ترغیب با تأثیرگذاری بر اعتقادات و خواسته های خود ، در برخی موارد ، افراد را به سمت عملی سوق می دهد
می توان مقاومت کرد یا رد کرد. مقاومت در برابر اقناع اغلب زمانی بوجود می آید که هدف درستی نداشته باشد
چشم انداز یا ذهنیت درست (O’Shaughnessy and O’Shaughnessy ، 2004). این طرز فکر می تواند مثل یک باشد
نتیجه اعتقادات مذهبی ، سیاسی یا فرهنگی. به عنوان مثال ، متقاعد کردن یک شخص برای متوقف کردن دشوار است
استعمال دخانیات مگر اینکه آن شخص از دیدگاه پزشکی سنتی که سیگار کشیدن باعث ریه می شود ، بپذیرد
سرطان و حملات قلبی. بنابراین نیاز به تبلیغ کنندگان برای تدوین استراتژی هایی برای تأثیرگذاری وجود دارد
اگر قرار باشد محصولات فروخته شوند ، ذهن مخاطبان هدف را به خود اختصاص می دهد.
در بازاریابی ، تبلیغات کانال اصلی ترغیب است. سایر فعالیتهای تبلیغاتی از جمله فروش
مانند؛ کاهش قیمت ، قرعه کشی قرعه کشی ، مسابقات ، نمونه گیری و غیره نیز برای متقاعد کردن مشتریان به کار می رود
نمونه و سپس محصولات را خریداری کنید. ترغیب در بازاریابی را می توان به شکار مشتری تشبیه کرد.
از طریق قدرتهای آموزنده و اقناعی تبلیغ و تبلیغ فروش ، بازاریاب ها قادر هستند
برای افزایش تعداد مشتریان و فروش آنها.
3.1 اهمیت خلاقیت و نوآوری
در دنیای بسیار رقابتی امروز ، مصرف کنندگان با محصولات و گزینه های گسترده ای روبرو هستند.
با کم شدن مفهوم وفاداری به برند ، بازاریابان باید روش های خلاقانه و خلاقانه ای را به وجود آورند
جذب و حفظ مشتری. بقا در دنیای تجارت مستلزم حمایت پایدار توسط
مصرف کنندگان همچنین مستلزم افزایش مشتری مشتری است. با توجه به غوطه وری از
با محصولات با قیمت های بسیار رقابتی بازار ، مصرف کنندگان همیشه مایل هستند چیزهای جدید را امتحان کنند.
شرکت ها اکنون بیش از هر زمان دیگری ، نیاز به ارائه راه های بقا در بازار دارند. خلاق و
راهبردهای تبلیغاتی نوآورانه به عنوان ابزار اصلی کار می کنند.
خلاقیت را می توان تولید چیزی اصیل و با ارزش تعریف کرد. خلاقیت شامل می شود
با ایده ها و برنامه های جدید و تازه ارائه می شود. این با استفاده از تخیل و
اصطلاح. برخی از محققان خلاقیت را یک هدیه طبیعی می دانند در حالی که برخی دیگر آن را یک استعدادی می دانند که می تواند باشد
آموخته و توسعه یافته است. با این حال ، به نظر می رسد خلاقیت ترکیبی از هر دو است. تحقیق در روانشناسی
نشان می دهد که خلاقیت در اثر تلاقی دانش ، مهارت های تفکر خلاقیت و … بوجود می آید
انگیزه (آدامز ، 2005). دانش در اینجا به تمام آنچه شخص می داند اشاره دارد. مهارت های تفکر خلاق
اشاره به چگونگی انعطاف پذیری و تخیل افراد به مشکلات هنگام برخورد با انگیزه اشاره دارد
علاقه و علاقه به خود کار.
نوآوری شبیه خلاقیت است و هر دو اغلب به معنای یک چیز اشتباه گرفته می شوند.
نوآوری به استفاده از روشهای جدید برای دستیابی به چیزی اطلاق می شود. نوآوری اجرای است
خلاقیت این شامل پذیرش ، تطبیق یا استفاده از ایده های خلاقانه دیگران است. چرخاندن آنها به
واقعیت (پریا و ویشال ، 2007). به عنوان مثال ، هنرمندی که نقاشی می کند ، تصدیق می شود
خلاق است در حالی که هنرمند دیگری که تکنیک هایی را از نقاشی اتخاذ کرده و آنها را متناسب با خودش می سازد
نقاشی های خود نوآورانه تلقی می شود.
