کنندگان حتی در داخل مورد استفاده قرار می گیرند

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

کشورهای در حال توسعه.

 یکی از مهمترین تأثیرات جهانی شدن بر دنیای تجارت بی اندازه است

توانمند سازی مصرف کننده یا مشتری به عنوان شهروند جهانی. مصرف کننده بیشتر شده است

قدرتمند و مهم در قرن بیست و یکم نسبت به سالهای گذشته. با کثرت رسانه ها

و محصولات موجود ، وفاداری مشتری دیگر وجود ندارد. مشتری ها دیگر به قوانین رعایت نمی کنند

هر مارک خاص چندین موتور جستجو و طیف گسترده ای از محصولات ، مصرف کنندگان اکنون در آن قرار دارند

کنترل آنچه آنها مایل به دیدن ، شنیدن و خرید هستند. آنها دیگر از طریق اینترنت غیرفعال هستند (Thorson

بررسی بین المللی مدیریت و بازاریابی ، جلد. 4 ، شماره 3 ، 2014 ، صفحه 239-246

و دافی ، 2011). مصرف کنندگان باید آرام شوند و منتظر بمانند که اکنون شرکتها از این طریق دلخور شوند.

شرکتها برای تأمین نیاز مصرف کنندگان از تولید خود باید در تولید خود خلاق و فعال باشند

هر گوشه دنیا رقابت در مقیاس جهانی دیده می شود. در دنیای امروز ، شرکت ها با آن روبرو هستند

با چالش گرفتن و حفظ فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشتریان جهانی. این وظیفه

ضبط و حفظ مشتری نیاز به مدیریت مؤثر تبلیغات را آگاه می کند

و فرآیندهای بازاریابی برای رفع چالش های جهانی شدن جهانی.

خلاصه تبلیغات و بازاریابی کلاس دانشگاه

دیدگاه ها

Remziye Terkan

گروه ارتباط عمومی ،

دانشکده ارتباطات ، دانشگاه جیرنود ،

کرنیا ، قبرس شمالی.

انتزاع: تبلیغات نقش مهمی در دنیای بازاریابی رقابتی با موفقیت. این تحقیق

دو سطح عالی متقاعد کننده مهم را که در مدیریت مشاغل به کار می رود ، مطالعه می کنید. خلاصه

تبلیغات و مدیریت بازاریابی. تبلیغات خلاصه و مدیریت بازاریابی است

در این صورت می توانید با مراجعه به شرکت کاملی از مدیریت کارکنان خود را ارائه دهید

به عنوان مؤثر در بازدید که می توانید با انتشار اطلاعات تماس به سایت خود ارائه دهید ، به شما ارائه می شود

شرکت یا خدمات شرکت ، انتشار خلاصه ای از افراد راوی به بازار ، بازاریابی با مالکیت

مدیریت یک پروژه اصلاح مدیریت بسیار پیچیده تر

این بازاریابی ، مفهوم و طراحی محصول ، قیمت گذاری ، کیفیت و مشاهده آن. امروز ،

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

در دنیای آژانس تجاری و در حال حاضر سریع • انتشار خلاصه و

مدیریت بازاریابی به شرح فزاینده ای به مشاغل ارائه می دهد. شرکت مورد نیاز است

اتخاذ بازاریابی خلاصه و نوآوری در اجرای خود برای ماندن از ماندن از چالش های

در حال حاضر بازار بازار جهانی در مطالعه ، خلاصه تبلیغات و ارائه آن در بازاریابی

مدیریت گروه های دانشگاهی

کلمات کلیدی: تبلیغات خلاصه · نوآوری ؛ مدیریت بازاریابی ؛ ترغیب در بازاریابی

طبقه بندی JEL: M31

1. معرفی کنید

قرن بیست و یکم عصری روزانه افزون جهانی سازی و مجاز بودن است. مرکز در

علم ، دانش ، حمل و نقل و انتقال و ارتباطات با واقعيت مجازي در اين زمينه وجود دارد

با استفاده از روشهای مختلف ، این امکان را برای شما فراهم آورده است

اطلاعات در بین اطلاعات نشناسگن و پراکنده واقعاً در سراسر جهان. رسانه های جدید

فن آوری ها می توانند قدرتمندترین وسیله برای ارائه ارتباط بین مردم بیننده باشند. سیار

تلفن ، اینترنت ، شبکه های اجتماعی ، رایانه های لوحی و سایر دستگاههای رسانه ای جدید نقش بسزایی در این مورد نیاز است

در ارائه یک جامعه جهانی جمعیت یکپارچه و نامحدود با حد جسمی ؛ به عنوان ارائه شده برای تغییر قیمت تغییر یافته است

مفاهیم فضا ، زمان و مکان (ساکسنا ، 2005). این دستگاه ها می توانند به طور کامل نشان داده شوند

زندگی روزمره مردم بیش از پیش متمرکز می شود.

