تبلیغات - achap - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -
۱۰
بهمن

۷ راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس

تندیس 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول

ایده های بازاریابی

1. یک داستان (واقعی) در مورد محصول خود بگویید

بسیاری از بازاریابان محصول در دام فروش “محصول ، نه تجربه” قرار می گیرند. هیچ کس محصول شما را نمی خواهد. هیچ کس محصولی را نمی خواهد. آنها راه حلی برای مشکل خود می خواهند.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

فقط در مورد مزایا ، ویژگی ها و واقعیت ها صحبت کنید ، و شما نمی توانید فرصت های چشمگیر درگیری را از دست بدهید. وقتی در مورد اینها بحث می کنید ، فقط مغز ناحیه بروکا و ورنیک را درگیر می کنید. این مناطق صرفاً کلمات را به معنی رمزگشایی می کنند. خودشه.

یک داستان بگویید و بازی تغییر می کند. وقتی این کار را می کنید ، و به ویژه وقتی داستان شما دارای شخصیت و احساسات شدید است ، بیشتر مغز را درگیر می کنید. در حقیقت ، می توانید کل مغز را به کار بگیرید.

به عنوان مثال ، سیستم لیمبیک هنگام توصیف احساساتی مانند عشق ، نفرت ، شادی ، عصبانیت یا غم و اندوه با فعالیت شلوغ می شود. وقتی در مورد بوی اسطوخودوس یا دارچین بحث می کنید ، قشر بویایی به کار خود ادامه می دهد.

آسانتر کردن ارزش محصول شما به روش های به یاد ماندنی از طریق داستان گویی آسان است. مقاله ای در نیویورک تایمز در سال 2012 خلاصه ای از تحقیقات دانشمند شناختی ورونیک بولنگر (و بسیاری دیگر) است که نتیجه گیری از مغز است:

“… [D] ها بین خواندن در مورد یک تجربه و مواجهه با آن در زندگی واقعی فرق نمی گذارند. در هر حالت ، همان مناطق عصبی تحریک می شوند. “

داستان ها در بازاریابی محصول چگونه کار می کنند؟

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 1 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

در اوایل دهه 1900 ، چشم اندازها برای شركت میلواكی شرلیتز خوب به نظر نمی رسید. آنها در رده هشتم در بین تولیدکننده های آمریکایی قرار گرفتند و امید چندانی به رشد نداشتند.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

آنها سرانجام کلود هاپکینز (که اکنون یکی از پدران تبلیغات مدرن است) را از Racine ، آژانس J.L. Stack ویسکانسین استخدام کرد.

هر کارخانه ساز در آن زمان فریاد می زد در مورد “خلوص” آبجو خود را. با روشن شدن اینکه منظور از “خالص” چیست ، هیچ کارخانه ای نمی تواند از دیگری برتر باشد.

هاپکینز کاری نخواهد کرد تا به شرلیتز کمک کند تا زمانی که او محصول و بازار آنها را فهمیده باشد. بنابراین ، Schlitz او را به یک تور در کارخانه های تولیدی خود داد.

به او اتاقهای بشقاب شیشه ای نشان داده شد که آب را روی لوله ها چکه می کردند و برای تصفیه آبجو هوا را فیلتر می کردند. هر پمپ و لوله روزانه دو بار تمیز می شود. و شرلیتز حداقل چهار بار هر بطری آبجو را استریل کرد. سرانجام ، هاپکینز چاههای آرتیزی 4000 پا (عمق!) دید که آب را تأمین می کرد. شرلیتز 1200 آزمایش را امتحان کرد تا سلول مخمر مادر را که برای تولید آن استفاده می شود ، تولید کند.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

بنابراین اولین سؤال هاپکینز این بود که: “چرا شما به بازار خود نمی گویید که این کار را می کنید؟”

پاسخ Schlitz: “هر آبجو این کار را می کند. این کار بزرگی نیست. “

آنها حق داشتند. اما هاپکینز اکیداً به شولیتز توصیه کرد که داستانهایی را در این باره تبلیغ کند زیرا هیچ کارخانه ساز دیگری انجام نداد. این داستان ها برای مصرف کنندگان “خالص” روشن می کند.

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 1 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

بنابراین هاپکینز تبلیغاتی مانند اینها ایجاد کرد:

اوه … و شرلیتز؟

تنها کاری که انجام دادند این بود که فقط در عرض چند ماه از هشتم به آبجو شماره یک آمریکایی بروید.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

غذای آماده: داستانی راجع به محصولات خود بگویید ، اما فقط یک مورد از آنها استفاده نکنید – با احتساب آنها در پشت صحنه ، مشتریان بالقوه خود را درگیر کنید.

