تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

انواع بج سینه

بج سینه تکه‌ای کوچک از یک نماد است که بر مکان‌های مختلفی روی لباس (سینه، بازو، ران، یقه و غیره) نصب می‌شود.

بج سینه حاوی پیغام و شعار یا بیان‌گر گروهی خاص هستند. از بج‌ها برای نشان دادن علاقه به یک گروه یا علاقه به ایدئولوژی خاص نیز استفاده می‌شود.

بج‌ها ابزار شناسایی مهمی در یونیفرم‌های نظامی و سایر لباس‌هایی هستند که در برخی مراکز خاص بکار می‌روند.

قدمت استفاده از بج روی لباس به هزاران سال قبل باز می‌گردد، جایی که از آن برای شناسایی فرمانده و رده‌های مختلف سربازان در خاورمیانه، مدیترانه، چین، هند و آمریکای جنوبی استفاده می‌شد.

بج سینه تبلیغاتی قطعه ای فلزی معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتی متر  که روی کت نصب می‌شود و نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری یک موسسه می‌باشد.

انواع بج سینه

امروزه مدیران بازاریابی برای برند سازی، معرفی و فروش محصولات خود به مشتریان، از روشهای تبلیغاتی متفاوتی استفاده می‌کنند.

نشان سینه یا بج سینه تبلیغاتی به عنوان یک کالای تشریفاتی در مناسبت هایی مانند نمایشگاه، سمینار، ملاقات حضوری، جلسات رسمی با طرف های تجاری و کاری کاربرد دارد.

بج سینه تبلیغاتی

کارمندان می بایست آنها را بر روی سینه خود نصب نمایند.

نکته ی بعد در طراحی بج های سینه رنگ و جلای فلز می باشد. باید بدانید که اگر قصد دارید برای بانوان این بج های سینه را سفارش دهید بهتر است از رنگ های نقره ای رنگ بهره ببرید.

انواع بج سینه

برای آقایان این موضوع متفاوت است و رنگ طلایی، پیشنهاد ما به شما می باشد.

حتما سعی کنید جنس گیره بج ها را از موادی با کیفیت بالا سفارش دهید. در صورتی که گیره دچار آسیب شود بج ها دیگر کارایی نخواهند داشت.

تندیس پلاک عرضه کننده انواع بج های سینه به شما این اطمینان خاطر را می دهد که محصولات تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن برای خریداران مهیا می شوند.

بج سینه یا نشان سینه قطعه فلزی است که با اسید کاری برش کاری و آبکاری به صورت آهن ربایی یا سوزنی بر روی گوشه ای از لباس نصب می شود. معمولا در بج لوگو به صورت رنگی یا فلزی می باشد.

بر روی بج سینه تبلیغاتی باید اطلاعاتتان را بصورت کچک بیان کنید می توانید فقط از لوگو خود استفاده کنید

و اگر لوگو خود جا شد اسم شرکت رو بیان کنید و در بعضی مواقع نام مشاور و لوگو شرکت در روی بج سینه درج می شود. باید کاملا مطمئن باشید که اطلاعات شما بسیار واضح و حرفه‌ای روی بج سینه درج شده باشد.

از لوگو مبتنی بر بردار برای چاپ روی بج سینه استفاده کنید.

دیگر تصاویر بر پایه پیکسل برای وب و کامپیوتر هستند و هرگز نباید برای چاپ به کار روند. اگر نیاز دارید، یک طراح گرافیکی را استخدام کنید تا لوگو را به فرمت برداری تبدیل کند. دقت کنید که قلم‌های خوانا را انتخاب کنید که به راحتی روی بج سینه قابل خواندن باشند.

بج سینه دست ساز توسط افرادی که هنر خاصی در تولید بج سینه دارند انجام می شود و ظرافت در کنار تولید کنندگان بج سینه درجه ۱ یکی از عوامل و خصوصیات مهم به شمار می آید.

بج سینه آلمینیومی یکی از مهترین و پرفروش ترین بج سینه یا نشان سینه بازار به شمار می آید . این بج های سینه در کمترین زمان و بالاترین کیفیت تولید و ساخته می شود.

انواع مختلف بج سینه

بج به شکل گل

این نوع یک پین ساخته شده از گل زنده است و قبل از محبوب شدن سنجاق‌های سینه عمدتا از آنها استفاده می‌شد.

با عبور دادن آنها از درون سوراخ دکمه لباس ( همیشه در سمت چپ – سمت قلب‌تان قرار دارد) می‌توانید آن را بپوشید.

ساقه آن باید با یک زاویه ملایم بر روی لباس شما و تقریبا به موازات لبه یقه کت شما قرار می‌گیرد و باید از پشت توسط یک پین در جای خود محکم شود.

پین را به طرف پایین، از پشت سنجاق یقه و از طریق ضخیم‌ترین قسمت ساقه بوتونیرر، فشار دهید.

