تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

همه محصولات عالی یک مشکل مشتری را حل می کنند.

اگر محصول یا خدمات شما قابل اعتماد باشد، مشتریان وفادار به خرید محصول شما ادامه خواهند داد.

ارزش ویژه برند راهی است برای اطمینان از اینکه مشتریان شرکت شما را متفاوت از رقبای شما می بینند.

اگر با استفاده از ارزش ویژه برند خود بازاریابی کنید، می توانید یک پایگاه مشتری وفادار بسازید.

شناسایی برند شما

شناسایی برند خود محصول یا خدمات خود را منحصر به فرد و قابل اعتماد قرار دهید.

ارزش ویژه برند این است که چگونه مشتریان شما تشخیص می دهند که شما نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار متفاوت و بهتر هستید.

شرکت ها از ارزش ویژه برند برای ایجاد وفاداری مشتری استفاده می کنند. مشتریان وفادار محصول شما را می خرند و احتمالاً سایر مشتریان را به شما ارجاع می دهند.
ارزش ویژه برند بر اساس تجربه مشتری شما از محصول شما ساخته شده است
اگر محصول یا خدمات شما قابل اعتماد باشد، ارزش ویژه برند ایجاد خواهید کرد.

در مورد محصولاتی که هر هفته یا هر ماه خریداری می کنید فکر کنید. شما آن محصولات را می خرید زیرا قابل اعتماد هستند. به همین دلیل است که شما به همان شرکت باز می گردید.
همانطور که مشتریان از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند و نتایج مورد انتظار خود را به دست می آورند، به مشتریان وفادار تبدیل می شوند.

مشتریان وفادار ممکن است مایل به خرید محصول شما باشند، حتی اگر قیمت آن افزایش یابد.
مشتریان وفادار ممکن است به محصول شما بچسبند، حتی اگر مشکل خدمات مشتری کوچکی داشته باشند.

این مشتریان ارزشی را در محصول شما می بینند.
اهمیت خدمات خوب به مشتریان را نادیده نگیرید.

حتی با یک محصول عالی، یک تجربه بد مشتری می تواند اثر معکوس داشته باشد و به طور موثر یک برند منفی ایجاد کند که مردم از آن اجتناب کنند.
مشکلی را برای مشتری خود حل کنید.

مشتریان برای حل یک مشکل محصولی را خریداری می کنند. مشکل باید آنقدر مهم باشد که مشتری را برای یافتن راه حل ترغیب کند.
راه حلی برای مشکل مشتری پیدا کنید. از این راه حل برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی استفاده کنید.

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

در اینجا می‌توانید درباره استراتژی بازاریابی اطلاعات بیشتری کسب کنید: توسعه یک استراتژی بازاریابی.
استراتژی بازاریابی شما روشی است که مشکل را توضیح می دهید و محصول شما چگونه آن مشکل را حل می کند.
مثلاً بگویید که در تجارت تجهیزات ورزشی در فضای باز هستید. متوجه می‌شوید که کوهنوردان و دوچرخه‌سواران به یک شارژر تلفن بادوام نیاز دارند که از افتادن آن جلوگیری کند. همچنین باید به اندازه کافی بادوام باشد تا در برابر دمای شدید مقاومت کند.

شما یک راه حل برای آن مشکل ایجاد می کنید: یک شارژر تلفن بادوام.
شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند نیز می توانند مشکلات مشتریان را حل کنند.

مثلاً بگویید که صاحب یک سرویس تحویل هستید. بر اساس نظرسنجی از مشتریان خود، متوجه می شوید که مشتریان واقعاً دوست دارند بسته ای را برای یک همسایه خاص ارسال کنند، اگر آنها در خانه نیستند. شما یک ویژگی به وب سایت خود اضافه می کنید

که به مشتری امکان می دهد نام و آدرس خانه همسایه را وارد کند. این تغییر تضمین می کند که بسته به مکان مورد نظر مشتری می رود.

در مورد موقعیت شرکت خود در بازار شفاف باشید. به یک نکته فکر کنید که ماهیت شرکت شما را در بازار توصیف می کند.