تبلیغات بر اساس ارتباطات خلاقانه و خلاقانه زنده مانده یا می میرد. دلیل خلاقیت است
چرا آژانس های خاص به دیگران ترجیح داده می شوند. خلاقیت و کارهای نوآورانه توسط این کار انجام می شود
بخش خلاق یک بخش تبلیغات یا آژانس. کارمندان خلاق نسخه تبلیغاتی را می نویسند ،
تصاویر را انتخاب کنید ، کارهای هنری را آماده کنید ، مدل ها یا بازیگران را انتخاب کنید و بر فیلمنامه ها نظارت کنید
تولید تبلیغات رادیویی ، تلویزیونی و وب (دومینیک ، 2013). پریا و ویشال (2007) معتقدند
خلاقیت و نوآوری نباید از اثربخشی جدا شود. اثربخشی یک تبلیغ است
با ترکیب صحیح ضربه و احتکار تعیین می شود. تأثیر توانایی تبلیغ در
ضمن حفظ توانایی خود برای ماندن در ذهن افراد ، توجه را به خود جلب کنید. این یک تلاش هدر رفته برای سرمایه گذاری خواهد بود
زمان و پول در تبلیغات که هیچ تاثیری ندارد.
تکنیک هایی مانند؛ غافلگیری ، طنز و تضاد ، اغلب توسط افراد خلاق برای ایجاد استفاده می شود
تبلیغات این عناصر غیر منتظره ممکن است در انتخاب کلمات ، تصاویر و رسانه ها یا همه موارد دیگر یافت شود
سه (Drewniany and Jewler، 2008). سایر تکنیک های مورد استفاده می تواند در انتخاب رسانه باشد. مثلا،
برخی از تبلیغات عمداً در مجاری عمومی قرار می گیرند تا از دسترسی آنها به مخاطب هدف اطمینان حاصل شود. مقداری
آژانس ها هم اکنون از طریق مسابقات آگهی طراحی توسط مشتریان طراحی می کنند. درنیانی و
جواهر (2008) استدلال می کند که “خلاقیت و نوآوری باید با احتیاط انجام شود تا از نتیجه آن جلوگیری شود
بررسی بین المللی مدیریت و بازاریابی ، جلد. 4 ، شماره 3 ، 2014 ، صفحه 239-246
تبلیغات غیرقانونی یا غیرقانونی. تبلیغ کنندگان باید حس مصرف کنندگان خود را درک کنند
طنز »(18).
4- فرضیه و روش تحقیق
4.1 فرضیه
مطالعات تبلیغات خلاقانه در تحقق اهداف بازاریابی مؤثر است. خلاق مؤثر
تبلیغات استفاده می شود برای اهداف بازاریابی در رفتار دانشجویان univeristy به عنوان مصرف کننده تعیین می کند
ظرفیت مصرف کننده
4.2. روش تحقیق
به منظور شفاف سازی برای مطالعه ، سیزده سوال نزدیک به 50 دانشجوی دانشگاه پرسیده می شود
در دانشکده ارتباطات Girne American که در T.R.N.C.
پرسشنامه شامل تبلیغات خلاق در بازاریابی ، محصولات و خدمات دارای اهمیت است
ارائه شده از طریق تبلیغات خلاق ، توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند ، محصولاتی که حاوی موارد بیشتری هستند
تبلیغات خلاق بیشتر دنبال می شود ، محصولات ارائه شده توسط تبلیغات خلاق بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد
ارائه های دیداری و شنیدنی لذت بخش ، خلاقانه باعث جذب مصرف کننده می شود ، محصولات بیشتر هستند
کاوش از طریق تبلیغات خلاق ، مشاغل در تبلیغات خود محتاط تر می شوند تا به یک مورد برسند
مصرف کنندگان گسترده تر با تبلیغات خلاق ، آگاهی مصرف کننده با تبلیغات خلاق حاصل می شود ،
تبلیغات خلاق در دنیای بازاریابی به طور فزاینده و رقابتی ، مشاغل دارای اهمیت است
تبلیغات خلاق بسیار بیشتر مورد توجه رفتار مشتری قرار گرفته و مشاغل را کاهش می دهد
فاصله با مصرف کنندگان از طریق تبلیغات خلاق ، تبلیغات خلاق برای تجارت مهم است
تبلیغات خلاق کیفیت را نشان می دهد و سهم بازار خود را توسعه داده و رشد می دهید.