2. بر خلاف درک برند شما (یا دسته بندی محصولات) کار نکنید

بسیاری از مبارزات بازاریابی محصول شکست می خورند. برخی فاجعه بار است.

مارک های بزرگ گاهی اوقات خیلی فراتر از برداشت بازارشان هستند. مثلا:

پس انداز زندگی یک بار در دهه 80 نوشابه سودا به بازار عرضه کرد. این در واقع در تست های طعم خوب عمل کرد.

اما هنگامی که در سطح ملی فروخته شد ، مخزن شد. به نظر می رسد ، مصرف کنندگان فکر کرده اند که آب نبات مایع می نوشند. برای من خوشمزه به نظر می رسد ، اما بازار به طور کلی ایده را دوست ندارد.

شامپوهای “Essences گیاهی” Clairol به دلیل تبلیغات تحریک آمیز خود از موفقیت گسترده ای برخوردار شدند. اما در سال 1979 ، شامپو “لمس ماست” به طرز حماسی بمباران شد.

برخی از مشتریان اشتباه گرفته حتی آن را خوردند و بیمار شدند!

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 2 150x150 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -
تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 2 150x150 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

mmmmm … ماست مودار کسی؟

برای خاموش کردن آن ، Clairol در واقع از مقداری ماست واقعی (نه رایحه مصنوعی) در این شامپو استفاده کرد. لبنیات بود ، پوسید. و رجوع کرد

… چگونه می توانید این پرونده را با یک دادخواست اقلیت کلاس چند میلیون دلاری در حالی که در آن قرار دارید ، خاموش کنید؟

سرانجام ، مک دونالد با Arch Arch (لوکس) بسیار ناچیز و ناخوشایند شد. آنها این همبرگر را به مشتری پیشرفته تر – بزرگسالان – هدایت کردند. در آن زمان ، مک دونالد بیشتر به عنوان رستوران بچه ها شناخته می شد.

آیا تا به حال به فکر ناهنجاری در مرکز شهر بوده اید … و آیا مک دونالد به ذهن شما خطور کرده است؟

بازار آنها نیز چنین نبود. حدس بزنید که آنها “آن را دوست ندارند”.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

مک دونالد 300 میلیون دلار برای تحقیق ، تولید و بازاریابی Arch Deluxe ، “همبرگر با طعم و مزه بزرگ” کاهش یافته است. و اکنون این یکی از بزرگترین فروشگاه های محصول در تاریخ است. اما به اندازه کافی عجیب ، هنوز هم می توانید آن را در فرانسه و روسیه بدست آورید.

غذای آماده: قبل از اینکه محصولی را رونمایی کنید که ممکن است (در واقع) طنین انداز نباشد ، مخاطبان اصلی خود را با دقت در نظر بگیرید.

3. کاری را انجام دهید که رقبای شما انجام نخواهند داد

در اوج نخستین انفجار رشد نایک ، آنها بدون ترس سعی کردند آنچه شرکت های دیگر انجام نمی دهند. آنها شکست خوردند گاهی اوقات ، به روش های بزرگ.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 3 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

در دهه 1980 ، آنها تلاش کردند تا وارد بازار کفش های گاه به گاه شوند. و این باعث شد که آنها پشت رهبر بریتانیا Reebok ، رهبر کفش ورزشی ورزشی آمریکا قرار بگیرند.

اما نایک اجازه نداد که جلوی آنها را بگیرد در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 ، آنها از یک تاکتیک بازاریابی ناشناخته و بعضاً مورد تمسخر استفاده می کردند: تایید ورزشکار مشهور.

تنیس بازنشسته رومی ، الی نستاز ، با محبت به عنوان “بوفارس بوچون” به دلیل عتیقه فروشی در محل خود ، اولین تأیید ورزشکار مشهور نایک در سال 1972 بود. او در سال 1973 و 1974 در رده ی اول جهان قرار گرفت. ستاره ، کلید اصلی دیگری بود که در اواسط دهه 1970 امضا شد. تا سال 1980 ، این استراتژی IPO و رشد درآمد نایک را به 270 میلیون دلار رساند.