برای ایجاد آن نقطه، این جمله را پر کنید: “ما تنها شرکتی هستیم که این مشکل را به این روش منحصر به فرد حل می کنیم.”
از جمله استفاده کنید و نام شرکت خود را پر کنید. مشکل را شرح دهید و زبان را در جمله قرار دهید.

در نهایت، به طور خلاصه توضیح دهید که چگونه مشکل مشتری را به طور منحصر به فرد حل می کنید.
این تمرین شما را وادار می کند که به وضوح در مورد موقعیت شرکت خود در بازار فکر کنید.

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

اگر نتوانید هر قسمت از جمله را کامل کنید، نمی توانید ارزش ویژه برند خود را برای مشتریان و مشتریان بالقوه توضیح دهید.
شرکت شارژر تلفن بادوام توضیح می دهد که آنها شارژری ساخته اند که به کاربر امکان می دهد تلفن را حتی در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواری شارژ کند. مشتری می تواند به خارج از منزل برود و مطمئن باشد که شارژر او کار می کند.

کارمندان خود را آموزش دهید تا به برند شما ایمان داشته باشند.

آموزش کارمندان در مورد برندتان، ارتباط عاطفی آنها را با شرکت افزایش می دهد و می تواند به آنها کمک کند تا تأثیر مستقیم آنها را درک کنند.

اگر کارمندان شما روی برند و موفقیت آن سرمایه گذاری کنند، از صحبت در مورد آن هیجان زده می شوند، به مشتریان خود آموزش می دهند و مطمئن می شوند که تجربه رضایت بخشی دارند.
کارمندان خود را از فرآیند برندسازی مستثنی نکنید.

دستورالعمل های برند را به آنها آموزش دهید و آنها را برای ارائه بازخورد و آزمایش ایده های خود توانمند کنید.

اگر این ایده خود کارمند شما در خطر باشد، سرمایه گذاری او برای اطمینان از اجرای صحیح آن بیشتر خواهد شد.

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

بازاریابی برند شما

داستان خود را با استفاده از احساسات بگویید. داستان ها توجه مردم را به خود جلب می کنند و آنها را درگیر می کنند.

از یک داستان برای توضیح برند خود استفاده کنید. سعی کنید و با احساسات خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
اگر مشتری بالقوه با برند شما ارتباط عاطفی برقرار کند، ممکن است تصمیم بگیرد که اقدام کند و محصول شما را بخرد.
مثالی بیاورید که توضیح دهد چگونه یک مشتری از یک مشکل ناامید شده است. به نحوه حل مشکل محصول شما اشاره کنید.
شرکت شارژر تلفن ممکن است از مشتریان گواهی دریافت کند.

مشتری توضیح می‌دهد که چگونه وقتی تلفن همراهشان از بین رفت و شارژر استانداردشان کار نکرد، در فضای باز سرگردان شدند. مشتری در ادامه توضیح می دهد که چگونه شارژر بادوام این مشکل را حل می کند. اکنون، آنها می توانند با اطمینان از کارکرد شارژر پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند.
برند شما همچنین می تواند احساسات مثبتی را در ذهن مشتری ایجاد کند.

برای مثال، سوپ کمپبل، تصویری گرم و دنج در یک روز زمستانی ارائه می دهد. کوکاکولا تصویری از عشق و شادی ارائه می دهد. تصاویر مثبت روشی قدرتمند برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش هستند.

تمام جنبه های داستان محصول خود را در تلاش های بازاریابی خود بگنجانید.

این رویکرد به تقویت جایگاه محصول شما در ذهن مشتریان شما کمک می کند. یک پیام ثابت به یاد ماندنی است.
وقتی مشتری به مشکل فکر می کند، ممکن است شرکت شما را به خاطر بیاورد.
وب سایت شما باید راه حل خاص شما را برای مشکل منعکس کند. به عنوان مثال، وب سایت شارژر تلفن بادوام ممکن است تصویری در صفحه اصلی داشته باشد. تصویر یک کوهنورد یا دوچرخه سوار را نشان می دهد که از شارژر در شرایط باران یا برف استفاده می کند.
برای مثال، متن موجود در صفحه وب می‌تواند قابلیت اطمینان شارژر را توضیح دهد.

