تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات (بخش ۱)

تبلیغات ساده می گویند و فروش محصول است. اگرچه مدیریت تبلیغات فرایندی پیچیده برای به کارگیری رسانه های مختلف برای فروش یک محصول یا خدمات است. این فرآیند کاملاً از تحقیقات بازاریابی آغاز می شود و شامل مبارزات رسانه ای می شود که به فروش محصول کمک می کند.

بدون وجود یک فرایند مدیریت تبلیغات مؤثر ، فعالیتهای رسانه ای چندان مثمر ثمر نیستند و کل فرایند بازاریابی به دنبال یک روند مهم است. از این رو ، شرکت هایی که به یک فرآیند مدیریت تبلیغات مؤثر اعتقاد دارند ، همیشه از نظر فروش کالاها و خدمات خود یک قدم جلوتر هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، مدیریت تبلیغات از مرحله تحقیق بازار شروع می شود. در این مرحله ، از داده های تولید شده توسط تحقیقات بازاریابی استفاده می شود تا مشخص شود چه نوع تبلیغات برای محصول خاص مناسب خواهد بود. رفته است روزهایی که فقط تبلیغات چاپی وجود داشت و تبلیغات تلویزیونی در دسترس تولید کنندگان بود. این روزها جدا از چاپ و تلویزیون ، رادیو ، موبایل و اینترنت نیز به عنوان رسانه تبلیغاتی در دسترس است. فرایند مدیریت تبلیغات در واقع به تعیین رئوس مطالب تبلیغات رسانه ای و تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات از قبل از راه اندازی محصول کمک می کند.

اگر می خواهید تبلیغات موثر باشد ، همیشه به یاد داشته باشید که آن را از زمان تحقیقات بازار درج کنید. تحقیقات بازار به شناسایی بخش طاقچه جمعیتی که محصول یا خدمات باید از طریق جمعیت زیادی مورد هدف قرار گیرد ، کمک خواهد کرد. همچنین مشخص خواهد کرد که چرا بخش طاقچه برای محصول یا خدمات انتخاب می کند. این اطلاعات به عنوان راهنمایی برای تهیه کمپین های تبلیغاتی ارائه می شود.

پس از شناسایی بخش های طاقچه و تعیین نوع تبلیغات از چه مواردی استفاده می شود ، پس از آن مدیریت تبلیغات بر ایجاد مشخصات ویژه برای تبلیغات کلی متمرکز می شود. اگر این یک کار رادیویی است ، از کدام نوع تبلیغات استفاده می شود ، اگر این یک کار چاپی است ، از چه نوشتن و تبلیغات استفاده می شود و اگر یک تبلیغات تلویزیونی باشد ، از چه نوع تبلیغاتی استفاده می شود.

تبلیغات (بخش 1)

همچنین ممکن است تبلیغات ترکیبی و مطابقت وجود داشته باشد که در آن رادیو ممکن است تبلیغات تلویزیونی و غیره را تکمیل کند. این مهم است که از طریق مدیریت تبلیغات به این تصویر منتقل می شود که تمام استراتژی ها مکمل یکدیگر هستند. این نباید به چشم مردم بیاید که تبلیغات رادیویی در حالی که تلویزیون روی چیز دیگری تمرکز دارد ، روی چیز دیگری متمرکز است. در کل کل فرایند در نهایت باید به نفع محصول یا خدمات باشد.

نقش افراد در طراحی تبلیغات تبلیغاتی برای موفقیت آن بسیار مهم است. آنها توسط متخصصان فصلی آموزش دیده اند که در زمینه خاص آموزش را ارائه می دهند. طراحی کمپین تبلیغاتی کار کوچکی نیست و درک رفتار مصرف کننده از داده های جمع آوری شده از تحقیقات بازار جنبه بسیار مهم این کمپین است.

