تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟

یک وب سایت عالی بسازید. مهم ترین و موثرترین راه شماره یک برای تبلیغ کسب و کار خود در شبکه جهانی وب، ساخت یک وب سایت عالی است.

استفاده از تبلیغات اینترنتی

یک وب‌سایت آموزنده و حرفه‌ای می‌تواند به‌عنوان ویترینی از تبلیغات شگفت‌انگیز شما باشد، زیرا مشتریان میتوانند به راحتی به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند از طرفی طراحی وبسایت میتواند نسبت به روش های سنتی از نظر قیمت، راه‌اندازی و نگهداری بسیار بصرفه تر و از نگاه مدیریت مشتری بسیار پایدار تر باشد. همچنین داشتن یک وبسایت مناسب به کسب و کار شما مشروعیت می بخشد.

هنگامی که یک وب سایت دارید، می توانید آدرس آن را روی تمام لوازم اطلاع رسانی خود چاپ کنید، برای مثال: کارت ویزیت، ویترین فروشگاه، وسیله نقلیه کاری خود و هر جایی که به راحتی توسط مشتریان قابل مشاهده باشد. از آنجایی که امروزه همه یک گوشی هوشمند دارند، بنابراین می توانند شما را در همان لحظه جستجو کنند!
اگر دارای محصول و کالاهای فیزیکی هستید، باید به فروش آنلاین محصول خود، از وب سایت فکر کنید. با توجه به رشد و توسعه فضای مجازی خریداران آنلاین بازار بزرگی هستند، بنابراین داشتن یک فروشگاه آنلاین می تواند به شما کمک کند فروش خود را افزایش دهید.

طراحی حرفه ایی وبسایت

تیم طراحی سایت و سئو سایت توسعه تجارت ونداد با مدیریت مهندس امید ابراهیمی همه این موارد را برای شما انجام می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت eccv.ir مراجعه نمایید و با شماره های ارتباطی یا فرم تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

سئو و بهینه سازی موتور های جستجو

چیز دیگری که باید روی آن کار کرد سئو یا بهینه سازی موتور جستجو است.

اینکار موجب میشود تعداد افرادی که هنگام تایپ یک عبارت مرتبط با نیاز خود در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنند) به وب سایت شما مراجعه کنند و در نتیجه ترافیک سایت شما را افزایش می دهد.و در انتها فروش یا ارائه خدمات از سمت شما اتفاق بی افتد.

رسانه های اجتماعی و انستاگرام

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار شما یک امر ضروری است به هر حال این قرن بیست و یکم است و تقریبا 90 درصد مردم ایران از شبکه های مجازی استفاده میکنند .
یوتیوب، فیس‌بوک و توییتر نیز پایگاه کاربری عظیمی دارند که می‌تواند تعداد افرادی را که شرکت شما به آنها دسترسی پیدا می‌کند به حداکثر برساند، در حالی که +Google یا گوگل پروفایل هم غافل نشوید، این ابزار کاربردی نمایه شرکت شما را در نتایج جستجوی محلی نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند از رقبای فوری خود متمایز شوید.
اگر واقعاً از فناوری آگاه نیستید یا نمی توانید فردی را استخدام کنید که در بازاریابی رسانه های اجتماعی متخصص باشد، نگران نباشید تیم تجارت الکترونیک ونداد جهت افزایش فروش شما از طریق سرویس های دیجیتال مارکتینگ در کنار شماست تا بتواند به شما و مجموعه شما در راستای توسعه دیجیتال مارکتینگ ارائه خدمات نماید.
به یاد داشته باشید که هدف اصلی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ایجاد رابطه با مشتریان و اجازه دادن به آنها برای آشنایی با محصول یا خدمات شما است. نباید از آن برای بمباران فالوورهای خود با تبلیغات بعد از تبلیغات استفاده شود این به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود و در نتیجه می توانید به راحتی فالوورهای خود را از دست بدهید.

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟

البته، باید از صفحات رسانه های اجتماعی خود به عنوان راهی برای تبلیغ پیشنهادات یا معاملات ویژه ای که در حال حاضر دارید استفاده کنید، زیرا به همین دلیل است که اکثر مردم در وهله اول شما را دنبال می کنند. حتی می توانید تبلیغات ویژه ای در اینستاگرام اجرا کنید که در آن مشتری در ازای “لایک” یک تخفیف ویژه از شما دریافت کند!


علاوه بر این، باید سعی کنید از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای تعامل با فالوورهای خود در سطح شخصی استفاده کنید. تعاملی باشید: سؤال بپرسید، پاسخ دهید و سعی کنید هر گونه بازخورد مشتری را در نظر بگیرید. این می تواند به شما در ایجاد وفاداری به برند در میان دنبال کنندگان خود کمک کند، که برای هر کسب و کاری مهم است.