در نتیجه، هرکسی که به سایت شما می آید، یک پیام ساده و قدرتمند را می بیند که مشکلی را که شما حل کرده اید توضیح می دهد.
تلاش های بازاریابی شما می تواند شامل بازاریابی محتوا نیز باشد.

ارسال مطالب مفید (وبلاگ ها، مقالات) به وب سایت شما باعث افزایش رتبه جستجوی شما در گوگل می شود.

همچنین در صورت ارسال محتوای جالب، مخاطبان خود را درگیر خواهید کرد و آنها را در وب سایت خود نگه خواهید داشت.

می توانید لینک محصولات خود را در محتوا قرار دهید.
محتوای خود را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک و توییتر ارسال کنید.

مردم را تشویق کنید تا به محتوای شما لینک دهند.
مطمئن شوید که لوگو و شعار شما با داستانی که می خواهید بگویید مطابقت دارد.

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

اگر محصولاتی را به کوهنوردان و دوچرخه سواران جدی در فضای باز می فروشید، تصویری متناسب با مخاطبان خود ارائه دهید. شاید لوگوی شما یک رشته کوه باشد

روی روش هایی کار کنید تا محصول خود را به یاد ماندنی کنید. زمانی که مشتری آماده خرید است، تنها زمانی محصول شما را در نظر می گیرد که برند شما را به خاطر بسپارد. آگاهی مشتری از محصول شما عاملی حیاتی در ایجاد فروش بیشتر است.
یک لوگوی ساده ایجاد کنید که به راحتی برای مردم به خاطر بسپارد. از آن لوگو در تمام محصولات خود و در هر پیام بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنید. به عنوان مثال، مک‌دونالدز، لوگوی طاق‌های طلایی خود را در طول سال‌ها ساده کرده است. لوگو ساده است، اما همه برند را می شناسند.
مانند لوگوی شما، شعار یک محصول نیز می تواند برند شما را به یاد ماندنی کند. از لوگو و شعار خود در همه جا استفاده کنید. این ابزارها را در بسته بندی خود و همچنین تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی خود بگنجانید.
مشتریان قبل از خرید باید بارها و بارها در مورد یک محصول یادآوری شوند. یکی از اهداف ارزش ویژه برند این است که فرصت های مختلفی را برای مردم فراهم کند تا برند شما را ببینند. شما می خواهید مردم در مورد برند شما به صورت آنلاین، از طریق تبلیغات تلویزیونی و بسیاری از رسانه های دیگر بشنوند.

اندازه گیری کنید که چگونه تلاش های بازاریابی شما مشتریان بالقوه را به مشتریان تبدیل می کند.

این تبدیل با نرخ تبدیل اندازه گیری می شود. نرخ تبدیل شما توضیح می‌دهد که بازاریابی شما چقدر مشتری بالقوه را برای اقدام و خرید محصول شما حرکت می‌دهد.
یکی از راه های قضاوت در مورد تلاش های بازاریابی خود، نظرسنجی از مشتریان است. از آنها بپرسید که فکر می کنند پیام شرکت شما برای بازار چیست. این نتایج نشان می دهد که آیا پیام بازاریابی شما واضح است یا خیر.


شما همچنین می توانید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه رتبه بندی جستجو و ترافیک وب سایت شما با بازاریابی شرکت شما تغییر می کند

چگونه ارزش ویژه برند ایجاد کنیم

. اگر فعالیت بیشتری داشته باشید به این معنی است که بازاریابی شما تأثیرگذار است.
نظرات رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید. اگر نظرات مثبتی می بینید که نشان می دهد محصول شما مشکل مشتریان را حل می کند.

مشتریان راضی نظرات مثبتی در شبکه های اجتماعی می دهند.

محصولات مرتبط