عصر کنونی دانشگاهی با تغییر چشم انداز در اجرای نمایش است

به عنوان تبلیغات مشاغل فراتر از مرزهای سنتی. فن آوری های رسانه ای ای جدید دیده شده است

سرعت در حال اجرا ؛ همینطور که می توانید با سرعت بیشتری عمل کنید. محصولات ارائه شده

هرچه بیشتر و بیشتر شرکت های جدید با بازار جدید وارد بازار می شوند ، در سطح جهانی رقابتی می توانیم

محصولات خدمات ارائه شده با استفاده از رسانه های جدید خلاصه تر و انعطاف ارائه شده توسط استرالیا

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1
تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

با استفاده از امکان دسترسی به کانال ، امکان دسترسی به شما وجود دارد. E-bay ، Amazon.com از موارد دیگر

شرکت های اینترنتی آنلاین در حال حاضر می توانند به عنوان مدیر سایت مستقر شوند

ارسال در حال حاضر

قدرت گرفتن از بهترین تأثیرات تبلیغات بر روی دنیای تجارت بی حد است

توانمند سازی مصرف کننده یا مشتری به عنوان شهروند جهانی. مصرف کننده بیشتر شده است

قدرتمند و مهم در قرن بیست و یکم مجاز به سالهای گذشته. با کثرت رسانه ها

و محصولات موجود ، وفاداری مشتری دیگر وجود دارد. مشتری ها دیگر به قانون رعایت نمی کنند

هر مارک خاص با جستجوی موتور و طیف موجود در بین محصولات ، خدمات ارائه شده در این بازدید ممکن است

کنترل این وسیله مایل به دیدن ، شنیدن و خرید ارزان است. با استفاده از راهنمای اینترنت غیرفعال (Thorson)

بین المللی مدیریت و بازاریابی ، جلد. 4 ، شماره 3 ، 2014 ، صفحه 239-246

و دافی ، 2011). شما می توانید با آرامش خاطر خود را ببینید و به دیدن آنها بپردازید.

شرکتها برای تأمین نیازهای لازم از تولید کنندگان خود می توانند در تولید خود خلاصه و فعال شوند

هر گوشه دنیا می توانید در مقیاس بین المللی مشاهده کنید. در دنیای امروز ، شرکت ها ها با آن روبرو می توانند

با چالش اختصاص داده شده و دسترسی به اطلاعات اطلاعاتی و ارتباطات و تصمیم گیری. این وظیفه

ضبط و داشتن مشتری به مدیریت مؤثر تبلیغات

و نتیجه گیری های تبلیغاتی برای رفع چالش های جهانی ارزیابی جهانی.

تبلیغات به عنوان ابزاری برای رقابت است. برای رقابت با دیگران ، شرکت ها استفاده می کنند

تبلیغات خلاقانه و جذاب برای فریب مصرف کنندگان برای حمایت از مارک های خود. برخی از شرکتها

تا آنجا که به تبلیغات در تبلیغات خود در رسانه ها هجوم می برد تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان

توجه جلب می شود با این حال ، فیلیپ و تمشک استدلال می کنند که آنچه اهمیت می دهد نیست آنچه در شرکت است

درباره خود می گوید ، بلکه آنچه مردم در مورد آن می گویند ، به عنوان تجربه نشان می دهد که شرکت هایی که ترومپت می کنند

فضایل وارث به سختی متوسط ​​است (فیلیپ و تمشک ، 2008).

 تبلیغات برای تولید کنندگان مزایای مختلفی دارد مانند ترویج محصولات به دلیل مردم

از وجود محصولات و خدمات آگاه شوید و آنها را به سمت خرید خریداری کنید

افزایش افزایش فروش ، تقاضای بیشتری را نشان می دهد ، به معنای تولید بیشتر است. از طریق

شرکت های تبلیغاتی محصولات جدیدی را با روشی مؤثر و مقرون به صرفه به مصرف کنندگان ارسال می کنند.