برای راه اندازی یک تبلیغات تبلیغاتی کافی ، خلاقیت و الهام بخش زیادی لازم است. علاوه بر این ، مهارت های مدیریت هنگامی به وجود می آیند که کار با نگه داشتن تصویر بزرگ باید انجام شود. اگر کمپین تبلیغاتی در طول عمر یک محصول یا خدمات به خوبی ادامه یابد ، به مشتریان مناسب برسد و درآمد مورد نظر خود را بدست آورد ، برای شرکت سودمند خواهد بود.

طبقه بندی تبلیغات

تبلیغات ، تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت است ، هر چند واسطه های مختلف برای افزایش فروش محصول و خدمات. این کار با آگاهی مشتری از محصول و با تمرکز روی نیاز مشتری به خرید محصول کار می کند. در سطح جهان ، تبلیغات به یک بخش اساسی در دنیای شرکتها تبدیل شده است. بنابراین ، شرکت ها بخش عظیمی از درآمد خود را به بودجه تبلیغات اختصاص می دهند. تبلیغات همچنین برای ساختن یک نام تجاری از محصول انجام می شود که مسیری طولانی را برای فروش موثر می گذراند.

چندین شعبه یا انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که توسط شرکت ها قابل استفاده است. بگذارید در مورد آنها به تفصیل بحث کنیم.

طبقه بندی تبلیغات

تبلیغات چاپی – از مدتها پیش برای چاپ از رسانه های چاپی استفاده می شده است. روزنامه ها و مجلات شیوه های تبلیغاتی کاملاً محبوب برای شرکت های مختلف در سراسر جهان هستند. شرکت ها همچنین با استفاده از رسانه چاپی می توانند محصولات خود را از طریق بروشور و آگهی تبلیغاتی ارتقا دهند. روزنامه و مجلات فضای تبلیغاتی را می فروشند و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. کمیت فضای ، صفحه انتشار و نوع کاغذ در مورد هزینه تبلیغات تصمیم می گیرد. بنابراین یک آگهی در صفحه اول گرانتر از صفحات داخل است. به همین ترتیب ، یک تبلیغ در مکمل براق کاغذ گران تر از یک کاغذ با کیفیت متوسط ​​است.

تبلیغات پخش – این نوع تبلیغات در سراسر جهان بسیار پرطرفدار است. این برنامه شامل تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی یا اینترنتی است. تبلیغات در تلویزیون مخاطب زیادی دارد و بسیار محبوب است. هزینه تبلیغات بستگی به طول تبلیغ و زمان نمایش تبلیغات دارد. به عنوان مثال ، تبلیغات زمان نخست از تبلیغات معمولی پرهزینه تر است. تبلیغات رادیویی آن چیزی نیست که پس از ظهور تلویزیون و اینترنت بوده است ، اما هنوز هم مخاطب خاصی برای تبلیغات رادیویی نیز وجود دارد. زنگ های رادیویی در بخش های جامعه کاملاً محبوب هستند و به فروش محصولات کمک می کنند.

تبلیغات (بخش 1)

تبلیغات در فضای باز – تبلیغات در فضای باز از ابزارهای مختلفی برای جلب توجه مشتری استفاده می کند. بیلبوردها ، کیوسک ها و رویدادها و نمایشگاه های تجاری راهی مؤثر برای انتقال پیام شرکت است. تابلوهای تبلیغاتی در سراسر شهر وجود دارند اما محتوا باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را به خود جلب کند. کیوسک ها خروجی آسان از محصولات هستند و به عنوان یک منبع اطلاعاتی برای مردم نیز ارائه می شوند. برپایی رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه هایی برای تبلیغ محصول یا خدمات همچنین به طریقی تبلیغ محصول را انجام می دهد. بنابراین ، تبلیغات در فضای باز ابزاری برای تبلیغات موثر است.

تبلیغات پنهانی – این روشی بی نظیر برای تبلیغ است که در آن محصول یا پیام به طور ظریف در یک سریال فیلم یا تلویزیون گنجانده شده است. هیچ تبلیغ واقعی وجود ندارد ، فقط ذکر محصول در فیلم است. به عنوان مثال ، تام کروز در فیلم Minority Report از تلفن نوکیا استفاده کرد.