تبلیغات در گوگل ادوردز


گوگل ادوردز یکی از بهترین انواع تبلیغات کم هزینه است. با گوگل ادوردز، تبلیغات شما در صفحات جستجوی گوگل، حساب های جیمیل و سایت های شریک گوگل مانند AOL نمایش داده می شود. اما بهترین چیز در مورد Adwords این است که بر اساس پرداخت به ازای کلیک کار می‌کند — شما فقط زمانی برای تبلیغات پرداخت می‌کنید که کسی روی آن کلیک کند و آن را به یک موقعیت برد-برد هم برای شما و هم برای Google تبدیل می‌کند.
Google Adwords Express یک سرویس جدیدتر است که تبلیغات شما را به طور خاص برای افرادی در منطقه محلی شما که عبارات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند، هدف قرار می دهد. حتی اگر روی تبلیغ کلیک نکنند، باز هم آن را می بینند و به شما در معرض دید بیشتری قرار می دهد و آشنایی مردم محلی با برند شما را افزایش می دهد – و شما مجبور نیستید یک سنت بپردازید!

مشارکت در تبلیغات

وب‌سایت‌ها بازارهای تبلیغاتی (مانند یکتانت و vandibrandi) به برندها و آژانس‌های تبلیغاتی کمک می‌کنند تا مرتبط‌ترین ناشران وب‌سایت را برای قرار دادن تبلیغات پیدا کنند. این یک مدل عالی برای ایجاد مشارکت های تبلیغاتی مستقیم تنها با وب سایت هایی است که بهترین بازگشت سرمایه را بدون ارائه دهندگان و کمیسیون های AdTech واسطه دارند.

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟


با این حال، قبل از امضای قرارداد، باید اطمینان حاصل کنید که کنترل انواع تبلیغاتی را که باید در وب سایت خود ارسال کنید حفظ کنید.

به عنوان مثال، شما نمی خواهید در نهایت با یک آگهی برای عروس های پستی روسیه در سایت ظاهراً دوستدار کودک خود مواجه شوید!

مخاطبان خود را بشناسید. تنها نکته مهم در مورد تبلیغات موثر این است که مخاطب خود را بشناسید. در مورد آن فکر کنید. تبلیغی که برای مردان بازنشسته جذابیت دارد، با تبلیغی که برای دختران نوجوان طراحی شده است بسیار متفاوت است.[4]


اگر با مخاطبان خود هماهنگ نباشید، نمی توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که به هیچ وجه با آنها طنین انداز شود و محصول/خدمت شما مورد توجه بخش عظیمی از بازار کلیدی شما قرار نگیرد. با تبلیغات خود هوشمند باشید و آن را به طور خاص برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟

در غیر این صورت پول را دور می ریزید.
شاخص های جمعیتی کلیدی که باید در نظر بگیرید، جنسیت و محدوده سنی است. با توجه به جنسیت، بازار هدف شما را می توان به مردان، زنان و بزرگسالان (زمانی که تعداد مردان و زنان نسبتاً یکسان است) طبقه بندی کرد. از نظر محدوده سنی، مشتریان شما ممکن است در یک یا چند گروه سنی استاندارد مورد استفاده در صنعت قرار گیرند. این موارد به شرح زیر است: 12-24، 18-34، 18-49، 25-54، یا 50+.
توجه داشته باشید که پایگاه مشتریان شما ممکن است در طول زمان در نتیجه عوامل خارجی مانند افتتاح یا بسته شدن مشاغل مشابه و تغییر جمعیت سنی جامعه محلی شما تغییر کند. مهم است که از این تغییرات آگاه باشید، زیرا نیازهای تبلیغاتی شما با آنها تغییر خواهد کرد.[5]

در مورد مکان مورد نظر تصمیم بگیرید. هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید، گام بعدی این است که اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما به درستی برای دسترسی به آن مخاطبان قرار داده شده است.[6]


ممکن است تبلیغ شما کاملاً برای جذب بازار هدف شما تنظیم شده باشد، اما اگر مکان اشتباه باشد، ممکن است مخاطبان شما هرگز فرصتی برای دیدن یا شنیدن آن پیدا نکنند. به عنوان مثال، یک تبلیغ رادیویی برای چسب دندان مصنوعی ممکن است در 40 ایستگاه موسیقی برتر به خوبی کار نکند، در حالی که تبلیغ محصولات مراقبت از موی نوجوانان ممکن است در روزنامه ایده آل نباشد.


به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما احتمالاً کجا تبلیغات را می بینند، بر اساس ترجیحات شخصی خود تصمیم نگیرید. فقط به این دلیل که به رادیو گوش می‌دهید در رادیو تبلیغ نکنید، و فقط به این دلیل که کار مد روز است، از اینترنت پرش نکنید. تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم خود را تنها بر اساس مشتریان خود و مشتریان خود بگیرید.


