تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

چگونه یک تجارت ساختمانی را تبلیغ کنیم?

ساختن برند شما

یک لوگو برای شرکت خود ایجاد کنید. یک لوگوی عالی چشم مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند.

همچنین پس از شناسایی نام، تبلیغات را برای شما آسان تر می کند.

لوگوی شما می‌تواند ساده یا پیچیده باشد، اما باید در تمام مواد تجاری شما یکسان باشد.
سرمایه گذاری روی لوگوی ایجاد شده توسط یک گرافیست یک گزینه عالی است،

اما می توانید خودتان یک لوگو ایجاد کنید و آن را در رایانه خود اسکن کنید.
سایت های فریلنسینگ را برای یک گزینه ارزان قیمت بررسی کنید.

2-عکس هایی بگیرید که کار شما را نشان می دهد.

از پروژه های تکمیل شده، کارهای در حال انجام خود یا موارد مرتبط مانند مبلمانی که ساخته اید عکس بگیرید.

اگر مشتریان بتوانند کار شما را ببینند، احتمال بیشتری دارد که به کار شما اعتماد کنند.

می توانید عکس های خود را در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید.
خلاقیت به خرج دهید و مراسم بریدن روبان خود را در مقابل پروژه ای که به تازگی به پایان رسانده اید، برگزار کنید، خواه یک خانه تازه ساخته، یک آشپزخانه بازسازی شده یا یک قطعه از تجهیزات زمین بازی باشد.
اگر تازه شروع کرده اید، هیچ پروژه ای خیلی کوچک نیست. عکس‌های پروژه‌هایی را که انجام داده‌اید به اشتراک بگذارید و اجازه دهید کارتان خودش صحبت کند.

چگونه یک تجارت ساختمانی را تبلیغ کنیم?

یک وب سایت برای کسب و کار ساختمانی خود ایجاد کنید.

مشتریان می خواهند بتوانند نام شرکت شما را در موتور جستجو تایپ کنند و اطلاعات بیشتری را بیابند

و وب سایت شما بهترین راه برای تحقق این امر است. نه تنها راهی را برای مشتریان فراهم می کند که شما را پیدا کنند، بلکه به شما فرصتی می دهد تا خودتان را بفروشید. مطمئن شوید که وب‌سایت شما با گنجاندن چندین صفحه، همراه با عکس‌ها و کپی‌های خوب، حرفه‌ای به نظر می‌رسد.[2]
می توانید از طریق سرویس هایی مانند وردپرس یا Wix یک سایت به صورت رایگان بسازید، اگرچه ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای محتوای قابل تنظیم بپردازید.
به عنوان یک جایگزین، در صورت داشتن بودجه، می توانید به شخصی برای ساخت و نگهداری وب سایت خود پول پرداخت کنید.

گزینه ها شامل استخدام یک فریلنسر یا پرداخت هزینه به یک شرکت روابط عمومی است.
عکس های کاری را که تکمیل کرده اید اضافه کنید.
جزئیات شرکت، ارزش ها و تخصص های خود را به مشتریان ارائه دهید.
در صورت وجود، روشی از جمله ایمیل، تلفن و فکس برای تماس با شما ارائه دهید.

حساب های رسانه های اجتماعی را برای شرکت خود باز کنید.

یک حساب رسانه اجتماعی نمایه شما را در جامعه افزایش می دهد و به مشتریان پنجره ای به سمت کسب و کار شما می دهد.

می توانید عکس هایی از کار و داستان های موفقیت خود را پست کنید.

همچنین به مشتریان امکان تعامل با شما را می دهد که به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما به نیازهای آنها پاسخ می دهید.[3]
رسانه‌های اجتماعی نام شما را درج می‌کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.
اگر چندین حساب باز می کنید، می توانید از سرویسی مانند Hootsuite، Buffer یا Everypost برای به روز رسانی همه حساب های خود به طور همزمان استفاده کنید.

توزیع کارت ویزیت کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی عالی است زیرا می توانید آنها را در هر جایی بگذارید.

آنها همچنین به راحتی به مشتریان بالقوه ای که به خدمات شما علاقه نشان داده اند ارائه می کنند. کارت های خود را همیشه همراه خود داشته باشید تا بتوانید در هر فرصتی آنها را تحویل دهید.
اطمینان حاصل کنید که نام شرکت، آرم و اطلاعات تماس شما در کارت درج شده است.
ممکن است بخواهید بیشتر هزینه کنید تا عکس یک پروژه ساخت و ساز موفق را در کارت خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه کار شما را ببینند.

چگونه یک تجارت ساختمانی را تبلیغ کنیم?

بروشور ایجاد و ارسال کنید.

شما می توانید یک بروشور ساده در هر واژه پرداز یا برنامه ای مانند Microsoft Publisher بسازید. شامل یک عکس، اطلاعات شرکت خود و چند جزئیات در مورد آنچه که کسب و کار شما را متمایز می کند. این ایده خوبی است

که زبانه های کششی را در پایین حاوی اطلاعات تماس خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند آنها را از بین ببرند.
به عنوان مثال، می‌توانید برنامه‌های ویژه محلی را که اجرا می‌کنید اضافه کنید، یا ممکن است فهرستی از خدمات خود را ارائه دهید.

آگهی را در آگهی های محلی خود، به صورت آنلاین یا چاپی منتشر کنید.