تبلیغات خدمات عمومی – همانطور که از عنوان خود پیداست ، چنین تبلیغاتی برای علل عمومی است. یکسری موارد مهم مانند ایدز ، صداقت سیاسی ، حفظ انرژی ، بیسوادی ، فقر و غیره وجود دارد که همه آنها در مورد عموم مردم به آگاهی بیشتری احتیاج دارند. این نوع تبلیغات در دوران اخیر اهمیت بسیاری یافته و ابزاری مؤثر برای انتقال پیام است.

چاپ تبلیغات

تبلیغات چاپی نوعی تبلیغات است که به طور گسترده استفاده می شود. این تبلیغات در روزنامه ها یا مجلات ظاهر می شوند و بعضاً به عنوان بروشور یا آگهی درج می شوند. هر آنچه در رسانه های چاپی برای جلب توجه مخاطب هدف خاص نوشته شده است ، زیر نظر تبلیغات چاپی است.

افرادی که روزنامه ها یا نشریات دیگری را می خوانند ، تمایل به مرور تبلیغات چاپی را دارند که در آن مشاهده می شوند. ممکن است تصمیم به خرید این محصول لحظه ای نباشد ، اما در ذهن ناخودآگاه آنها حل می شود. دفعه دیگر که محصول را در بازار می بینند ، وسوسه می شوند آن را بخرند.

تبلیغات چاپی فقط در صورت مشاهده افراد مؤثر است. هنگامی که افراد به مرور روزنامه ها و نشریات می پردازند ، این تبلیغات باید توجه مشتری بالقوه را به خود جلب کنند. بنابراین ، این تبلیغات باید به گونه ای ایجاد شود که بتواند تا حدی توجه مشتری را به خود جلب کند. معمولاً تیمی از افراد به منظور طراحی طراحی مورد نیاز است

آگهی روزنامه یا مجله باید به گونه‌ای باشد که مردم را مجبور کند پول را برای محصولات خرج کنند. این فقط کاری است که تیم تبلیغاتی انجام می دهد. برای ایجاد چنین تبلیغاتی ، اعضای تیم بر روی یک مفهوم کار می کنند و متن ها و تصاویر مربوط به تبلیغ را توسعه می دهند. این متن ها و تصاویر پس از آن گرد هم می آیند تا آگهی نهایی را تشکیل دهند. سپس افرادی هستند که با قرار دادن آگهی سر و کار دارند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که اگر مشتری هزینه حق بیمه را پرداخت کرده است ، میزان مواجهه مطلوب را دریافت می کند. به عنوان مثال ، یک آگهی در صفحه اول نسبت به تبلیغ در صفحات بعدی ، فوراً توجه خواننده را به خود جلب خواهد کرد. به همین ترتیب ، تبلیغی که فضای بیشتری را اشغال می کند ، احتمالاً توجه بیشتری را به خود جلب می کند. در طراحی این آگهی باید به همه این عوامل توجه کرد.

تیم فروش این نشریه اطمینان حاصل می کند که مرتباً تبلیغات می کند. در حقیقت ، این تبلیغات منبع اصلی درآمد برای انتشار است و از این رو انتظار می رود که باید جریان مداوم تبلیغات وجود داشته باشد. تیم فروش فقط همین کار را می کند.

نامه گیران نوع دیگری از تبلیغات چاپی هستند. این موارد می تواند از کارت پستال های خوب طراحی شده تا جزوات ساده کاغذ باشد. این کارها معمولاً توسط کارمندان پستی در صندوق های پستی افراد تحویل داده می شود. مشکلی که در مورد این ارسال کنندگان وجود دارد این است که آنها کمترین توجه را می کنند و معمولاً به عنوان ناخواسته در نظر گرفته می شوند و حتی بدون مطالعه خوانده می شوند. برای کاهش این اتفاق ، شرکت ها گاهی اوقات از آگهی های پرواز استفاده می کنند. اینها کاغذهای تبلیغاتی هستند که به صورت حضوری به افراد تحویل داده می شود. منطق این است که اگر تبلیغ به شخصه به افراد داده شود ، بیشتر به آن توجه می کنند ، که در واقع تا حدودی صادق است.