… و سپس آنها شخصی به نام “مایکل جفری جردن” را متقاعد کردند که کفش خود را در سال 1985 تأیید کند. جالب توجه ، اردن یک عاشق مادام العمر آدیداس بود. اما آدیداس به او پیشنهاد معامله ای نداد. در زمان امضای ، او یک ستاره فوق ستاره نبود. اما تا سال 1990 ، درآمد نایک به 2.2 میلیارد دلار رسید. و از سال گذشته ، تقریبا 32.4 میلیارد دلار ارزش دارد.

امروز آدیداس تقریباً 1/3 اندازه نایک است. و ریبوک در حدود 1/45.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 3 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

یکی از تبلیغات اولیه نایک با اسپایک لی و مایکل جردن را ببینید:

و امروز ، آنها با ستودن از مشارکت زنان خاورمیانه در ورزش ، پاکت را تحت فشار قرار می دهند:

درس آموختن چیز واضح و آشکار نیست: به وضوح ، بیشتر مشاغل کوچک نمی توانند هزینه های مشهور را داشته باشند.

غذای آماده: چیز جدیدی را امتحان کنید. حاضر به شکست باشید. رقبای شما می خواهند “آن را ایمن بازی کنید” و همان کارهای قدیمی را انجام دهند ، زیرا می ترسند موقعیت بازار خود را از دست دهند و هرگز آن را بازیابی نکنند.

4- به مشتریان فعلی خود بازاریابی کنید

در اوایل دهه 1990 ، پپسی و کک بر بازار نوشیدنی ها مسلط شدند. هردو بیش از 100 میلیون دلار برای تبلیغ فقط یکی از مارک های خود خرج کردند. در همین زمان ، مصرف شیر در کالیفرنیا رو به کاهش بود.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

و به هر حال چه چیزی مخصوص شیر بود؟ سفید بود. خودشه. حوصله سر بر. در مورد شیر حرفی برای گفتن نیست. بنابراین ، چیزهای خوبی به نظر نمی رسد برای گاوداری های کالیفرنیا.

با این وجود ، هیئت ملی لبنیات و شورای مشورتی کالیفرنیا مجبور بودند چیزی را با بودجه تبلیغاتی 23 میلیون دلاری خود در نظر بگیرند. سرانجام ، آنها به آژانس تبلیغاتی Goodby ، Silverstein و Partners (GS&P) نزدیک شدند.

کمپین های قبلی سعی داشتند افرادی را که شیر نمی نوشند جلب کنند. اما تحقیقات انجام شده توسط GS&P باعث شد كه این امر برای تبلیغ به طرفداران شیر فعلی كار كند. از طریق گروه های متمرکز ، آنها دریافتند که مصرف کنندگان فقط با چیز دیگری شیر می نوشند. همچنین ، آنها هرگز در مورد آن فکر نمی کنند تا زمانی که این کار را تمام نکنند.

بنابراین منجر به ایجاد اولین تجارت شد:

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 4 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

“شیر خوردم؟” یکی از بزرگترین تبلیغات تبلیغاتی تا به امروز است. گرچه فقط برای کالیفرنیایی ها در نظر گرفته شده بود ، این یک پدیده فرهنگی شد. امروز ، آنقدر در ذهن آمریکایی ها جای گرفته است که به نظر می رسد برای همیشه یک تجارت بوده است.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

نتایج فوری نیز بد نبودند. در حالی که فروش ملی در حال کاهش است ، تا سال 1994 در کالیفرنیا 7 درصد افزایش یافت.

غذای آماده: برای افزایش فروش محصول ، لزوماً نیازی به یافتن مخاطبی کاملاً جدید ندارید. حتی می توانید در بین طرفداران وفادار خود تقاضا را افزایش دهید.

5- محصول جدید؟ نام تجاری جدید را امتحان کنید

دوباره به نوشابه Life Savers فکر کنید. بگویید محصولی دارید که کاملاً در توانایی تولید شما باشد. و شما مطمئن هستید که بازار شما آن را دوست خواهد داشت.

با این حال ، محصول شما در حاشیه درک بازار از مارک شما قرار دارد. آنها ممکن است فکر کنند شما در ساخت محصول سنگ می زنید (اما ممکن است اینها هم نباشد). شما نمی خواهید برای ایجاد محصولی که هیچ کس از آن استفاده نمی کند ، وقت و هزینه خود را هدر دهید.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

چه کار میکنی؟

فقط به Procter & Gamble نگاه کنید. از سال 2015 ، این مارک های P&G بیش از 1 میلیارد دلار برای هر شرکت 230 میلیارد دلاری در حال حاضر تولید کرده اند:

همیشه

آریل

Bounty ، “Quilted Quick-Picker-Upper”