انواع بج سینه

سعی کنید برای هیچ قسمتی از فلزات موجود بر روی پین در معرض دید نباشد. در لباس‌های گران قیمت، اغلب یک حلقه در پشت سنجاق وجود دارد تا از نشان سینه محافظت کند چرا که حرکت مداوم آن می‌تواند در نهایت به پارچه گرانبها و یا ابریشمی لباس شما آسیب برساند.

سنجاق یقه کت به شکل گل لاله

معمولا اندازه آن کوچک‌تر از یک بج سینه بوتوننیر سنتی است و یک معادل مصنوعی برای گل‌های زنده خواهد بود. موادی که به طور معمول در بوتونیر مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: فیبر، پارچه، پنبه، کاغذ، ابریشم و ساتن.

استفاده از این لوازم جانبی می‌تواند به طور کلی ظرافت و شیک بودن را به لباس شما اضافه کند، رنگ و اندازه آن را هوشمندانه انتخاب کنید.

پین‌هایی به شکل گل لاله کمی غیر رسمی‌تر از بوتوننیور هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند

تا شخصیت را به کت و شلوار شما اضافه کنند چرا که اغلب در رنگ‌ها و الگوهای گسترده و متنوعی عرضه می‌شوند.

پین‌های حلقه‌ای باید نسبت به بقیه لباس شما در محل ایمن‌تری نصب شوند، شما قطعا نمی‌خواهید جلوه‌ای زننده و زمخت داشته باشند و شما نمی‌خواهید توجه اطرافیان را از کت و شلوار خود دور کنید.

انواع بج سینه

پین مینا یا بج مینا

این نوع سنجاق یقه، اغلب به نام ” پین مینا” شناخته می‌شود و اغلب بسیار کوچک و ظریف است زیرا هدف از طراحی آن این است که خیلی شلوغ و در مرکز توجه نباشد.

به دلیل این که این نوع پین‌ها معمولا کمتر درون یقه لباس نفوذ می‌کنند، برای این که گزینه‌های مطلوبی از این نظر در اختیار داشته باشید ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید. این نوع پین همچنین بر روی کت‌ها، لباس‌های نظامی و کمپین‌های خیریه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پین‌های کلاسیک

اگر به دنبال چیزی با شخصیت بیشتری هستید چرا از پین‌های کلاسیک استفاده نمی‌کنید؟

اینها را می‌توانید در لوازم پدربزرگ و مادربزرگ خود پیدا کنید که در امور خیریه فعال هستند.
پین‌های ساقه بلند

این یک گزینه محبوب معاصر است و معمولا از مواد فلزی ساخته از طلا، مس، نقره و سنگ سیاه در طراحی آنها استفاده می‌شود. طرح‌های محبوب این نوع از بج شامل پر، پیکان و اشکال هندسی است. این پین‌ها با اتصال چسبنده بر روی لباس شما نصب می‌شوند.

پین‌های سفارشی و پین‌های شخصی

نکته عجیبی که در مورد این پین‌ها صادق است این است که آنها می‌توانند شخصی سازی شوند و شخصیت شما را منعکس کنند. اگر به گزینه‌های موجود علاقه ندارید، یا به دنبال نوعی از بج سینه هستید.

پین‌های یقه‌ای

اگر سنجاق‌های یقه کت برای شما مناسب نیست، می‌توانید به دنبال موردی باشید که کمی متفاوت است و از پین یقه‌ای استفاده کنید.

اینها درست در بالای یقه شما نصب می‌شوند. آنها جلوه جدیدی به پوشش شما اضافه می‌کنند.

بج سینه با رنگ اضافه و رزین

بج سینه با رنگ اضافه و رزین یکی از جدیدترین و زیباترین انواع بج سینه است که با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال و رزین تولید می‌شود. این نوع بج سینه با استفاده از رنگ‌های متنوع و زنده چاپ می‌شود و سطح آن با رزین پوشانده می‌شود تا در برابر خراش و لک مقاوم شود.

بج سینه نقره ای مات و براق، درخشش ماندگار

بج سینه نقره ای مات و براق یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک بج سینه زیبا و با کیفیت هستند. این نوع بج سینه با ترکیب زیبایی از رنگ نقره ای مات و براق، جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد.

انواع بج سینه

بج سینه طلایی مات و براق

بج سینه طلایی مات و براق، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع بج سینه است. این نوع بج سینه با ترکیب زیبایی از رنگ طلایی مات و براق، جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد.

انواع بج سینه

ویژگی‌های بج سینه طلایی مات و براق

  • ترکیب زیبایی از رنگ طلایی مات و براق
  • سطح مقاوم در برابر خراش و لک
  • قابلیت سفارش با طرح دلخواه
  • مناسب برای استفاده در انواع مراسم و مناسبت‌ها
محصولات مرتبط