اگرچه تبلیغات چاپی هنوز هم بسیار پرطرفدار است ، اما هر از چند گاهی مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال ، در مرحله رکود اقتصادی ، وقتی بودجه مردم تنگ بود ، آنها به چاپ تبلیغات متوسل نمی شوند. علاوه بر این ، با ظهور اینترنت ، تبلیغات چاپی در انتشارات کاهش یافته است زیرا اینترنت دسترسی گسترده تری به صورت آنلاین دارد. برای غلبه بر این سناریو ، استراتژی های جدید باید توسط تبلیغ کنندگان و رسانه های چاپی تدوین شود. در سطح جهانی ، تبلیغ کنندگان در حال تدوین استراتژیهایی هستند که به نفع تجارت نشریات چاپی است. بنابراین می توان گفت که تبلیغات چاپی برای ماندن در اینجاست.

تبلیغات پخش

تبلیغات (بخش 1)

به طور کلی ، تبلیغات تبلیغاتی رادیو ، تلویزیون و تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات پخش شده از رادیو و تلویزیون بخش مهمی از تبلیغات پخش شده است.

رسانه های پخش شده مانند رادیو و تلویزیون برخلاف رسانه های چاپی ، به مخاطبان گسترده تری می رسند. تبلیغات رادیویی و تلویزیونی در دسته بازاریابی گسترده قرار می گیرد ، زیرا مخاطبان ملی و جهانی می توانند از طریق آن به دست بیایند.

نقش تبلیغات تبلیغاتی ترغیب مصرف کنندگان در مورد مزایای محصول است. این یک رسانه بسیار موثر در تبلیغات محسوب می شود. هزینه تبلیغات در این کانال بستگی به زمان تبلیغات و زمان مشخص پخش آن دارد. به عنوان مثال ، هزینه یک آگهی در شکاف حق بیمه بیشتر از هر شکاف دیگر خواهد بود.

قبل از اینکه در ذهن مصرف کنندگان فرو رود ، یک تبلیغ رادیویی باید چندین بار پخش شود. بنابراین فرکانس تبلیغ مهم است. نوع مخاطب هدف شما نیز مهم است. بنابراین ، باید یک تحقیق انجام دهد که مخاطبان در صورت موفقیت آمیز بودن تبلیغات در کدام کانالها گوش می دهند. استعداد صدا در تجارت باید با توجه به نوع مخاطب و نوع تجارت مورد توجه قرار گیرد.

تبلیغات تلویزیونی معمولاً تبلیغاتی برای غول شرکت محسوب می شود ، هرچند که حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از آن بهره مند شوند. یک ترکیب صوتی و تصویری قوی برای موفقیت در تجارت ضروری است. اما همچنین مهم است که صدا و سیما بدون یکدیگر عملکرد خوبی داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر شخصی تلویزیون را مشاهده نمی کند بلکه فقط به آن گوش می کند ، باید ایده را برعکس کند و برعکس.

این بسیار مهم است که هر آنچه در تبلیغات تبلیغ شده است صحیح باشد. به همین دلیل سازمان هایی مانند کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای نظارت بر تبلیغات در تلویزیون و رادیو در آنجا حضور دارند. این تضمین می کند که تبلیغ کنندگان هیچ ادعایی دروغین برای فریب مصرف کنندگان برای خرید محصولاتشان ارائه نمی دهند.

بسیاری از تبلیغات رادیویی و تلویزیونی پرداخت می شوند ، البته برخی از تبلیغات خدمات عمومی نیز وجود دارد که بصورت رایگان پخش می شود. تبلیغ کنندگان معمولاً باید مبلغی را بپردازند که 30 ثانیه طول می کشد. در موارد نادر ، این نقطه می تواند به 60 ثانیه نیز افزایش یابد.