چارمین

تاج

سحر

فوریه

کسب کردن

ژیلت ، “بهترین مردی که می تواند بدست آورد”

سر و شانه ها

اولی

دهان-ب

پمپرز

پانتن

SK-II

جزر و مد

ویکس

… و P&G دارای 55 خط تولید کل:

غذای آماده: اگر چندین محصول دارید ، یک مارک کاملا جدید ایجاد کنید. بله ، شما شناسایی نام داخلی را ندارید. اما شما بر موانعی که بازار شما فکر می کند غلبه کرده اید ، نمی توانید محصولات مختلف را به خوبی انجام دهید.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

6. نوید هیجان انگیز دهید – که شما واقعاً تحویل می دهید

گزارش های مربوط به مصرف کنندگان در سال 2009 ، اسطوره ها را درباره سه دستگاه عضلانی پرمصرف:

Ab Rocket (100 دلار) ، وعده ای را به بدن شما همیشه می خواستید

Rock-N-Go Exerciser (230 دلار) که به سختی شبیه تمرین است

Red Exerciser DX (175 دلار) ، که به کاربران کمک می کند “در عرض 2 هفته 4 اینچ از وسط خود را از دست دهند”

در همه موارد ، هر دستگاه عضلات ab را به طور یکسان یا کمتری کار می کند تا کار خود را بدون دستگاه کار کند.

یک “وعده بزرگ” باعث تفاوت در مشتریان شما می شود. اما شما باید آن را تحویل دهید. از آنجا که مشتریان امروز بررسی هایی را در آمازون و وب سایت های دیگر مطالعه می کنند تا ببینند محصول شما واقعاً چگونه کار می کند. وعده دادن بدون تحویل بدان معنی است که شما تا زمانی که رقم بازار خود را از دست ندهید زنده مانده اید.

شما لازم نیست که به قول دقیق خود عمل کنید. با این حال ، شما باید ارزش احساسی را ارائه دهید.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

به عنوان مثال ، “هفته کار 4 ساعته” تیم فرسیس باورنکردنی به نظر می رسد. اما محتوای کتاب هفته کار شما را فقط به چهار ساعت کاهش نمی دهد. با این حال ، این یک برنامه برای “فرار از روز کاری 9-5 ، زندگی در هر مکانی و پیوستن به ثروتمندان جدید” به شما می دهد.

و بازار تیم بسیار جالب است.

غذای آماده: بازاریابان محصول باید وعده دهند تا مردم از تلاش برای چیزهای جدید هیجان زده شوند. اما اگر قول شما دروغ است ، دچار مشکل خواهید شد.

7. سریع عمل نکنید و حرکت کنید

اگر آن را بسازید ، آنها خواهند آمد. یک جور هایی. سورتا خوب … نه واقعاً

قبل از اطلاع از وجود بازار ، تلاش برای یافتن بازاری برای محصول خود ، یک دستور العمل عملی تضمین شده برای شکست است. بسیاری از بازاریابان محصولات جدید به این دلیل سقوط می کنند زیرا معتقدند که محصولاتشان سنگ است. متأسفانه ، آنها هرگز با بازار چک نکردند.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

یکی از این محصولات در کانون توجه ملی بمباران شد. دین کامن مخترع مشهور با نام “زنجبیل” (اکنون با وجود 500 میلیون دلار به رغم شکست فاجعه بار این محصول) ارزش نبوغ پشت آن بود. شایعات حاکی از آن بود که کامن “چیزی کمتر از جایگزینی برای اتومبیل” پیدا می کند.

وی پیروزمندانه فروش 10،000 واحد در هفته را پیش بینی کرد. و این محصول قیمت سنگین 5000 دلار را به همراه داشت.

در عوض ، این محصول هم مصرف کنندگان و هم سرمایه گذاران را به وحشت انداخت. این شرکت در پنج سال اول خود حدود 24000 دستگاه فروخته است. یا در حدود 38 واحد در هفته.

محصول را می شناسید؟

امروز ، این کمک می کند تا پلیس پلیس مانند پل بلارت در محافظت از خریداران آمریکایی:

این Segway است

بله ، Segway یکی از حماسه سازترین شکست های بازاریابی محصول زمان ما بوده است. اکنون ادارات پلیس ، راهنمای تورهای شهری و انبارها آن را با قیمتی کمتر از 5000 دلار خریداری می کنند.

