تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

پلاک و ساخت آن

پلاک سازی به حکاکی بر روی فلز های تخت به منظور نمایش دادن نوشته یا اشکال گوناگون را میباشد.

حتما شما تا به حال با پلاک های جلو درب که توسط شهرداری نصب می شوند بر خورد داشته اید یا پلاک هایی که جلوی یک دفتر برای نشان دادن مشخصات کلی آن دفتر است.

یکی از جمله خدمات پلاک سازی حسینی ساخت انواع پلاک با جنس های مختلف و کاربر های مختلف در اندازه های گوناگون است پلاک ها کاربرد های گوناگونی دارند.

در پلاک سازی ساخت پلاک بر روی انواع فلز ها امکان پذیر است و این فلز ها از چندین رنگ گوناگون ساخته شده اند و کاربر ها می توانند رنگ مورد نظر خود را به دلخواه انتخاب کنند.

در پلاک سازی می توان لوح یا پلاک مورد نظر شما را در انواع اندازه های مختلف ساخت تا شما عزیزان نسبت به کاربرد خود پلاک مناسب تان را داشته باشید. یکی از رایج ترین فلز ها برای پلاک سازی آلمینیوم است.

پلاک و ساخت آن

آلمینیوم نوعی فلزی مقاوم و سبک و نسبتا ارزان قیمت است که این ویژگی ها این فلز را برای پلاک سازی مناسب ساخته است.

یکی از فلز های مناسب دیگر برای پلاک سازی فلز استیل است ، استیل نوعی فلز بسیار مقاوم است که با حکاکی لیزری تبدیل به پلاک می شود.

پلاک های استیل برای پلاک های ماشین یا پلاک هایی که باید برجسته کار شوند مناسب نیستند زیرا حالت چکش خواری آن ها بسیار پایین است.

یکی دیگر از فلزات که برای پلاک سازی مناسب است مس است مس فلزی سنگین و گران بها است که کاربرد آن بیشتر برای مکان های است

که پلاک باید بیشتر خودنمایی کند. هزینه ساخت پلاک مسی از دیگر پلاک ها بیشتر می باشد.

از مورد قابل توجه در قیمت ساخت پلاک ها اول جنس دوم ابعاد پلاک است.

پلاک و ساخت آن

لیست قیمت پلاک فلزی

پلاک استیل :

یکی از مطرح ترین نوع فلز ها در پلاک سازی است. جنس این پلاک ها درخشان و براق می باشد و ضخامت پلاک استیل با توجه به کاربرد و محل نصب آن که کاربر برای آن در نظر گرفته است ، بین ۲ میلی متر تا ۰.۵ میلیمتر است.

در پلاک سازی حکاکی ها بر روی پلاک های آلمینیومی با اسید انجام می شود و

با این روش می توان پلاک ها را رنگ کرد و قیمت آن ها بسیار مناسب است. یکی از دلایل محبوبیت این پلاک قیمت مناسب آن است. حکاکی بر روی پلاک استیل به دو روش با اسید و لیزری انجام می شود. از این نوع فلز برای پلاک ها منازل نیز استفاده می شود.

پلاک برنجی :

این نوع پلاک ها به دلیل رنگ زیبایی که دارند در پلاک سازی کاربرد بسیاری دارند و آلیاژ آن نسبت به دیگر فلز ها مناسب می باشد. پلاک های برنجی مانند پلاک های دیگر از دو راه اسیدی و لیزری حکاکی می شوند.

پلاک آلمینیومی :

این پلاک ها رنگ نقره ای روشنی دارند و در بین پلاکهای گوناگون طرف داران مخصوص خود را دارند و همانند همه فلز ها به دو روش قید شده حکاکی می شوند. در صنایع گوناگون پلاک های آلمینیومی برای شناسنامه محصولات یا اشیا کاربرد بسیاری دارند. از این نوع فلز برای پلاک ها منازل نیز استفاده می شود.

پلاک و ساخت آن

فلز های نامبرده شده پر کاربرد ترین فلز ها برای پلاک سازی می باشند و همه به دو صورت حکاکی می شوند :

۱-حکاکی با اسید

۲-حکاکی با لیزر

که حکاکی با لیزر گران قیمت تر از حکاکی با اسید می باشد .

تمامی پلاک های نامبرده شده به صورت ضد آب ساخته می شوند و در برابر آب هوا مقاوم است و رنگ آن ها به هیچ وجه عوض نمی شود و نمی پوسد.

پلاک ها کاربرد های بسیار دارند مانند : پلاک سر رسید یا انواع دفتر های تبلیغاتی ، انواع اشیایی که نیاز به شناسنامه دارند

مانند : درختان یا ادوات کشاورزی ، یا کنتر های برق ، مارک روی بخاری ها ، روی شاسی ماشین ها یا حتی لگو های روی ریموت ها. پلاک سازی حسینی با در دست داشتن انواع متربال های پلاک سازی آماده برای ثبت سفارش های شما عزیزان می باشد.

پلاک سازی یکی از حرفه های بسیار دشوار است زیرا به وجود آوردن یک پلاک به دستگاه های مختلف نیار دارد و باید با مواد و مایعات شیمیایی گوناگون ساخته شود.

پلاک یکی از لوازم کاربردی در ادارات دفتر ها و ساختمان های اداری است که به عابران راهنمایی لازم را بدهد. در پلاک سازی ، پلاک ها را از جنس های گوناگون وابسته به نیاز های شما می سازند.

محصولات مرتبط