تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اهمیت طراحی و زیبایی در تابلو سازی

نشان دادن حرفه و کسب و کار یک فروشگاه یا شرکت به وسیله تابلو از گذشته تا به حال اهمیت ویژه‌ای داشته است.

اما موضوع قابل تأمل، اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی است که می‌تواند تأثیر به سزایی در جلب نظر مخاطب بگذارد.

به همین دلیل باید در هنگام سفارش تابلو به این موضوع به خوبی دقت داشته باشید تا بتوانید با یک انتخاب مناسب بیشترین بازدهی را از تابلوی خود داشته باشید.

تابلو نشان دهنده کار شما در یک تصویر یا کلمه است که در یک قاب قرار گرفته و شما آن را بالای سردر کسب و کار خود قرار می‌دهید.

با این توضیح می ‌توان اهمیت تابلو را بیشتر متوجه شد.

دلایل اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی

اولین راه تبلیغ برای کار خود استفاده از تابلو است، شاید بتوان این نوع تبلیغ را یکی از ارزان‌ ترین نوع تبلیغات دانست،

زیرا با یک بار هزینه تا مدت ‌های زیادی از آن استفاده می ‌کنید و زمان زیادی در دیدگان عموم قرار خواهد داشت.

به این ترتیب هر بار که فردی، حتی برای اولین بار به آن نگاه می ‌کند باید کسب و کار شما در ذهن او نقش ببندد. شاید این اولین نکته مربوط به اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی باشد.

هزینه برای تابلو یک نوع سرمایه ‌گذاری است که در طولانی مدت بیشتر از هزینه‌ای که برای شما در بر داشته است بازدهی خواهد داشت.

به همین دلیل برای این‌ که بیشترین بازدهی را در طولانی مدت داشته باشید باید به طراحی و زیبایی تابلویی که سفارش می‌دهید دقت کنید

. صرف وقت هم مانند صرف هزینه برای طراحی و زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت طراحی و زیبایی در تابلو سازی

اگر بتوانید یک تابلوی بسیار زیبا را برای کسب و کار خود انتخاب کنید می‌توانید به گونه‌ای نظر دیگران را جلب کنید که حتی برای یک بار هم که شده به مغازه یا کسب و کار شما مراجعه کنند.

این موضوع به تنهایی می‌ تواند یکی از بخش‌ های بزرگ طراحی و زیبایی در تابلوسازی را در بر بگیرد.

اگر به طراحی و زیبایی در تابلوسازی دقت نکنید چه اتفاقی می افتد؟

در بخش‌های قبلی از مزیت‌های موجود برای طراحی و زیبایی تابلو گفته شد، حال باید بدانید که اگر به این موضوع مهم توجه نکنید قرار است چه اتفاقی برای کسب و کار شما رخ دهد؟

وظیفه تابلو جلب توجه است اگر نتواند چنین کاری را انجام دهند می‌توان گفت وجود آن توجیه ندارد.

به همین دلیل اگر به زیبایی آن توجه نکنید نمی‌توانید مشتریان یا مخاطبان اصلی خود را پیدا کرده و در کار تبلیغات شکست خواهید خورد.

بعد از گذشت یک مدت تابلوی شما حالتی بسیار عادی پیدا خواهد کرد و دیگر نمی‌تواند بازدهی طولانی مدت برای شما به دنبال داشته باشد.

اتلاف سرمایه موضوع دیگری است که در چنین شرایطی برای شما رخ خواهد داد. به همین دلیل باید برای جلوگیری از اتلاف سرمایه به اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی خوب توجه داشته باشید تا بازدهی سرمایه برای شما اتفاق بیفتد.

اهمیت طراحی و زیبایی در تابلو سازی

نکات مهم در طراحی و زیباسازی تابلو

  • در انتخاب رنگ بندی تابلوی خود به خوبی دقت کنید، این موضوع می‌تواند باعث افزایش مشتری‌های شما شود.
  • دقت داشته باشید که تابلوی خود را مناسب با فعالیتی که انجام می‌دهید انتخاب کنید.
  • این موضوع می‌تواند، اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی را به خوبی نشان دهد.
  • در نظر گرفتن نور مناسب برای تابلو اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل باید از لامپ‌هایی استفاده کنید که بتوانند طولانی مدت روشن باشند و نیاز شما را در نوع نور خواسته شده هم برطرف کند. در ضمن میزان مصرف لامپ‌ها را هم باید در نظر بگیرید تا هزینه‌های شما بیشتر از حد انتظار نشود.
  • دقت داشته باشید که برای تابلوی خود از متریالی استفاده کنید که مناسب محیط باشد. یعنی اگر در محیط بسته یا باز هستید باید از متریالی استفاده کنید که در طولانی مدت کارایی خود را از دست ندهد. کاهش کیفیت متریال در طولانی مدت می‌تواند ضربه بزرگی به کیفیت ظاهری تابلو وارد کند.
اهمیت طراحی و زیبایی در تابلو سازی

اشتباه در طراحی و زیباسازی تابلو

  • دقت داشته باشید که تابلو را در یک مکان مناسب نصب کنید تا بتواند زیبایی خود را به خوبی نشان دهد. نصب بد به همراه ابعاد نامناسب تابلو می‌تواند تلاش‌هایی که برای طراحی و زیبایی در تابلو صورت گرفته را از بین ببرد.
  • برای تابلوی خود سعی کنید تعداد عکس‌ها و تصاویر زیادی را در نظر نگیرید. وجود چند عکس یا تصویر روی تابلو می‌تواند موجب سردرگمی مخاطب و گنگ شدن تابلوی شما شود.
  • انتخاب یک عنوان مناسب می‌تواند اهمیت طراحی و زیبایی در تابلوسازی را چند برابر کند.
  • در صورتی که یک عنوان طولانی برای تابلوی خود انتخاب کنید مخاطب به خوبی با نوشته‌ها نمی‌تواند ارتباط برقرار کند. دلیل این امر هم فرصت چند ثانیه‌ای است که مخاطب برای توجه به تابلوهای درون خیابان می‌گذارد و زود به اتمام می‌رسد.


محصولات مرتبط