تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

برترین طرح ها و روش های سفارش تابلو آژانس هواپیمایی و مسافرتی

آژانس های هواپیمایی و مسافرتی  آژانس هایی هستند که خدمات مسافرتی به مشتریان عرضه می کنند و از طریق این خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری به درآمد خوبی می رسند که بسیار قابل توجه است.

برای راه اندازی آژانس مسافرتی و هواپیمایی لازم است مجوزهای قانونی دریافت شود تا این آژانس ها بتوانند فعالیت خودشان را آغاز کنند.

به طور کل شرکت هایی که در زمینه گردشگری و مسافرتی فعالیت دارند و اقدام به تاسیس دفتر برای خدمات رسانی به عموم می کنند به دو دسته تقسیم می شوند:
دسته اول) دفاتر خدمات مسافربری:
این دفاتر می توانند خدماتی مثل خدمات جهانگردی و سیاحتی ، خدمات مسافرتی و خدمات زیارتی را به مشتریان خود عرضه کنند.
دسته دوم) دفاتر خدمات گردشگری:
این دفاتر با کسب مجوزهای مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد و نهادهای مربوطه دیگر راه اندازی می شود

که اولویت مجوز در این زمینه به فارغ التحصیلان رشته جهان گردی و ایران گردی و 25 درصد آن نیز به آزادگان و ایثاراگران اختصاص دارد.
برای راه اندازی آژانس هواپیمایی و مسافرتی نیاز به یک مکان بزرگ در حدود 40 تا 70 متر است که با تعدادی صندلی و دکوراسیون داخلی ویترینی اجرا می شود و تعدادی افراد فعال و با تجربه در زمینه خدمات گردشگری و مسافرتی در داخل آژانس مشغول ارائه خدمات به ارباب رجوع هستند.

برترین طرح ها و روش های سفارش تابلو آژانس هواپیمایی و مسافرتی

مراحل راه اندازی آژانس مسافرتی و هواپیمایی:

مرحله اول) در ابتدای کار می بایست یک پیش نویسی و اساسنامه که مورد تایید همه ی شرکا باشد، تهیه شده و به سازمان هواپیمایی و یا مسافرتی جهت تایید و کسب مجوز ارسال شود.

مجوز بر اساس اساسنامه ارسال شده، صادر می شود و دیگر قابل تغییر نیست مگر با هماهنگی سازمان هواپیمایی.
مرحله دوم) قدم بعدی تعیین شریک است. دو نفر حداقل نفرات مورد نیاز برای ثبت شرکت می باشند این تعداد حداکثری ندارد و می توان با هر تعداد شرکت را ثبت کرد.


مرحله سوم) در این مرحله می بایست سرمایه ی لازم برای راه اندازی آژانس تایید شود. شرکت با مسئولیت محدود تنها با تعهد مدیر عامل برای تاییدیه مبلغ تعیین شده می تواند به ثبت برسد اما در هر صورت در اساسنامه آژانس باید میزان اعلام شود و مشخص باشد که شرکا چه سهمی دارند. هر یک از این شرکا به اندازه سرمایه ای که در شرکت دارند به همان میزان امتیاز دریافت می کنند ، یعنی میزان سود و زیان به اندازه سهمیه تقسیم بندی می شود.


مرحله چهارم) در این مرحله می بایست نامی برای آژانس مسافرتی یا آژانس هواپیمایی در نظر گرفته شود. در ابتدا و یا انتهای نام آژانس باید فرم کاری شرکت نوشته شود. یعنی عبارت با مسئولیت محدود باید دیده شود. بعد به دلیل نوع فعالیت این نوع شرکت ها ذکر عبارت آژانس هواپیمایی نیز در دنباله و یا ابتدای نام شرکت مرسوم است. نامی که انتخاب می شود باید معنا و مفهوم داشته باشد و طبق نظر و تاییدیه کلیه شرکای تجاری باشد.


مرحله پنجم) در این مرحله اساس نامه ابتدایی با تایید همه شرکا به همراه اظهارنامه و تقاضانامه، قبل از ارسال درخواست برای ثبت شرکت ارائه می شود.


مرحله ششم) مدارک آماده شده به همراه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین که در آن مدیران و اعضاء هیئت مدیره و نفرات دارای امضا مجاز انتخاب شده اند به همراه صورت جلسه هیئت مدیره که در آن سمت ها و وظایف شرح داده شده است ، در سایت آپلود می شود.


مرحله هفتم) با تکمیل ثبت نام در سایت شماره پیگیری و شناسه ملی شرکت را در یک جا ذخیره کنید زیرا بعداً مورد نیاز است.


مرحله هشتم) این درخواست با مجوز سازمان هواپیمایی مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه مشکلی نباشد تایید می شود.


