تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

ویژگی های لایت باکس فضای خارجی

تبلیغات لایت باکس فضای خارجی

لایت باکس فضای خارجی یکی از صدها ابزار تبلیغاتی به شمار می رود که به دلیل دارا بودن مزایا و ویژگی های خاص آن را مناسب برای استفاده در محیط های شهری کرده است.

این مدل لایت باکس‌ها سبب می گردند که تبلیغات شما برای مخاطب دیده نواز تر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد .

لایت باکس فضای خارجی ( تابلو فلکس ) در فضای بیرونی به تابلوهایی گفته می شود که در خیابان ها و محوطه و فضاهای متفاوت مورد استفاه قرار می‌گیرد . لایت باکس فضای بیرونی ( تابلو فلکس ) به نوعی از لایت باکس گفته میگردد

که کاربرد آن در فضای بیرونی و شهری است این جور لایت باکس‌ها سبب ساز میگردند که تبلیغات شما برای مخاطب دیده نواز تر شود و تبلیغات موثرتر واقع شوند. زیبایی جزو اصلی در این تابلو است

که به خوبی باعث جذب مخاطب خواهد شد به شرطی که از رنگ های زیبا و جذاب و همچنین شعارهای تبلیغاتی مناسب در آن استفاده شود.

ویژگی های لایت باکس فضای خارجی

انواع لایت باکس

لایت باکس ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها کاربرد متنوعی دارد. لایت باکس بعد از تابلو چلنیوم از نوع پرطرفدار ترین تابلو ها محسوب می شود که مدل دیواری و ایستاده اغلب استفاده می شود.

از لایت باکس های ایستاده در محیط هایی مانند مترو استفاده می شود.

مکان های شلوغی مانند مترو بهترین گزینه برای نصب لایت باکس های ایستاده هستند زیرا به خوبی جلب توجه می کنند و می توان پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کرد.

لایت باکس های دیواری که بعد از لایت باکس های ایستاده مورد توجه و استقبال بازار قرار دارند

برای مکان هایی مانند قنادی ها و شیرینی فروشی ها مناسب اند زیرا می تواند انواع مختلف شیرینی ها را با بهترین رنگ و نور در آن نمایش داد. نور و روشنایی رکن اصلی در تابلوهای لایت فضای خارجی به شمار می روند.

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا این که کامپوزیت در ضخامت‌های متعدد با اساس فلزی تشکیل‌شده و محصول خط مش آن پلکسی یا این که شیشه با ضخامت 6 میل و فراتر هست . همینطور می‌توان درین سازه‌ها از فلکس هم استفاده نمود .

وزن چاپ لایت باکس فضای خارجی ( تابلو فلکس ) به دلیل ثابت ماندن در فضای خارجی بالاست و بعدها هیچ محدودیتی ندارد .

روشنایی به کار رفته در لایت باکس‌ها می تواند اس ام دی و ال ای دی باشد .

در صورت به کار گیری درست , لایت باکس از ماندگاری استوار برخوردار بوده و نوروروشنایی آن در میان 3 تا 5 سال قدمت موءثر داراست .

مزایا و معایب لایت باکس تبلیغاتی

ارزان بودن  

لایت باکس‌ها نسبت به ابزارهای دیگر تبلیغاتی شهری از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

همانطور که می دانید ابزارهای تبلیغات شهری مانند استوربرد از قیمت بالایی برخوردارند و اگر قصد دارید تبلیغات خود را از این روش انجام دهید باید بودجه زیادی برای آن در نظر بگیرید.

تنوع

تنوع و انعطاف پذیری در مقدار و پیاده سازی این گونه لایت باکس‌ها سبب شده طیف وسیعی از مشتریان و فضاهای متفاوت شهری را پوشش دهد. تنوع رکن اصلی استقبال مخاطبین از یک محصول است.

ضد آب بودن و پایداری

لایت باکس فضای خارجی در برابر رطوبت و گرد و غبار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

به همین دلیل در مناطقی از کشور که دارای شرجی و یا بارش باران است می توان از این ابزار تبلیغاتی استفاده کرد. گرد و غبار در این تابلو نفوذ نمی کند.

ویژگی های لایت باکس فضای خارجی

طرح لایت باکس تبلیغاتی

طرح دلخواه مشتری در سایزها و ابعاد موردنظر روی ورق های فلکس و یا این که پارچه چاپ شده , روی لایت باکس قرار گرفته آن گاه با دقت و توجه کافی به مدل کاغذ پلکسی و یا این که شیشه سکوریت روی لایت باکس قرار می گیرد .