کسب و کارها گزینه های زیادی برای تبلیغات در بازار فعلی دارند، بنابراین گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه به مشتریان منطقه شما دسترسی پیدا کند. اگر بودجه دارید، ممکن است بخواهید آگهی خود را در تمام منابع موجود منتشر کنید.
اینکه کدام گزینه برای کسب و کار شما بهترین است به بازار شما بستگی دارد. محبوب ترین گزینه در منطقه خود را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، شهر شما ممکن است یک وب سایت محلی محبوب داشته باشد که در آن می توانید آگهی خود را نمایش دهید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید به مشتریان بالقوه ای دسترسی پیدا کنید که هنوز مقاله محلی را می خوانند.
برخی از آگهی های آنلاین ممکن است به شما امکان تبلیغات رایگان را بدهند.

اعلامیه های مطبوعاتی را برای خبرگزاری های محلی ارسال کنید.

یک بیانیه مطبوعاتی بسیار شبیه به یک مقاله خبری است، اما در مورد یک اطلاعیه، رویداد یا خدمات خاص به مردم می گوید. می توانید بیانیه مطبوعاتی را برای روزنامه های محلی، ایستگاه های رادیویی و رسانه های تلویزیونی ارسال کنید.

آنها ممکن است آن را به صلاحدید خود به اشتراک بگذارند.
بهتر است از بیانیه های مطبوعاتی برای اعلام مواردی مانند افتتاح کسب و کار، پیشنهادات ویژه و تکمیل پروژه های بزرگ استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک بیانیه مطبوعاتی در مورد بریدن روبان برای یک پروژه ساختمانی که به تازگی تکمیل کرده اید، منتشر کنید.
نسخه خود را تا حد امکان به بسیاری از رسانه ها ارسال کنید، اما بدانید که همه آنها تصمیم به انتشار آن ندارند.

شبکه با مشتریان بالقوه نکته مهم در مورد یک تجارت ساختمانی این است که تقریباً هر کسی می تواند مشتری باشد.

کسب و کارها و صاحبان خانه ها هر دو نیاز به تعمیر و بازسازی ملک خود دارند و شما هرگز نمی دانید که چه زمانی ممکن است شخصی به دنبال پیمانکار عالی برای خانه یا ساختمان جدید خود باشد.

در رویدادهای محلی شرکت کنید تا درباره کسب و کار خود صحبت کنید و نقش فعالی در جامعه خود داشته باشید. مردم چهره و نام شما را تشخیص می‌دهند و این امر باعث می‌شود در زمان نیاز به کار ساختمانی با شما تماس بگیرند.
به انجمن های حرفه ای محلی بپیوندید و در رویدادهای آنها شرکت کنید.
در رویدادهایی که توسط جامعه شما میزبانی می شود، شرکت کنید، مانند نمایش فیلم در پارک، کارناوال های کوچک، یا کارگاه های آموزشی.
در رویدادهایی که توسط مشتریان سابق میزبانی می شود، مانند مهمانی های تعطیلات یا بریدن روبان شرکت کنید.

از یک تیم ورزشی یا رویداد محلی حمایت کنید. قرار دادن نام شرکت ساختمانی خود در پشت یک پیراهن بیسبال یا پشت صفحه خانه یک راه عالی برای نشان دادن نام شماست.

همچنین می توانید از یک کارناوال یا جشنواره محلی حمایت کنید. حمایت مالی به شما کمک می کند

چگونه یک تجارت ساختمانی را تبلیغ کنیم?

ویدیوهای کوتاه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. راه اندازی یک کسب و کار ساختمانی گزینه های زیادی برای ساختن ویدیو در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید آن را ساده نگه دارید و یک کلیپ سریع در محل ثبت کنید، یا می‌توانید با ویدیویی که دارای یک پروژه DIY است، فنی‌تر شوید. هدف این است که مشتریان بالقوه ویدیو را ببینند و نام شرکت شما را به خاطر بسپارند.[10]
ویدیوها را به سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.
از دوستان، خانواده و مشتریان قبلی بخواهید که ویدیوها را در حساب های خود به اشتراک بگذارند.
برای بهترین نتیجه، لوگوی خود را روی صفحه نمایش قرار دهید. همچنین باید نام شرکت خود را در طول ویدیو ذکر کنید.
با ویدیوهای خود لذت ببرید.

با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان می دهد که به جامعه خود متعهد هستید، که می تواند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد.
برای حمایت های احتمالی از اطراف بپرسید.
به این فکر کنید که تیم یا رویداد چگونه نام کسب و کار شما را نشان می دهد. آیا در یک دفترچه خواهد بود؟ آیا تابلویی با نام شما روی آن خواهد بود؟ آیا نام روی پیراهن ها چاپ می شود؟
جزئیات را بررسی کنید تا متوجه شوید بودجه شما چقدر خواهد خرید. به عنوان مثال، بهتر است از یک لیگ ورزشی حمایت کنید که نشان شما را در محوطه بیرونی خود قرار می دهد تا یک جشنواره محلی که یک لوگوی کوچک در برنامه خود دارد.

چگونه یک تجارت ساختمانی را تبلیغ کنیم?

خرید بنرهای تبلیغاتی در سایت های رسانه های اجتماعی. هنگامی که یک صفحه برای شرکت خود دارید، می توانید با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی خود را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک تبلیغ کنید. از آنجایی که کسب و کار ساخت و ساز شما احتمالا محلی است، می توانید تبلیغ خود را در منطقه خود هدف قرار دهید و محدوده سنی را به پایگاه مشتری معمولی خود محدود کنید.[9]
شما می توانید صفحه کسب و کار خود یا یک پست خاص که توسط صفحه شرکت شما ایجاد شده است را تبلیغ کنید. به عنوان مثال، ممکن است مقاله ای را در مورد پروژه اخیری که تکمیل کرده اید تبلیغ کنید.

محصولات مرتبط