مرحله نهم) در این مرحله مدارک به شرکت ثبت اسناده برده می شود و در پرونده قرار می گیرد و پیش نویس آگهی روزنامه رسمی تهیه می شود که هزینه آن بر عهده کسی است که می خواهد دفتر راه اندازی کند . پس از این مرحله یک آگهی در مورد دفتر و خدمات ارائه شده ثبت می شود.


مرحله دهم ) در این مرحله پرونده ی دارایی تشکیل شده و دفاتر مالیاتی دریافت می شود و یک کد اختصاصی به شما تخصیص داده می شود که توسط آن شما می توانید کسب و کار خود را با مجوزهای لازم آغاز کنید.

برترین طرح ها و روش های سفارش تابلو آژانس هواپیمایی و مسافرتی


روش های تبلیغاتی آژانس هواپیمایی یا آژانس مسافرتی:

اولین چیزی که برای تبلیغات جهت آژانس مسافرتی، هواپیمایی یا گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد، تابلوسازی است. تابلوسازی آژانس هواپیمایی یا تابلوسازی آژانس مسافرتی علاوه بر اینکه سبب تبلیغ و معرفی نام آژانس و مکان آن به عموم می شود، دکوراسیونی شیک و زیبا را برای بخش بیرونی فضای آژانس فراهم می کند.

تابلو آژانس هواپیمایی معمولاً به دو شکل متفاوت یعنی تابلو سر درب آژانس هواپیمایی و تابلو پشت بامی آژانس هواپیمایی اجرا و پیاده سازی می شود و خیلی از آژانس ها نیز بر روی درب ورودی آژانس از تبلیغات چاپی برچسب دار بر روی شیشه و یا از تابلو نئون شیشه ای پشت ویترینی استفاده می کنند.

بیلبورد تبلیغاتی آژانس هواپیمایی :

یکی از تبلیغات بیلبوردی که زیاد می بینیم مربوط به بیلبورد آژانس مسافرتی است که در آن محتوای تبلیغاتی به شکل یک تصویر و یک پیام تبلیغاتی که می تواند حالت سوالی، طنز و جذاب باشد، به نمایش گذاشته می شود. هر چه محتوای تبلیغاتی مندرج بر روی تابلو گیراتر و آهنگین باشد به همان میزان در جذب نگاه مشتریان به تبلیغات موثرتر خواهند بود.

استرابورد تبلیغاتی آژانس هواپیمایی :

زمانی که از استرابورد تبلیغاتی برای معرفی خدمات آژانس مسافرتی استفاده می کنید، می توانید توضیحات بیشتری در مورد خدمات خود درج کنید. استرابورد تبلیغاتی نوعی روش تبلیغات چاپی است که امکان درج توضیحات نسبت به دیگر روش ها بر روی آن فراهم است.

بنر تبلیغاتی آژانس هواپیمایی :

یکی از روش هایی که آژانس های مسافرتی جهت تبلیغات خودشان مثل معرفی نام آژانس، معرفی خدمات ویژه، آفر توریستی، پروازهای لحظه آخری و دیگر موارد از آن استفاده می کنند، بنر است. طرح بنر تبلیغاتی آژانس هواپیمایی در سایت های متعدد توسط طراحان ارائه شده است که شما با خرید و دانلود این طرح ها می توانید محتوای تبلیغاتی خودتان را جایگزین کنید و سپس آنها را چاپ کرده و به معرض نمایش بگذارید.

شبکه های اجتماعی :

یکی از مواردی که افراد اوقات فراغتشان را در آنجا سپری می کنند شبکه های اجتماعی هستند.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی می تواند بستر مناسبی برای شناخت بخش وسیعی از افراد با آژانس شما ایجاد نماید و شما را به مشتریان بیشتری وصل کند.

راه اندازی وب سایت :

همه ی آژانس ها برای معرفی خدماتی که ارائه می دهند یک وب سایت راه اندازی می کنند، زیرا بیشتر افراد تمایل دارند بلیط ها و تورهای گردشگری خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. راه اندازی یک سایت برای آژانس می تواند سبب جذب مشتریانی باشد که تمایل دارند به صورت برخط فعالیت های روزمره خودشان را انجام دهند و تعدادشان هم زیاد است و می تواند آژانس را به درآمد بالایی برساند.

استفاده از تبلیغات چاپی :

تبلیغات چاپی شامل چاپ تراکت و بروشور است که می تواند خدمات شما را به عموم معرفی کند.

برترین طرح ها و روش های سفارش تابلو آژانس هواپیمایی و مسافرتی

طراحی تابلو آژانس هواپیمایی :

برای اینکه یک تابلو برای آژانس ساخته و نصب شود، لازم است در ابتدا یک طرح و شمای کلی از تابلو داشته باشیم. تابلوساز بر اساس نیاز آژانس کلیه مشخصات مندرج بر روی تابلو و نحوه قرارگیری محتوای تبلیغاتی در تابلو را توسط نرم افزارهای طراحی مثل تری دی مکس در دو حالت خاموش و روشن آماده سازی می کند، سپس موکاپ تابلو آژانس هواپیمایی را به سفارش دهنده نمایش می دهد و در صورت تایید اقدام به ساخت تابلو می نماید.

انواع تابلو آژانس هواپیمایی :

تابلوهای تبلیغاتی زیادی را می توان به عنوان تابلو آژانس سفارش داد که بر اساس متریال مورد استفاده و نحوه نورپردازی نامگذاری شده اند، با ما همراه باشید تا با برترین و جذاب ترین مدل های تابلو آژانس هواپیمایی که می توانند جلوه ی جذابی را برای آژانس و دکوراسیون بیرونی آن فراهم کنند، آشنا شوید.

تابلو پیکسلی آژانس هواپیمایی :

یکی دیگر از تابلوهای جذاب که با نورپردازی خارق العاده ای همراه است و  می تواند گزینه ی مناسبی برای سفارش تابلو تبلیغاتی آژانس مسافرتی باشد، تابلو پیکسلی است. تابلو پیکسلی آژانس مسافرتی تابلویی است که در بخش زیرساز یعنی زمینه و خود حروف برجسته امکان نورپردازی در تم های رنگی مختلف که طبق برنامه انیمیشنی عمل می کنند، فراهم است.

تابلو لایت باکس آژانس هواپیمایی :

در آژانس ها تابلو لایت باکس بیشترین کاربرد را دارد. بوسیله تابلو لایت باکس آژانس مسافرتی می توان یک تابلو سر درب ، تابلو راهنما برای هدایت مشتریان و تابلو تزئیناتی را به اجرا گذاشت. تابلو لایت باکس به صورت چاپی در داخل یک باکس شیشه ای یا طلقی قرار می گیرد و برای نورپردازی محتوای چاپی نیز از پشت تابلو استفاده می شود. برای معرفی بخش های مختلف داخل آژانس نیز از تابلوهای کوچک فلزی به صورت آویز، رومیزی و یا دیواری استفاده می شود تا مشتریان بدانند که به کجا مراجعه کنند و وقت و انرژی آنها به هدر نرود.

تابلو نئون آژانس هواپیمایی :

تابلو نئون به دو شکل متفاوت قابل اجرا و پیاده سازی است:
روش اول) تابلو نئون پلاستیک:
این روش جزء تابلوهای حروف برجسته است که در ساخت آن از نوعی پلاستیک شفاف به نام پلکسی استفاده می شود و لبه ها و رویه هر دو با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود به همین دلیل به این تابلو، تابلو تمام پلکسی نیز می گویند.
روش دوم) تابلو نئون شیشه ای:
همان طور که اشاره شد تابلو نئون شیشه ای بیشتر به صورت تابلو پشت ویترینی اجرا و پیاده سازی می شود. حروف تبلیغاتی که با استفاده از شیشه های خام در اثر حرارت شکل گرفته اند، در پشت درب ورودی یا ویترین جای می گیرند و برای نوردهی آنها از گاز نئون و جریان الکتریکی به اضافه برخی مواد افزودنی استفاده می شود.

تابلو وکیوم آژانس هواپیمایی :

وکیوم تابلویی است با برجستگی زیاد که امکان اجرای طرح های فانتزی و زاویه دار نیز در آن فراهم است. تابلو وکیوم آژانس مسافرتی طی یک سری فرایند حرارت دهی و پرس در داخل قالب از پیش ساخته ی شده ی چوبی حاصل می شود.

تابلو ال ای دی آژانس هواپیمایی :

ال ای دی تابلویی از نوع دیجیتال است که به دو شکل متفاوت به اجرا در می آید:
روش اول) تابلو ال ای دی ثابت :
در این روش حروف و محتوای تبلیغاتی به همراه تصاویر به شکل ثابت به حرکت در می آیند و نمی توان هیچ گونه حرکت انیمیشنی را بر روی محتوای تبلیغاتی اجرا و پیاده سازی کرد و فقط افکت های نوری نظر مخاطبان را جذب می کند.
روش دوم) تابلو ال ای دی متحرک :
در این روش محتوای تبلیغاتی با افکت های نوری و همراه با انیمیشن به اجرا در می آید. انیمیشن تابلو ال ای دی می تواند شامل حرکت دورانی یا چرخشی، حرکت قطاری، حرکت آبشاری یا چشمک زن باشد که طبق برنامه داده شده به حافظه ی تابلو اجرا و پیاده سازی می شود.