خوب ، حداقل بازار دارد ، درست است؟

تندیس - D8 AA D8 A8 D9 84 DB 8C D8 BA D8 A7 D8 AA D8 A7 D9 84 D9 85 D8 A7 D8 B3 5 - 7 راهکار بسیار مؤثر برای عرضه یک محصول – تندیس -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

اهمیت فرهنگ نوآوری

اگر می خواهید به عنوان یک شرکت محصول موفق شوید ، فرهنگ خود را مانند 3M بسازید. این شرکت در سال 1902 تأسیس شد و اکنون یک شرکت 114 میلیارد دلاری است.

اگر نمی دانید ، 3M دارای بیش از 100000 حق ثبت اختراع است و ایجاد کرده است:

نوار سلفون (اواخر دهه 1920)

کاغذ سنباده ضد آب (اوایل دهه 1920)

نوار نقاب (1925)

اولین نوار مغناطیسی برای ضبط صدا (اواخر دهه 1940 / اوایل دهه 1950)

یادداشتهای پس از آن (1980)

یادداشتهای فوق العاده مهم پس از آن (اواخر دهه 1990 / اوایل 2000)

نوار مجرای شفاف اسکاچ (اواخر دهه 1990 / اوایل دهه 2000)

فیلم های نوری برای تلویزیون های LCD (اواخر دهه 1990 / اوایل دهه 2000)

Scotch-Brite ، اولین اسکرابر دستشویی یکبار مصرف با رنگ سفید (2007)

دستگاه تنفس برای استفاده عمومی (2009)

3M Solar Mirror Film 1100 ، بزرگترین دیافراگم جهان برای انرژی متمرکز خورشیدی است

جان روپل ، رئیس عملیات بازرگانی جهانی HR با ریاست بیش از 90،000 کارمند در 70 کشور جهان ، گفت: “ما به طور خودکار اکتشاف ها و فن آوری های خود را در سراسر شرکت به اشتراک می گذاریم. هیچ کس تجاری صاحب یک فناوری خاص نیست و طبیعی است که در خطوط مشاغل در جهت پشتیبانی از هدف گسترده تر 3M کار کنید. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

وی گفت: این شرکت همچنین:

صرف نظر از کارمند یا موقعیت آنها یا پوچ به ظاهر ایده آنها ، به هر ایده محصول جدید گوش می دهد

به کارمندان 15٪ وقت آزاد می دهد تا ایده های جدید را کشف کند

نیروی کار متنوع را در مورد تفکر ، فرهنگ ، جنسیت ، قومیت و تجربه نگه می دارد

این شرکت همچنین پذیرای شکست است. کارمندان برای راه اندازی محصول ناموفق اخراج نمی شوند. در واقع ، آنها در واقع آن را جشن می گیرند.

Kurt Beinlich ، مدیر فنی 3M ، در مورد یک پوشش دفع حرارت ناکام طراحی شده برای محافظت از رنگ اتومبیل در برابر جرقه های جوش گفت:

وی گفت: “وقتی این مسئله را فهمیدیم ، جشن گرفتیم که چیزی را یافتیم که بدعت و جایگاه خودش را داشته باشد. اما ما خوب گفتیم؛ بیایید ادامه دهیم. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

وای.

غذای آماده: چگونه می توانید نوآوری در فرهنگ شرکت خود را بدست آورید؟ اگر همیشه سعی در چیزهای جدید دارید ، اگر بعضی از آنها شکست بخورید اشکالی ندارد.

در بازاریابی محصول ، ریسک های بزرگ می تواند به معنای پاداش بزرگ باشد

انجام هر کاری خارج از هنجار ، بیشتر شرکت ها را به وحشت می اندازد. اگر منجر به شکست شود چه می شود؟

پس چه اتفاقی می افتد؟

اما شرکت های محصولاتی که خطر می کنند نه تنها بهبود می یابند ، بلکه اغلب به نمادهای فرهنگی ماندگار تبدیل می شوند.

و این به میزان زیادی ناشی از تمایل آنها برای ادغام این اسرار در عملیات آنها است.

کدام یک از این دروس بیشتر از شما الهام می گیرد؟ کدام یک را در بازاریابی محصول خودتان استفاده خواهید کرد؟

درباره نویسنده

به عنوان یک نویسنده مستقل مستقل ، Dan Stelter برای تولید نرم افزار B2B ، SaaS و شرکت های خدماتی ، متقاعد کننده تولید سرب و مشروبات الکلی است و وی را به عنوان منتخب “The B2B Lead Gen Guy” کسب می کند. ، شما می توانید او را در روزهای خوب سیمپسونها تجربه کنید.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه