تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

نحوه فروش یک محصول – بج سینه

فروش یک محصول لازم نیست پیچیده باشد. در ابتدایی ترین سطح آن ، یک برنامه فروش عمدتا توسط آنچه شما می فروشید ، چه کسی آن را به شما می فروشید و چگونه می فروشید ، تعریف می شود. فراتر از این ، فروش شامل ماندن در جزئیات محصول و مشتریان شما می شود. با ادامه برنامه فروش می خواهید به تغییر روندها و نیازها یا خواسته های مشتریان توجه داشته باشید. با مشاهده این تغییرات می توانید برنامه خود را تنظیم کرده و فروش خود را قوی نگه دارید.

نمایش اشتیاق برای محصول

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

1

محصول خود را مطالعه کنید. [1] اگر بتوانید دانش مربوط به محصول را منتقل کنید و به سؤالاتی که ممکن است مشتریان پاسخ دهند ، پاسخ دهید ، آنها می فهمند که شما واقعاً به محصول اهمیت می دهید. اگر این محصول را با ارزش پیدا کنید ، آنها نیز به احتمال زیاد نیز وجود دارند.

شناختن محصول خود در داخل کاملاً حیاتی است. اگر چیزی را نمی دانید که مشتری از شما سؤال می کند ، سعی کنید چیزی مانند این بگویید “من جواب دقیقی را نمی دانم ، اما خوشحال می شوم که به آن نگاه کنم و سریعاً به شما برگردم. وقتی جوابم را پیدا کردم بهترین راه برای تماس با شما چیست؟ “

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

2

تأکید بر قدرت پردازش محصول به مشتریان. و همچنین به دست آوردن اطلاعات خوب محصول برای افراد مناسب ، مهم است که ویژگی های محصول را به مزایای خود ترجمه کنید. این امر باعث می شود مشتری متوجه شود که چرا باید محصول را خریداری کنند. به مواردی مانند: [2]

آیا محصول زندگی مشتری را آسانتر می کند؟

آیا محصول حس لوکس بودن را ایجاد می کند؟

آیا محصول چیزی است که می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد؟

آیا محصول چیزی است که می تواند برای مدت طولانی استفاده شود؟

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

3

اطمینان حاصل کنید که محصول به درستی توضیح داده شده است. اگر شما اقدام به فروش مستقیم ، شخص به شخص نمی کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به محصول خوب از طریق بسته بندی خرده فروشی ، صفحه نمایش نقطه خرید و هر نوع بازاریابی تهیه می شود. [3] حتی اگر شما به طور مستقیم محصولاتی را می فروشید یا زمین بازی می کنید ، داشتن اطلاعات خوب درباره محصول به شما در ترغیب مشتری کمک می کند. [4] [5]

اطمینان حاصل کنید که کلیه اطلاعات مربوط به محصول ، آموزنده ، درست و کامل است.

اطمینان حاصل کنید که زبان روی بسته بندی محصولات و مواد بازاریابی واضح ، مستقیم و آسان برای خواندن است.

برای اطمینان از اینکه محصولات ، بسته بندی ها و مواد بازاریابی خوب به نظر می رسند ، زمان و هزینه خود را سرمایه گذاری کنید – عکس های با کیفیت بالا ، رنگ های واضح و غیره.

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

11

عشق خود را نسبت به محصول به اشتراک بگذارید. [6] [7] یک فروشنده خوب به محصولی که فروخته می شود اعتقاد دارد و این اشتیاق را به مشتری منتقل می کند. روش های بیشماری برای نشان دادن عشق شما به یک محصول وجود دارد.

از زبان و لحن بدن غافل نشوید. اگر در مورد یک محصول کاملاً صحبت کنید ، انرژی و اشتیاق را به شما منتقل می کند و هنگام بحث درباره آن ابراز نشان می دهد. از طرف دیگر ، اگر شما سؤال كنید كه مشتریان سؤالی راجع به یك محصول می پرسند یا بازوهای شما را از روی سینه خود عبور می كنند ، به نظر می رسد كه شما دور هستید و به محصول اهمیتی نمی دهید.