تبلیغات کار فروشنده را ساده تر می کند و به مصرف کنندگان کمک می کند تا به محصولات جدید دست یابند

(Chowdhury ، 2011). علاوه بر این ، از طریق تبلیغات یک شرکت می تواند با دیگران رقابت کند

قیمت های رقابتی یا مزایای محصولات و خدمات آن را نشان می دهد. تولید کنندگان نیز می توانند

سوء تفاهم در مورد محصولات خود را از طریق تبلیغات مناسب حذف کنید (اکرانی ، 2010).

 تبلیغات برای مصرف کنندگان دارای چندین مزیت نیز است مانند تبلیغات به صرفه جویی در مصرف کنندگان کمک می کند

زمان با اشاره آنها به محصولات خاص. تبلیغات همچنین به مشتریها کمک می کند تا خاص تر باشند

در حین خرید؛ مصرف کنندگان قبل از خرید می توانند انتخاب خود را انجام دهند ، از جدید آگاهی می کنند

مشاغل و محصولات و مارک های جدید؛ برخی از طریق رقابت که با تبلیغات تقویت می شود

شرکت ها اغلب قیمت محصولات خود را پایین می آورند و باعث فروش بیشتر می شوند و با دیگران رقابت می کنند

در بازار و همچنین بسیاری از تبلیغات اغلب حاوی تعداد مراقبت از مشتری پیوندهای به شرکت است

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

وب سایتهایی که مصرف کنندگان می توانند مستقیماً با سؤال یا شکایات با شرکت تماس بگیرند.

علاوه بر مزایای تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، مزایای بسیاری برای جامعه وجود دارد

مانند صنعت تبلیغات ، هزاران شغل را برای افراد مرتبط با تبلیغات یا ایجاد می کند

ارتباطات بازاریابی. تبلیغات همچنین به دلیل گسترش مشاغل بیشتری در شرکت ها ایجاد می کند

تولید و فروش؛ شرکت ها به دلیل محیط بازاریابی بسیار رقابتی هستند

دائماً سعی در ارائه محصولات جدید با طرح های خلاقانه و مزایای بهبود یافته یا

کارکرد. ظهور و استفاده از این محصولات جدید اغلب منجر به کیفیت بالاتر زندگی می شود. زیاد

خانه های رسانه ای به ویژه خانه های خصوصی ، تقریبا یا تقریباً کاملاً به درآمد حاصل از آن بستگی دارند

آگهی ها. بسیاری از چاپخانه ها از طریق درآمد حاصل از تبلیغات می توانند هزینه های خود را کاهش دهند

تولیدی که به نوبه خود قیمت روزنامه ها و مجلات را کاهش می دهد. تبلیغات تحریک می کند

تحقیقات دانشگاهی و بازاریابی. محققان و بازاریابان به طور فزاینده ای به آن علاقه مند هستند

مطالعه نحوه تأثیر تبلیغات بر مصرف کنندگان و نحوه واکنش مصرف کنندگان به تبلیغات.

 از سوی دیگر؛ تبلیغات همچنین دارای نقاط ضعف خود مانند؛ تبلیغات اغلب منجر به افزایش در می شود

قیمت کالاها به عنوان شرکت ها سعی می کنند مبالغ هنگفتی را که صرف تبلیغات در رسانه ها شده ، بازیابی کنند.

ماهیت اقناعی تبلیغات اغلب باعث می شود تا مردم محصولاتی را خریداری کنند که در واقع نیازی به آنها نباشد.

همچنین بسیاری از افراد به عادتهای خطرناکی مانند استعمال دخانیات و نوشیدن بیش از حد الکل فریب خورده اند

آنها سعی می کنند زندگی بازیگران را در تبلیغات کپی کنند. شرکت هایی که فقط به آنها وابسته هستند

تبلیغات به عنوان وسیله ای برای بازاریابی محصولاتشان در صورت سلیقه مصرف کننده می تواند تأثیر منفی بگذارد

و اولویت های مختلف نسبت به مارک های دیگر علاوه بر این ، بسیاری از تبلیغات گمراه کننده یا پر از نسخه هستند

اغراق مصرف کنندگان غالباً خیلی دیر متوجه می شوند که محصولات غالباً پایین تر از کیفیت موجود هستند

تبلیغ شده فریبکاری که اغلب در بسیاری از تبلیغات استفاده می شود ، ظن عمومی را نسبت به آن آگاه می کند

تبلیغات به عنوان یک فرایند دستکاری.