4.3 محدودیت ها
این مطالعه با 50 دانشجو از دانشکده ارتباطات در Girne American محدود است
دانشگاهی که در T.R.N.C. در صورت امکان تهیه پرسشنامه و درخواست برای همه
دانشجویان در دانشگاه آمریکایی Girne و همچنین در تمام دانشگاه هایی که در T.R.N.C قرار دارند ، اعمال می شوند
نتایج کارآمدتری می دهد.
5. تجزیه و تحلیل و نتایج
در این مطالعه ، به بیان تبلیغات خلاق در بازاریابی ، 49 دانشجو اهمیت دارد
شرکت با 98٪ ، فقط 1 دانشجو با 2٪ مصمم نبود. 41 دانش آموز با 82٪ به شرکت داشتند
بیان محصولات و خدمات ارائه شده از طریق تبلیغات خلاق ، مصرف کننده را به خود جلب می کند
از طرف دیگر ، 9 دانش آموز با 18٪ از این افراد بی طرف بودند. بیان
محصولاتی که حاوی تبلیغات خلاقانه تری هستند بیشتر دنبال می شوند ، 33 دانش آموز با 66٪
شرکت کردند ، 12 دانش آموز با 24٪ مصمم و 5 دانش آموز با 10٪ در این شرکت نکردند
اصطلاح. این پنج دانش آموز فکر می کردند که به یک مارک خاص اعتیاد دارند. بیان محصولات
44 دانش آموز با 88٪ مشاركت ، 4 دانشجو كه با تبليغات خلاقانه ارائه مي شوند لذت بخش تر هستند
دانش آموزان با 8٪ مصمم و 2 دانش آموز با 4٪ شرکت نکردند.
در این مطالعه ، به بیان نمایش های دیداری و شنیداری خلاق ، مصرف کنندگان را به خود جلب می کنیم ،
41 دانش آموز با 82٪ شرکت داشتند ، 7 دانشجو با 14٪ مصمم و 2 دانشجو با 4٪ شرکت کردند
شرکت نکرده است دانش آموزانی که در آن بیان شرکت نکردند ، تصور می کردند این موارد را پیدا کنند
تبلیغات کافی نیست. آنها تبلیغات خلاق پیدا نکردند. علاوه بر این ، به بیان
41 دانش آموز با 82٪ مشاركت ، 6 دانشجو با محصولات بيشتر از طريق تبليغات خلاقانه اكتشاف مي شوند
12٪ مصمم و 3 دانش آموز با 6٪ شرکت نکردند. مشاغل در تجارت خود محتاط تر می شوند
تبلیغات برای دستیابی به مصرف کننده گسترده تر با بیانیه تبلیغاتی خلاقانه
از 42 دانشجو با 84٪ ، 5 دانشجو با 10٪ مصمم و 3 نفر شرکت نکردند
دانش آموزان با 6٪
در این مطالعه ، بیان آگاهی مصرف کننده با تبلیغات خلاق ، 37 دانش آموز انجام شده است
شرکت کنندگان با 74٪ ، 12 دانش آموز با 24٪ مصمم و 1 دانشجو با 2٪ شرکت نکردند. که در
بیانیه تبلیغات خلاق در جهان به طور فزاینده رقابتی بازاریابی ، 41 مهم است
دانش آموزان با 82 درصد شرکت می کنند ، 7 دانش آموز با 14 درصد بی طرف و 2 دانشجو با 4 درصد شرکت نکردند
مشارکت کردن. اظهارات مربوط به مشاغل دارای تبلیغات خلاق بسیار مورد توجه قرار گرفته است
رفتار مصرف کننده ، 40 دانش آموز با 80 درصد شرکت ، 9 دانش آموز با 18 درصد بی نتیجه ، 1 دانش آموز با
2٪ شرکت نکردند. علاوه بر این نتایج ، مشاغل فاصله از طریق مصرف کنندگان را کاهش می دهد
بیانیه تبلیغات خلاق نشان می دهد 31 دانش آموز با 62 درصد شرکت کرده اند ، 12 دانشجو با 24 درصد
اهمیت تبلیغات خلاقانه و بازاریابی مطابق دیدگاه دانشجویان دانشگاه
تصمیم گیری نشده و 7 دانش آموز با 14٪ شرکت نکردند ، 49 دانشجو با 98٪ در بیانیه شرکت کردند
تبلیغات خلاق برای توسعه تجارت مهم است و از طرف دیگر سهم بازار آن را رشد می دهد
دانش آموز دست 1 با 2٪ مصمم نیست. با توجه به این نتیجه ، افراد فکر می کردند که خلاق هستند
تبلیغات برای به دست آوردن مزیت رقابتی در بین رقبا مهم است. جمله آخر خلاق بود
تبلیغات کیفیت را نشان می دهد. 33 دانش آموز با 66٪ مشاركت ، 14 دانشجو با 28٪ مصمم و
3 دانش آموز با 6٪ در این بیانیه شرکت نکردند.