آماده باشید تا در مورد نحوه استفاده از محصول یا سایر مشتریان راضی صحبت کنید. داستان های خاص در مورد محصول باعث می شود این موضوع برای مشتریان قابل اعتماد باشد. به عنوان مثال ، اگر شامپو در حال فروش هستید ، می توانید به مشتری چیزی بگویید: “موهای من معمولاً خیلی مبهم است ، اما از زمانی که من استفاده از آن را شروع کردم ، به همین راحتی و صاف همان الان است.”

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

22

انگیزه های مشتریان خود را پیش بینی کنید. [8] شما می خواهید قادر به پاسخگویی به هر سؤالی باشید که ممکن است مشتریان در مورد یک محصول داشته باشند ، اما مهمتر از همه ، می خواهید آن سؤالات را پیش بینی کنید. این نشان می دهد که نیاز مشتری را درک می کنید. اطمینان حاصل کنید که با پرداختن به آن نیازها ، می توانید از لحاظ عاطفی با مشتریان ارتباط برقرار کنید. [9]

در مورد مشتریان معمولی خود فکر کنید. چه چیزی آنها را ایجاد می کند؟ چه نیازهایی دارند؟ آیا آنها جوان هستند؟ تنها؟ ثروتمند؟ آیا آنها خانواده دارند؟

هنگامی که ایده ای از مشتریان خود در ذهن داشته باشید ، به این فکر کنید که چگونه محصول شما می تواند به آنها در رفع نیازهایشان یا رسیدن به خواسته هایشان کمک کند.

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

33

تمرین شکستن یخ با مشتریان. اگر در فروش مستقیم کار می کنید ، نحوه ارتباط با مردم بسیار مهم است. به جای پرسیدن سوال نزدیک “آیا می توانم به شما کمک کنم؟” سؤالات مثبت و بازتر مانند “آیا شما به دنبال چیزی برای خودتان هستید؟” یا هدیه ای برای شخصی خاص است؟ “[10] علاوه بر این ، آماده باشید تا درباره محصول خود اظهار نظر کنید که باعث علاقه مشتریان شود و مکالمات عمیق تری را شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در خرده فروشی لباس هستید ، ممکن است بگویید:” شما می دانید ، زشت مهمانی های ژاکت کریسمس در حال حاضر واقعاً محبوب هستند. آیا تاکنون به یکی از آنها رفته اید؟ “

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

44

انگیزه های مشتری را به ویژگی های محصول تبدیل کنید. در بازاریابی ، این امر به عنوان “موقعیت یابی” شناخته می شود و شامل معادل سازی محصول با امیدها و خواسته های مشتری است. در موقعیت یابی یک محصول تعدادی از عوامل مهم هستند:

محصول را در بهترین طیف بازار ممکن قرار دهید. از نظر مقرون به صرفه بودن و لوکس بودن محصول را خیلی بالا یا خیلی پایین قرار ندهید.

واقعیت های مربوط به محصول را با توجه به شخصی که به آن می فروشید قرار دهید. ممکن است واقعیتهای مختلفی داشته باشید ، اما این مهارت شماست که بدانید کدام یک از این حقایق به بهترین وجه در فروش هر فرد خاص است.

واقعیت ها را دروغ نگوئید یا کاملاً دروغ نگویید. موقعیت یابی محصول در مورد ادراک است ، نه فریب.

واقعیت ها را طوری قرار دهید که آنها از محصول خود فراتر روند. این بدان معنی است که مقادیر مطلوب و مثبت در ارتباط با محصول همان چیزی است که آن را فروخته است. شرکت هایی که در این زمینه سرآمد هستند شامل کوکا کولا ، اپل و بسیاری از کالاها یا برچسب های طراح هستند. به این فکر کنید که چگونه محصول شما با سبک زندگی یا ارزش های مشتری ارتباط برقرار خواهد کرد ، و نه صرفاً عملکردی را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک مینی بوس نسبتاً رده بالا را به یک فرد مسن ثروتمند بفروشید ، ممکن است به ویژگی های مجلل آن اشاره کنید. این کار را با گفتن مواردی از این دست انجام دهید: “به آن چوب چوبی نگاهی بیندازید – این فقط زیباست. و آن صندلی های نرم چرمی- بسیار راحت هستند. آنها برای گرفتن یک غروب خورشید خوب هستند. “