2. مدیریت بازاریابی و بازاریابی

 بازاریابی یکی از فرآیندهای مهم لازم برای مدیریت مؤثر تجارت است

سازمان های؛ به ویژه کسانی که در تولید کالاها و خدمات نقش دارند. به گفته كوتلر ،

تعاریف بازاریابی در دو دسته قرار می گیرد. اجتماعی و مدیریتی تعاریف اجتماعی را توصیف می کند

بازاریابی به عنوان یک فعالیت تجاری یا یک فرآیند اجتماعی است ، در حالی که تعاریف مدیریتی بازاریابی را به عنوان یک

فرایند مدیریتی بزرگتر و پیچیده تر – آنچه در مدیریت بازاریابی نامیده می شود (کوتلر ، 2002)

بررسی بین المللی مدیریت و بازاریابی ، جلد. 4 ، شماره 3 ، 2014 ، صفحه 239-246

 طبق دیدگاه اجتماعی ، دراکر بازاریابی را هنر فروش کالاها و خدمات تعریف می کند

(دراکر ، 1973). Boone و Kurtz بازاریابی را روندی می دانند که نیازهای مشتری را تجزیه و تحلیل می کند

اطلاعاتی را تهیه می کند که برای مطابقت با کالاها یا خدمات ایجاد شده توسط تأسیسات تولیدی شرکت طراحی شده است

انتظارات خریدار (Boone and Kurtz، 1995). انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2007

تعریف بیان می کند که بازاریابی یک فعالیت است ، مجموعه ای از موسسات و فرآیندهای ایجاد ،

برقراری ارتباط ، تحویل و مبادله پیشنهادهایی که برای مشتری ، مشتری ، شرکا دارای ارزش باشد

و جامعه در کل “

مدیریت بازاریابی همانطور که از این اصطلاح پیداست ، مدیریت همه بازاریابی سازمان است

فعالیت ها. این هنر و علمی است که از مفاهیم بازاریابی در انتخاب بازارهای هدف استفاده می کند

تقسیم بازاریابی ، دریافت ، نگهداری و افزایش تعداد مشتری و مشتری بیشتر

ارزش (کوتلر ، 2002). رویکرد خلاقانه کلیدی برای دستیابی به اهداف تجاری خواهد بود. بعلاوه

مدیریت بازاریابی به عنوان روندی که هدف آن جذب و جلب رضایت مشتری در درازمدت است

اساس برای دستیابی به فعالیتهای اقتصادی سازمان (Wicox، Warren and Ault، 1998)

 2.1 رابطه بین تبلیغات و بازاریابی

 تبلیغات و بازاریابی فرایندهای ضروری برای اطمینان از رسیدن محصولات به هدف خود هستند

بازارها اگرچه برخی تصور می کنند به معنای یک چیز هستند ، تبلیغات و بازاریابی متفاوت است.

تبلیغات بیشتر ارتباط برقرار می کند زیرا تمرکز آن بر انتشار اطلاعات در مورد ایده ها است ،

کالا ها و خدمات. این شامل آگاهی از مشتریان مکرر و بالقوه از یک محصول یا خدمات است.

هر طرح تبلیغاتی به سمت یک محصول خاص است زیرا تمام تبلیغات بی نظیر است

(مالوری ، 2013). تبلیغات برای انتقال پیام به رسانه ها متکی است.

 مدیریت بازاریابی فرایندی بزرگتر و پیچیده تر از تبلیغات است. از آن تشکیل شده است

هر کاری که یک سازمان انجام می دهد برای تسهیل مبادله با مشتری است. مدیریت بازاریابی است

درگیر موضوعاتی از قبیل تحقیق ، برداشت محصول ، طراحی ، قیمت گذاری ، تبلیغ ، فروش و

توزیع دامنه آن بسیار گسترده تر از تبلیغات است. در واقع تبلیغات یکی از ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود

مدیریت بازاریابی. بازاریابی گاهی اوقات به عنوان پای توصیف می شود که تبلیغات یکی از آن است

پر کردن

 2.2 اهمیت تبلیغات در بازاریابی

 تبلیغات چندین نقش در بازاریابی دارد. نقش اول تبلیغاتی ، آموزنده است

نقش. تبلیغات به عنوان كانالي است كه از طريق آن مصرف كنندگان درمورد محصولات با آنها آگاه مي شوند

خدمات. شرکت ها محصولات و خدمات را با هدف فروش آنها به مصرف کنندگان می سازند.