نصب لایت باکس تبلیغاتی

نصب لایت باکس فضای خارجی ( تابلو فلکس ) آویز با به کار گیری از زنجیر و سیم درنظرگرفته شده در آن و جور ایستاده آن با بهره گیری از اساس قرار گرفته و در کادر لایت باکس بوسیله نصاب انجام می‌گردد .

این مدل لایت باکس‌ها در طول روز پباده سازی دوچندان دوستداشتنی و زیبایی دارا‌هستند و به دلیل پشت نور و روشنایی بودنشان در شب جلوه خاصی به تبلیغات شما میدهند و موردها به کار گیری فراوانی در رستورانها , مغازه‌ها , معابر و خیابان‌ها که نیاز به تبلیغات محیطی است را دارا‌هستند

تبلیغات یکی مهمترین مساله در مورد تجارت و بازایابی است و با اعتنا به ترقی تکنولوژی امروزه صاحبان تجارت و شغل ها برای خوب تر چشم شدن در فضای بیرونی و همگانی در ساخت لایت باکس به کارگیری میکنند که برخورد بالا و سودآوری برای آن‌ها به‌دنبال دارااست

در صورت به کار گیری درست در وضعیت استاندارد فروغ و روشنایی لایت باکس تا 1 سال مشمول گارانتی کمپانی بوده در محل کمپانی ردوبدل می شود همینطور ماندگاری چاپ فلکس تا 2 سال مشمول ضمانت می شود .

انواع تابلو لایت باکس

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی از دو لایه پلکسی گلاس به ضخامت ۸ و ۲ میلیمتر ساخته می شود. همینطور در میان این دو لایه از چاپ بک لیت مصرف شده شده‌است . طرح چاپی درون تابلو میتواند بوسیله مشتری دائما ردوبدل شود که یک کدام از مزایای این جور تابلو به شمار می‌رود .

لایت باکس اسنپ فریم

این گونه لایت باکس به دو صورت آویز و دیواری نصب می شود . وزن لایت باکس اسنپ کادر متغییر است و به میزان آن بستگی دارد .

قاب لایت باکس اسنپ قاب از پروفیل آلومینیومی آنادایز تاسیس شده است که در ضخامت‌های سه سانتی متر ایجاد شده و صفحاتی از مال ام دی اف و یا این که کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد . این تابلو تبلیغاتی با به کار گیری از فریم آلومینیومی فنری روی تابلو لایت باکس اثبات می گردد .

لایت باکس آلوینیومی

درین دسته از تابلو تبلیغاتی از شیشه پلکسی تحت عنوان پوشش به کار گیری می شود و همینطور برای تامین روشنایی آن از چراغ مهتابی یا این که ال ای دی استعمال می‌شد .

مثال بارزی که ممکن است هر روزه این لایت باکس را ملاحظه کنید در فضای مترو ها است .

لایت باکس فضای باز

همانگونه که از نامش پیدا است در فضاهای گشوده بی پوشش مورد به کارگیری قرار میگیرد .

این جور از تابلو تبلیغاتی بعد ها بزرگتری نسبت به بقیه تابلوهای تبلیغاتی داشته و روی زمین قرار داده می شود .

این لایت باکس جنسی از دسته آلومینیوم دارااست و اساس آن فلزی است .

برای کاربری و تبلیغات در محیط های گشوده , خیابان , معابر عمومی و فضای فرنگی نمایشگاهها از لابه لایت باکس فضای بازاستفاده می شود .

ویژگی های لایت باکس فضای خارجی

لایت باکس فریم لس پارچه ای

یکی خلاقانه ترین لایت باکس های تبلیغاتی تابلو قاب لس است چون که فارغ از فریم است و تصاویر مستقیما بر روی پارچه های خاصی چاپ میگردند

آن گاه روی بدنه آلومینیومی لایت باکس نصب می­شوند .

پارچه های این لایت باکس ها طوری دوخته و پباده سازی می شود که فارغ از کوچکترین چروک و خطی نصب شوند .

به دلیل کیفیت بالای این تابلو در قبال اشکال زخم های محیطی مقاوم است پس در فضاهای گشوده قابل نصب و به کار گیری خواهد بود .

همینطور به دلیل سبک بودن قابل نصب به صورت آویز روی دیوار خواهد بود .

محصولات مرتبط