اگر سعی داشتید همان مینی بوس را به خانواده ای با سه فرزند بفروشید ، با این حال بر ویژگی های سودمند آن تأکید می کنید. به عنوان مثال ، می توانید مواردی مانند این را بگویید: «صندلی سوم فضای زیادی را برای گرفتن دوستان در اطراف خود می افزاید. همچنین وقتی به فضای لازم برای حمل و نقل مواد غذایی ، وسایل ورزشی و مواردی از این دست نیاز دارید ، خراب می شود. و آیا من ذکر کردم که کیسه های هوا جانبی و ترمز ضد قفل استاندارد شده اند؟ “

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

55

در مورد محصول خود صادق باشید. دوستداران بلند مدت محصول شما تنها در صورتی حاصل می شوند که با آنها صادق باشید. این به معنای شفافیت در تحویل اطلاعات مربوط به محصول و همچنین پذیرش عدم دانش خود یا اشتباهاتی است که انجام داده اید. از صداقت نترسید. اعتماد ایجاد می کند.

اگر تاکنون قادر به پاسخگویی به سؤالات مشتریان نیستید و یا آنچه را که برای آنها لازم است تأمین کنید ، پیشنهاد کردید که بعداً بتوانید با آنها پیگیری کنید.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند در صورت سؤال یا نگرانی می توانند بعداً به شما برگردند.

اگر به نظر می رسد که یک محصول برای مشتری مناسب نیست ، در مورد آن صادق باشید و به مشتری کمک کنید تا آنچه را که واقعاً لازم دارد پیدا کند. [12] حتی اگر امروز فروش را انجام ندهید ، صداقت و سخاوت خود را به یاد خواهید آورد و می تواند به فروش های آینده تبدیل شود.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک اتومبیل اسپرت را به مشتری بفروشید که سرانجام به شما بگوید که او پنج فرزند خردسال دارد که او هر روز به مدرسه می رود ، می توانید چیزی مثل این بگویید: “خوب شاید شما با یک مینی بوس خوب بهتر باشید. یا SUV اما اگر همیشه در حال خرید وسایل نقلیه دوم هستید ، برگردید و با من صحبت کنید و من به شما کمک می کنم تا برخورد خوبی داشته باشید. “

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

66

فروش را ببندید بسیاری از شیوه ها و روش های بستن فروش وجود دارد ، اما یکی از مؤثرترین آنها این است که mnemonic ، ABC: “همیشه در حال بسته شدن باشید.” آیا این مانند کالای مورد نظر شما به نظر می رسد؟ ” یا “بنابراین شما چه فکر می کنید؟ آیا این نیازهای شما را برآورده می کند؟ “

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

77

به مشتریان فرصت دهید تا در نظر بگیرند. ظاهر خیلی پر فشار برای بسیاری از خریداران خاموش است. [14] آنها ممکن است بخواهند به خانه بروند و یک جستجوی سریع آنلاین را برای اطلاعات بیشتر انجام دهند. به آنها اجازه دهید این کار را با ذوق و ذوق و پشتیبان شما در ذهن داشته باشند. اگر راستگو ، مفید ، ملاحظه و مشتاق بوده اید و اطلاعاتی که به آنها داده اید با آنچه که آنها آنلاین می خوانند مطابقت دارد ، به احتمال زیاد به محصول شما باز می گردند.

بعضی اوقات ، این مبلغ را می پردازد تا به مشتریان خود اجازه دهد تا پیشرو باشند. به آنها فرصت دهید تا در نظر بگیرند و در هنگام انجام این کار ساکت باشند. اطلاعات بیشتری را فقط در صورت درخواست آن ارائه دهید. [15]

اجازه ندهید مشتریان بدون اطلاع از نحوه تماس با شما ، از شما دور شوند. اگر در فروشگاه یا سایت کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان می دانند که چگونه شما را دوباره پیدا کنند (به خصوص اگر در حال حرکت به اطراف باشید). حتماً به مشتریان بگویید چیزی مانند “من در صورت نیاز به من در اینجا پیشخوان خواهم بود” یا “فقط از هر همکار فروش بخواهید که در صورت هر گونه سؤال به من صفحه دهد.”