بدون فروش ، این شرکت ها با ضرر کار می کنند و به زودی از کار خود خارج می شوند. این تبلیغات است

نقش از طریق رسانه های مختلف ، به اطلاع مردم در مورد محصولات و خدمات. جدا از اطلاع رسانی

مصرف کنندگان ، تبلیغات برای ترغیب مصرف کنندگان به خرید بیشتر ادامه می یابد. ممکن است عموم مردم باشند

به خوبی از طریق رسانه های مختلف در مورد یک محصول آگاه هستید ، اما برای حمایت از محصول زحمت بکشید.

تبلیغات از طریق درخواستهای خلاق ، مردم را ترغیب به اقدام و خرید می کند.

 تبلیغ و حفظ تصویر برند نقش دیگری است که تبلیغات در بازاریابی ایفا می کند.

تبلیغات منبع تصویر برای مارک ها است. آن را منعکس می کند و استقبال از مارک های مردم را تشکیل می دهد

(بیل ، 1993). تبلیغات کمک می کند تا تصویر یک مارک حفظ شود که در طولانی مدت به تقویت یک کمک می کند

اعتبار شرکت و سرمایه گذاری های بلند مدت. تبلیغات با تأثیرگذاری بر موارد فوق می رسند

کیفیت درک شده از محصولات (کرمانی و زیتمال ، 1993). کیفیت درک شده از یک محصول

اشاره به قضاوت مصرف کننده در مورد برتری و برتری کلی یک محصول است. تبلیغات

با استفاده از خلاقیت ، رسانه های مناسب و تاکتیک های ترغیب کننده می تواند بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد

باعث می شود آنها باورها و خواسته های مربوط به محصولات یا خدمات خاص را تغییر دهند.

3. ترغیب در بازاریابی – تأثیر بر تبلیغات

 ترغیب را می توان فرایند تأثیرگذاری شخص برای انجام کاری تعریف کرد. اشاره دارد به

تابلو چنلیوم - اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی طبق تحقیق دانشگاه ها - 1

روند اصلاح ارزشها ، خواسته ها و اقدامات دیگران (O’Shaughnessy و O’Shaughnessy ، 2004).

ترغیب ، دومین کار مهم تبلیغات به جز اطلاع رسانی و یادآوری است

مصرف کنندگان محصولات و خدمات. تبلیغات موفق با هدف نه تنها اطلاع رسانی ، نشان دادن ،

جذب یا سرگرم کننده مصرف کننده ، اما ترغیب آنها به خرید (بنسون-الووا ، 2004)

 تبلیغات اغلب با استفاده از جذابیت های انتخابی ترغیب می شود. تجدید نظر به موارد مختلفی اشاره دارد

رویکردهایی که برای جلب توجه مخاطب یا تأثیرگذاری بر احساسات یا رفتار آنها نسبت به آنها استفاده می شود

یک محصول یا خدمات خاص (Trehan، 2010). درخواست تجدیدنظر ، علاقه مصرف کنندگان را به سمت آن سوق می دهد

محصول یا خدمات تبلیغ کنندگان. درخواست تجدید نظر ممکن است از طریق رنگ ، شکل یا پیام محصول باشد.

اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی مطابق دیدگاه دانشجویان دانشگاه

243

تبلیغ کنندگان اغلب سعی می کنند با توسل به نیازها و خواسته های خود مانند مصرف کنندگان ، مصرف کنندگان را ترغیب کنند. امنیت،

ایمنی ، سلامتی ، راحتی ، غرور ، خوشبختی و غیره. دسترسی به نیازها و خواسته های بیشمار

مصرف کنندگان از وجود انواع مختلف درخواستهای عقلانی و عاطفی خبر می دهند. ترغیب به این ترتیب

باعث می شود تبلیغات بسیار قدرتمند و کنترل کننده شوند. نفوذ به ناخودآگاه

مناطقی از ذهن مردم.

محصولات مرتبط