به طور کلی ، بیانیه تبلیغات خلاق برای مصرف کنندگان مهم است
تفاوت بین دانش آموزانی که شرکت می کنند و مشکوک نیستند مشاهده شد. با این وجود ، تقریباً همه
شرکت کنندگان در این بیانیه شرکت کرده اند. محصولات و خدمات ارائه شده از طریق
تبلیغات خلاق توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند ، بنابراین نرخ زیر کمتر از خلاقیت بود
جذابیت تبلیغاتی. در این نتیجه ، مشاغل تبلیغاتی خلاقانه ایجاد می کنند اما تبلیغات اینگونه نبود
به اندازه کافی برای دنبال کردن موثر است بخش بزرگی از شرکت کنندگان اظهار داشتند که آنها لذت بخش بوده اند
در نتیجه تبلیغات خلاق ، اما بقیه در تصمیم گیری و تفاوت معنی داری وجود دارد
مشاهده شده در میان آنها. شركت كنندگان اظهار داشتند كه تبليغات خلاقانه دلپذير است اما بعد از آن
پایین این دو بیان تفاوت معناداری دارند. بنابراین مشاغل باید آماده باشند تا مراقب باشند
تبلیغات آنها تبلیغات خلاق باعث آگاهی مصرف کنندگان می شود اما مشاغل باید آماده شوند
ارائه بصری و شنوایی آنها با دقت و در نتیجه توجه و همگی ایجاد می شوند
مصرف کنندگان تحت تأثیر تبلیغات قرار می گیرند و می خرند. به گفته شرکت کنندگان ، اگر هدف تجاری باشد
موفقیت و به دست آوردن سهم بازار بالا ، می خواهید برای به دست آوردن مزیت رقابت باید با دقت تمام آنها
ارائه ها ، تبلیغات و تبلیغات. علاوه بر این ، بیشتر شرکت کنندگان بر خلاقیت تأکید داشتند
تبلیغات اختلافاتی را ایجاد می کند و کیفیت بالایی را نشان می دهد. علاوه بر این ، مشاغل بیشتر می شوند
با توجه به مشارکت کنندگان ، از تولید و تبلیغات آنها مراقبت کنید اما آنها منتظر هستند
فداکاری بیشتر به مصرف کنندگان. تبلیغات خلاق برای توسعه مشاغل و رشد آن اهمیت دارد
سهم بازار توسط همه شرکت کنندگان مورد تأکید قرار گرفت. طبق مطالعه ، وقتی جوابها داده می شد
مصرف کنندگان ارزیابی کردند ، تبلیغات خلاق فاصله بین مشاغل و مصرف کنندگان را کاهش می دهد.
علاوه بر این ، مصرف کنندگان مشتری تجارت خواهند بود و مشاغل به هدف خود خواهند رسید. سرانجام،
تبلیغات خلاق با توجه به مصرف کنندگان کیفیت بیشتری نشان می دهد ، بنابراین مشاغل باید از این امر مراقبت کنند
در تولید و تبلیغات آنها
6. نتیجه گیری
این تحقیق یک بحث متوسط در مورد تبلیغات و بازاریابی دو فرآیند بسیار پیچیده است
مدیریت. با پیشرفت روز افزون جامعه ، پیچیدگی های تبلیغات و بازاریابی بی پایان است
ایجاد مسائل و چالش های جدید. همانطور که در این تحقیق نشان داده شده است ، تبلیغات و بازاریابی هستند
ترغیب به تجارت با هدف اطلاع رسانی به مردم درمورد کالاها و خدمات انجام می شود
مردم برای خرید ، ساخت و نگهداری از مارک ها و همچنین به حداکثر رساندن سود برای سازمان.