همچنین می توانید اطلاعات تماس خود را به مشتریان بدهید تا در صورت داشتن سؤال و یا می خواهید اطلاعات بیشتری با شما در تماس باشند. کارت ویزیت یا سایر اطلاعات تماس را به مشتری بکشید و چیزی را بگویید: “اگر سؤالی دارید در هر زمان با من تماس بگیرید و همچنین می توانید مرا در روزهای هفته در فروشگاه پیدا کنید.”

از غرایز خود استفاده کنید. اگر فکر می کنید مشتری نزدیک به خرید است ، بدون مزاحمت در این نزدیکی باشید. شما می خواهید مشتری بتواند سریع شما را پیدا کند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که یک خریدار بالقوه تصمیم بگیرد که بخرد و سپس نتواند شما را پیدا کند.

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

111

خود را با تمام جنبه هایی که منجر به فروش نهایی یک محصول می شود ، آشنا کنید. شما به عنوان یک فروشنده مالک ، یعنی کسی که صاحب مشاغل فروش محصول هستید ، این توانایی را دارید که بیش از تعامل با خریداران تأثیر بگذارید. علاوه بر استراتژی های ذکر شده در بقیه این مقاله ، می توانید از دیگر عملکردها نیز برای بهبود فروش خود استفاده کنید. تبلیغات ، تجارت و بازاریابی کارکردهای پشتیبانی برای فروش است. [16] فروش هدف این کارکردهای پشتیبانی است و یک فروشنده خوب مالک باید درک درستی از هر یک از این موارد داشته باشد.

متون اساسی در زمینه بازاریابی را بخوانید. اینها شما را در مورد بسیاری از تاکتیک ها و تکنیک های اساسی در زمینه تبلیغات ، کالاهای تجاری و بازاریابی مطلع می کند.

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

222

محصول خود را به بازار عرضه کنید. مهم است که اطلاعات محصول خود را از طریق کانالهای مختلف در دسترس قرار دهید. امروزه به دلیل پیشرفت های ارتباطات ، دامنه جایگذاری های بالقوه بسیار زیاد شده است. به خریداران بالقوه خود مکانهای ممکن بسیاری ارائه دهید تا از طرق مختلف از محصول خود اطلاعات بیشتری کسب کنند ، مانند:

دهان به دهان

تبلیغات (رادیو ، تلویزیون ، چاپ ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و غیره)

نمایندگان فروش

نمایشگاه های تجاری

همایش ها

فروش تماس تلفنی

قرار دادن محصول در فیلم ، ورزش و غیره.

رویدادهای جامعه محلی (به عنوان مثال ، اهداء یک محصول به حراج منافع محلی توجه شما را به محصول شما جلب می کند و دلیل خوبی را ارائه می دهد) [17] [18]

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

333

عملکرد فروش خود را مرور کنید. [19] [20] شما باید فروش خود را در فواصل منظم تجزیه و تحلیل کنید. آیا محصول خوبی به فروش می رسد؟ آیا سهام کم یا زیاد است؟ سود می کنید؟ رقبای شما چگونه عمل می کنند؟ قادر به پاسخگویی به این سؤالات به شما در بیشترین میزان فروش خود و ثابت نگه داشتن رشد کمک می کنید.

نحوه فروش یک محصول - بج سینه

444

در صورت لزوم فروش را عیب یابی کنید. اگر فروش خوبی ندارید ، باید وارد حالت حل مسئله شوید. بهبود فروش شما شامل ارزیابی مجدد محصول ، مشتری و بازاریابی شما خواهد بود. [21]

تاکتیک های خود را بطور دوره ای تغییر دهید. اگر مشتریان بارها و بارها همان روال فروش را می شنوند یا همان ماه نمایش و ماه نمایش را می بینند ، ممکن است محصول شما بی اهمیت به نظر برسد.