این روزها تبلیغات رادیویی و تلویزیونی توسط آژانس های تبلیغاتی برای مشتریان خود تهیه می شود. آنها نیاز مشتری را درک می کنند و تجارت را با توجه به وضعیت فعلی امور در نظر می گیرند. تبلیغات پخش شده در دوره های اخیر به بخش بسیار اساسی بازاریابی تبدیل شده است. شرکت ها بودجه خاصی را برای تبلیغات رادیویی و تلویزیونی اختصاص می دهند و تخمین می زنند که از طریق تبلیغات پخش می توانند چه میزان درآمد کسب کنند. به عنوان مثال ، مشاوران بازاریابی برای تعیین بازده سرمایه گذاری (ROI) برای هزینه در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی استخدام می شوند. بعضی اوقات مشاوران بازاریابی این مشاغل ، نمونه های تبلیغاتی را اجرا می کنند تا در مورد محبوبیت آن بیننده ها قضاوت کنند.

تبلیغات اینترنتی یا آنلاین از اینترنت یا شبکه جهانی وب به منظور جلب مصرف کننده برای خرید محصول و خدمات خود استفاده می کند. نمونه هایی از چنین تبلیغات شامل تبلیغات در صفحات نتیجه موتور جستجو ، تبلیغات رسانه ای غنی ، تبلیغات بنر ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل و غیره است. تبلیغات آنلاین مزایای آن را دارد که یکی از آنها انتشار فوری تبلیغات تجاری و در دسترس بودن تبلیغات برای مخاطبان جهانی است. اما همراه با مزایا ، مضراتی نیز به وجود می آید. این روزها ، تبلیغ کنندگان آگهی های چشمک زننده را پرت می کنند یا پیام های ناخواسته ایمیل را برای افراد در مقیاس گسترده ارسال می کنند. این امر باعث آزار مصرف کنندگان و حتی تبلیغات واقعی ممکن است در این روند نادیده گرفته شود. بنابراین ، اخلاق در تبلیغات برای موفقیت آن بسیار مهم است.

هرچه از نحوه تبلیغات باشد ، تبلیغات تبلیغاتی بخشی ذاتی از هرگونه تبلیغات تبلیغاتی این روزها است.

تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز پیام را از طریق بیلبوردهای بزرگراه ، پوستر ترانزیت و غیره به اطلاع عموم می رساند. تبلیغات در فضای باز نوعی تبلیغات بسیار مهم است زیرا تبلیغات الماس بسیار زیاد است و برای همه قابل مشاهده است. بخش مهم تبلیغات این است که پیامی که باید تحویل داده شود باید واضح و مشخص باشد. اگرچه می توان از تصاویر استفاده کرد ، اما در موارد اضافی قابل استفاده نیستند. همه چیز باید با چنین فرمی به بیننده ارائه شود تا بینندگان ذهن خود را برای خرید محصول یا خدمات در نظر بگیرند.

تبلیغات (بخش 1)

پیامی که باید تحویل داده شود می تواند تبلیغی برای خرید یک محصول ، مسافرت ، رأی دادن به یک سیاستمدار یا دادن خیریه باشد. طبق اعلام انجمن تبلیغات فضای باز آمریكا (OAAA) ، هر سال میلیون ها دلار برای تبلیغات در فضای باز هزینه می شود و پیش بینی می شود این ارقام در حال رشد باشد. این در شرایطی است که ترافیک در فضای باز هر ساله رو به رشد است و از این رو مخاطب هدف برای تبلیغات در فضای باز رو به افزایش است.

تبلیغات اما تبلیغات در فضای باز به روش خاص خود است. این یک روش تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تابلوی تبلیغاتی را طراحی کنید و آن را در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی چاپ کنید که در آن باید یک کل تجاری 30 ثانیه طراحی شود. اگر تبلیغات در فضای باز قرار گرفته است ، می تواند با هزینه بسیار کمی قرار گرفتن در معرض قابل توجهی را تضمین کند. به همین دلیل تبلیغات در فضای باز بسیار مقرون به صرفه است.

محصولات مرتبط