تابلو فلکسی آژانس هواپیمایی :

یک نوع تابلوی تبلیغاتی چاپی می باشد که ظاهر چندان شیکی ندارد و جزء دسته های برتر سفارش تابلو تبلیغاتی آژانس هواپیمایی واقع نمی شود .

اما اگر بدنبال سفارش تابلو آژانس مسافرتی با قیمت ارزانتری هستید، گزینه بسیار مناسبی است.

تابلو بنری آژانس هواپیمایی :

اگر بدنبال سفارش تابلویی موقت هستید یا اگر تمایل دارید محتوای تبلیغاتی مندرج بر روی تابلوی تبلیغاتی آژانس را تند تند عوض کنید، سفارش تابلو بنری آژانس تبلیغاتی گزینه ی مناسبی از لحاظ قیمت است که نسبت به تابلو فلکس دوام کمتری دارد اما به عنوان یک روش برتر برای سفارش تابلو دایمی محسوب نمی شود.

تابلو ترموود آژانس هواپیمایی :

تابلو ترموود تابلویی از نوع چوب است که محیط و دکوراسیون شیک و جذابی را برای آژانس فراهم می کند و شما می توانید با استفاده از چوب ترموود و چیدمان چوبی داخل آژانس، ظاهری چوبی و کلاسیک را برای محیط کاری خود که دائماً با ارباب رجوع در ارتباط است، فراهم کنید.

تابلو کامپوزیت آژانس هواپیمایی :

کامپوزیت جزء تابلوهای شیک و ترکیبی برای سفارش تابلو آژانس هواپیمایی است. از ورق کامپوزیت می توانید به عنوان زیرساز در ساخت تابلو استفاده کنید و حروف برجسته بر روی این زیرساز سوار شده و منجر به اجرای تابلو کامپوزیت آژانس مسافرتی می شود که ظاهری صیغلی، زیبا و شیک دارد.

تابلو پولکی آژانس هواپیمایی :

منظور از پولکی بودن تابلو استفاده از تایل های پولکی در اشکال هندسی مختلف مثل دایره، لوزی، مربع و مستطیل است که در جای خود می لغزند و ظاهری فوق العاده شیک و جذاب را برای مکان تجاری و خدماتی فراهم می کنند. تابلو پولکی آژانس مسافرتی در سر درب نصب می شود و سپس حروف بر روی زیرساز پولکی به اجرا در می آیند.

تابلو یونولیتی آژانس هواپیمایی :

یکی از تابلوهای ارزان قیمت اما شیک که به صورت حروف برجسته اجرا و پیاده سازی می شود، تابلو یونولیتی است که با استفاده از نوعی فیبر سفید با دانه های ریز و فشرده با نام یونولیت ساخته می شود که پس از برش حروف با استفاده از رنگ های آکریلیک و یا الکترو استاتیک رنگ آمیزی شده و جلوه شیکی فراهم می کند و می تواند گزینه ای مناسب برای سفارش تابلو سالنی آژانس هواپیمایی باشد.

ساخت تابلو آژانس هواپیمایی :

پس از طراحی تابلو آژانس مسافرتی، نوبت به ساخت آن می رسد که مراحل زیر را دارد:
مرحله اول) طراحی تابلو آژانس هواپیمایی با استفاده از نرم افزار
مرحله دوم) توافق بر سر قیمت و شروع مرحله ساخت
مرحله سوم) برش حروف بر روی متریال انتخاب شده که پلکسی و انواع فلزات می باشد.
مرحله چهارم) لبه چسبانی و مونتاژ حروف
مرحله پنجم) نصب لامپ های اس ام دی بر روی پی وی سی جهت قرار دادن در پشت حروف و نورپردازی تابلو
مرحله ششم) آماده سازی زیرساز با استفاده از متریال هایی نظیر پی وی سی، ورق کامپوزیت و چوب ترموود
مرحله هفتم) نصب حروف بر روی زیرساز
مرحله هشتم) نصب تابلو در سر درب آژانس مسافرتی

کاربرد تابلو آژانس هواپیمایی:

کاربردی که تابلو آژانس مسافرتی دارد معرفی بیست و چهار ساعته نام آژانس و خدماتی است که توسط آن ارائه می شود.

همه ما در یک زمانی جهت مسافرت و یا دریافت خدمات گردشگری ممکن است سری به این آژانس ها بزنیم.

تابلو سازی آژانس مسافرتی کمک می کند که نام آژانس و مکان آن در اثر زیاد دیده شدن تابلو در ذهن ها حک شود و زمانی که ما نیاز به دریافت خدمات مسافرتی داشتیم، این نام در ذهن ما تداعی شده و به سمت آژانس مربوطه برای دریافت خدمات برویم.






محصولات مرتبط