در نظر بگیرید اگر محصولی مناسب نداشته باشید یک محصول را از خط خود حذف کنید. سهام را می توان با قیمت های تخفیف فروخت تا آن را نقد کنیم.

بازار هدف خود را مرور کنید و تمرکز فروش خود را تیز کنید. خریداران شما ممکن است در حال تغییر باشند ، و شما می خواهید با آنها همگام باشید وگرنه بازار جدیدی پیدا کنید.

طراحی محصول ، توزیع ، بسته بندی و غیره را دوباره ارزیابی کنید. در نظر گرفتن محصول با بازار هدف و استراتژی فروش خود در ذهن می توانید فروش خود را بهبود بخشید.

قیمت محصول خود را تغییر دهید. با مطالعه داده های فروش و عملکرد رقبا ، ممکن است بتوانید بگویید که برای محصول خود شارژ زیاد یا خیلی کمی دارید یا خیر.

محصول را منحصر به فرد یا فقط برای مدت محدود در دسترس قرار دهید. بعضی اوقات ، کنترل عرضه از این طریق باعث افزایش تقاضا و فروش می شود. مطمئن شوید که این تاکتیک با استراتژی کلی فروش شما کار می کند. اگر در حال بازاریابی محصولی هستید که برای استفاده روزمره مناسب باشد ، ممکن است اثربخش باشد که آن را نیز به عنوان منحصر به فرد به بازار عرضه کنید.

چکمه های چرمی را چگونه می فروشید؟

مایکل آر. لوئیس

مشاور کارآفرین و مالی

جواب کارشناس

ویژگی های چکمه ها و فوایدی که در اختیار خریداران بالقوه قرار می دهد را در نظر بگیرید. روی آن دسته از ویژگی هایی متمرکز شوید که بیشترین ارزش را برای خریدار به ارمغان می آورد مانند ابزار ، قیمت پایین ، عمر طولانی و دوام ، ظاهر و وضعیت. چه به صورت آنلاین و چه از طریق یک فروشگاه به فروش می رسد ، مشتری همیشه به دنبال بالاترین ارزش / هزینه برتر است.

5Helpful 35 مفید نیست

سوال

در هنگام شروع کار شغل فروش چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ انجمن

برای مشاوره به فروشندگان قدیمی و با تجربه تر در این تجارت جستجو کنید و سعی کنید از رفتار آنها در اطراف مشتریان تقلید کنید. تا آنجا که می توانید تلاش های فروش زیادی انجام دهید و با نوشتن آنها و به دنبال راه هایی برای اصلاح آنها ، به طور فعال از اشتباهات خود بیاموزید. بالاتر از همه ، ناامید نشوید. در ابتدا فروش دشوار است و باعث خستگی عصبی می شود ، اما با گذشت زمان آسان تر می شود.

مفید نیست 10 کمک 70

سوال

با مشتری که همیشه خواهان معامله است چگونه برخورد می کنید؟

پاسخ انجمن

هر مشتری دوست دارد در مورد قیمت یا خدماتی که ارائه می دهد با شما مذاکره کند. برای بستن معامله با چنین مشتریانی که همیشه معامله می کنند ، باید این حس را در مشتری القا کنید که قیمت فعلی کالاها یا خدمات ارائه شده بهترین قیمت است. اگر چیزی برای پرتاب دارید ، می تواند درخواستهای آنها را متوقف کند ، اما اگر می توانید بهترین قیمت را در شهر نشان دهید ، این بهترین شانس برای خاموش کردن معامله است.

نه مفید 9Helpful 53

سوال

چگونه می توان رفتار مشتری را درک کرد؟

پاسخ انجمن

بهترین راه برای درک مشتری این است که خود را در کفش خود قرار دهید. اگر شما قصد خرید کالای خود را داشتید ، چه چیزهایی را می خواهید بدانید؟ چه چیزی را نگران می کنید؟ گزینه های دیگر شما چه خواهد بود؟ وقت بگذارید فرآیند خرید را از دید مشتری در نظر بگیرید و سپس از این دانش برای بهبود تکنیک های فروش خود استفاده کنید.

نه مفید 9Helpful 45

محصولات مرتبط