به یاد داشته باشید که هیچ یک از انواع تبلیغات موثرتر از دیگری نیست — همانطور که در این واقعیت وجود دارد که روزنامه ها روی بیلبوردها تبلیغ می کنند، مجلات در تلویزیون و ایستگاه های رادیویی در اینترنت تبلیغ می کنند. آنچه مهم است این است که رسانه ای که انتخاب می کنید به مشتریان بالقوه شما برسد.


استفاده از این استراتژی همچنین سود بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، زیرا قرار دادن تبلیغات خود در مکان‌هایی که می‌دانید مخاطبان شما آن‌ها را خواهند دید، نیاز به تبلیغ در همه جا را از بین می‌برد و به سادگی امیدوار هستید که افراد مناسب آن را ببینند. اینجاست که هماهنگی با مخاطبان هدف واقعاً تفاوت ایجاد می کند.[5]

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟


برای تبلیغات مبتنی بر اینترنت، جمعیت شناسی هدفی را که می خواهید تبلیغ خود را در آن اجرا کنید انتخاب کنید. تبلیغ کنندگان از داده ها برای حدس زدن علایق و نژاد، سن و جنسیت شما استفاده می کنند. شما همچنین می توانید تبلیغات را به مناطق جغرافیایی خاصی ارسال کنید.

بودجه تهیه کنید. البته بودجه شما نقش بسیار زیادی در کیفیت و پخش آگهی شما خواهد داشت. تعداد بسیار کمی از کسب و کارها (به غیر از شرکت های هیولا) بودجه نامحدودی برای کمپین های تبلیغاتی خود خواهند داشت، بنابراین مهم است که به صورت استراتژیک در مورد تبلیغات خود فکر کنید و با دقت برنامه ریزی کنید تا بیشترین بهره را از پول خود ببرید.


اگر در مورد خرج کردن پول خود برای تبلیغات بی میل هستید، به یاد داشته باشید که تبلیغات برای هر کسب و کاری موفق ضروری است — ممکن است بهترین محصول یا خدمات را در جهان ارائه دهید، اما اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد هرگز پولی به دست نخواهید آورد.


هیچ چیز به رشد کسب و کار شما مانند یک تبلیغ خوب طراحی شده و با هدف گذاری مناسب کمک نمی کند، بنابراین تا جایی که می توانید پول را در کمپین تبلیغاتی خود بریزید — آن را مانند یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. هزینه اولیه ممکن است زیاد باشد، اما بازدهی ثروتمند (از نظر مشتریان جدید و فروش بالقوه) بیش از آن است که آن را جبران کند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، باید برای کسب درآمد پول خرج کنید.


با این حال، این فقط برای کمپین های تبلیغاتی خوب صادق است. کمپین های تبلیغاتی بد مانند هیچ چیز دیگری پول را غرق می کنند و شما چیزی برای سرمایه گذاری خود نخواهید داشت. به همین دلیل ضروری است که تحقیقات خود را انجام دهید و زمان خود را برای تولید یک تبلیغ عالی صرف کنید.[8]

بودجه تهیه کنید. البته بودجه شما نقش بسیار زیادی در کیفیت و پخش آگهی شما خواهد داشت. تعداد بسیار کمی از کسب و کارها (به غیر از شرکت های هیولا) بودجه نامحدودی برای کمپین های تبلیغاتی خود خواهند داشت، بنابراین مهم است که به صورت استراتژیک در مورد تبلیغات خود فکر کنید و با دقت برنامه ریزی کنید تا بیشترین بهره را از پول خود ببرید.[7]


اگر در مورد خرج کردن پول خود برای تبلیغات بی میل هستید، به یاد داشته باشید که تبلیغات برای هر کسب و کاری موفق ضروری است — ممکن است بهترین محصول یا خدمات را در جهان ارائه دهید، اما اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد هرگز پولی به دست نخواهید آورد.

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟


هیچ چیز به رشد کسب و کار شما مانند یک تبلیغ خوب طراحی شده و با هدف گذاری مناسب کمک نمی کند، بنابراین تا جایی که می توانید پول را در کمپین تبلیغاتی خود بریزید — آن را مانند یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. هزینه اولیه ممکن است زیاد باشد، اما بازدهی ثروتمند (از نظر مشتریان جدید و فروش بالقوه) بیش از آن است که آن را جبران کند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، باید برای کسب درآمد پول خرج کنید.