تبلیغات در بازاریابی رونق می گیرد. این بخشی از فرایند بازاریابی است. برنامه ریزی موفقیت آمیز در بازاریابی
به استراتژی های تبلیغاتی با دقت برنامه ریزی شده و مقرون به صرفه نیاز دارد. اینها باید عملی شود تا
اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان از محصولات مطلع شده و به آنها یادآوری می کنند و همچنین از جلوگیری از اتلاف استفاده می کنند
هزینه کردن
در عصر کنونی جهانی سازی ، فن آوری های رسانه ای جدید تاکنون تأثیرگذارترین آنها هستند
به طور کلی سلیقه ، انتخاب و زندگی مصرف کننده را شکل می دهد. بنابراین ، مطالعات تبلیغات خلاق در مشاغل
حداکثر سود و تصویر را به مشاغل ارائه دهید. مردم می خواهند محصولاتی متفاوت و خلاقانه ببینند
و خدمات در دنیای تولید روند جدید. به عنوان مردم به طور فزاینده ای به عنوان منبع به رسانه های جدید روی می آورند
برای ارتباط ، دانش و تجارت ، تبلیغ کنندگان و بازاریابان باید استراتژی های خود را تنظیم کنند
و روشهای خلاقانه و خلاقانه برای رفع نیازهای نسل جدید.
منابع
آدامز ، ك. (2005). منابع نوآوری و خلاقیت. مرکز ملی آموزش ایالات متحده و
آکرانی ، G. (2010). 5 میلیون تبلیغات-ویژگی ها ، نقش و مزایای تبلیغات. موجود در:
بنسون-الووا ، V. (2004). تبلیغات: اصول و تمرین. Enugu: شرکت های تجاری Magnet.
بررسی بین المللی مدیریت و بازاریابی ، جلد. 4 ، شماره 3 ، 2014 ، صفحه 239-246
بیل ، A. (1993). تبدیل تصویر به حقوق صاحبان سهام و تبلیغات تجاری: نقش تبلیغات در
ایجاد مارک های قوی. نیوجرسی: لارنس ارلباوم 67-82.
Boone، L.، Kurtz، D. (1995) بازاریابی معاصر به علاوه. فلوریدا: انتشارات دردن.
Chowdhury، V. (2011) تبلیغات: مزایا و معایب تبلیغات
دومینیک ، جی (2013). دینامیک ارتباطات جمعی ، نیویورک: مک گرا-هیل.
Drewniary، B.، Jewler، A. (2008) استراتژی خلاق در تبلیغات. بوستون: تامسون وردسورث.
دراکر ، P.F. (1973) مدیریت: وظایف ، مسئولیت ها و اقدامات. نیویورک: هارپر و رو.
جفکینز ، ف. (1992) روابط عمومی. لندن: انتشارات پیتمن.
Kirmani، A.، Zeithmal، V. (1993) تبلیغات درکی از کیفیت و تصویر برند از ارزش برند و ادراک برند
تبلیغات: نقش تبلیغات در ساخت برندهای قوی. نیوجرسی: لارنس اربوم
143-158.
Kotler، P. (2002) مدیریت بازاریابی هزاره. بوستون: پیرسون.
Mallory، D. (2013) تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی چیست؟
O’Shaughnessy، J.، O’Shaughnessy، N. (2004) ترغیب به تبلیغات. لندن: Routledge.
Petley، J. (2003) Advertising. فهرست نویسی کتابخانه کنگره – در – انتشار اطلاعات.
Phillips، M.، Raspberry، S. (2008) بازاریابی بدون تبلیغات: راههای آسان برای ایجاد یک تجارت
مشتریان شما برکلی: Ralp Warner
Priya، N.، Vishal، M. (2007) خلاقیت در تبلیغات به چه معنی است. موجود در:
Saxena، R. (2005) مدیریت بازاریابی. دهلی نو: تاتا مک گرا-هیل.
Thorson، E.، Duffy، M. (2011) تبلیغات: اصول تبلیغات و بازاریابی
ارتباط در محل کار. Stamford: Cengage Learning.
Trehan، M.، Trehan، R. (2010) مدیریت تبلیغات و فروش. دهلی نو: V.K Enterprises.
Tyagi، C.L.، Kumar، A. (2004) مدیریت تبلیغات. دهلی نو: ناشران آتلانتیک و
توزیع کنندگان
Wilcox، D.، Ault، P.، Warren، A. (1998) روابط عمومی: استراتژی ها و تاکتیک ها. نیویورک: AddisonWesley آموزشی.