با این حال، این فقط برای کمپین های تبلیغاتی خوب صادق است. کمپین های تبلیغاتی بد مانند هیچ چیز دیگری پول را غرق می کنند و شما چیزی برای سرمایه گذاری خود نخواهید داشت. به همین دلیل ضروری است که تحقیقات خود را انجام دهید و زمان خود را برای تولید یک تبلیغ عالی صرف کنید.[8]


هیچ چیز به رشد کسب و کار شما مانند یک تبلیغ خوب طراحی شده و با هدف گذاری مناسب کمک نمی کند، بنابراین تا جایی که می توانید پول را در کمپین تبلیغاتی خود بریزید — آن را مانند یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. هزینه اولیه ممکن است زیاد باشد، اما بازدهی ثروتمند (از نظر مشتریان جدید و فروش بالقوه) بیش از آن است که آن را جبران کند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، باید برای کسب درآمد پول خرج کنید.


با این حال، این فقط برای کمپین های تبلیغاتی خوب صادق است. کمپین های تبلیغاتی بد مانند هیچ چیز دیگری پول را غرق می کنند و شما چیزی برای سرمایه گذاری خود نخواهید داشت. به همین دلیل ضروری است که تحقیقات خود را انجام دهید و زمان خود را برای تولید یک تبلیغ عالی صرف کنید.[8]

بودجه تهیه کنید. البته بودجه شما نقش بسیار زیادی در کیفیت و پخش آگهی شما خواهد داشت. تعداد بسیار کمی از کسب و کارها (به غیر از شرکت های هیولا) بودجه نامحدودی برای کمپین های تبلیغاتی خود خواهند داشت، بنابراین مهم است که به صورت استراتژیک در مورد تبلیغات خود فکر کنید و با دقت برنامه ریزی کنید تا بیشترین بهره را از پول خود ببرید.[7]


اگر در مورد خرج کردن پول خود برای تبلیغات بی میل هستید، به یاد داشته باشید که تبلیغات برای هر کسب و کاری موفق ضروری است — ممکن است بهترین محصول یا خدمات را در جهان ارائه دهید، اما اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد هرگز پولی به دست نخواهید آورد.

چگونه درفضای مجازی تبلیغ کنیم؟


هیچ چیز به رشد کسب و کار شما مانند یک تبلیغ خوب طراحی شده و با هدف گذاری مناسب کمک نمی کند، بنابراین تا جایی که می توانید پول را در کمپین تبلیغاتی خود بریزید — آن را مانند یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. هزینه اولیه ممکن است زیاد باشد، اما بازدهی ثروتمند (از نظر مشتریان جدید و فروش بالقوه) بیش از آن است که آن را جبران کند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید، باید برای کسب درآمد پول خرج کنید.


با این حال، این فقط برای کمپین های تبلیغاتی خوب صادق است. کمپین های تبلیغاتی بد مانند هیچ چیز دیگری پول را غرق می کنند و شما چیزی برای سرمایه گذاری خود نخواهید داشت. به همین دلیل ضروری است که تحقیقات خود را انجام دهید و زمان خود را برای تولید یک تبلیغ عالی صرف کنید.[8]

سعی نکنید همه را راضی کنید. برای اینکه همه را راضی نگه دارید، پیام تبلیغ شما باید بسیار ملایم و غیر متعهد باشد، و این رویکرد به ندرت جواب می دهد. مجدداً به جمعیت هدف خود فکر کنید و از تبلیغات خود برای ارسال پیامی استفاده کنید که به طور خاص برای آنها جذاب باشد.
پیام تبلیغات باید در سطح شخصی برای مصرف کننده جذاب باشد – این کار را می تواند به دو روش اصلی انجام دهد: با بازی با نگرانی های عاطفی و صحبت با قلب مشتری، یا با سرگرم کردن مشتری با چیزی که حس شوخ طبعی آنها را به خود جلب می کند. .

“محصولات ما را بپوشید تا همه جذب شما شوند”. آکس اهمیتی نمی دهد که محصولات آنها برای زنان یا مردان متاهل جذاب نباشد، زیرا آنها بازار مردان 12 تا 24 ساله را درگیر کرده اند.
نمونه بسیار متفاوت دیگری از تبلیغات با هدف عاطفی، تبلیغات محصولات پاک کننده است که با ترس مادران (و پدران) کودکان و نوزادان بسیار خردسال بازی می کند. این تبلیغات بر توانایی محصول خود در “ایمن نگه داشتن” خانواده ها در برابر میکروب ها و باکتری های خطرناک تمرکز دارد. پیام اصلی این است که اگر شما والدین خوبی هستید که به سلامت و ایمن نگه داشتن فرزندانتان اهمیت می دهند، این محصول پاک کننده را خریداری خواهید کرد.
این نوع تبلیغات اگرچه تا حدودی دستکاری می شود اما می تواند برای بازار هدف خود بسیار موثر باشد. با این حال، افراد بدون بچه، یا تقریباً افراد زیر 20 سال، چندان متقاعد نخواهند شد. این یک معامله است که باید مایل به انجام آن باشید.

محصولات مرتبط