تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

چگونه یک نمونه کار تبلیغاتی بسازیم؟

برنامه ریزی سبد تبلیغاتی

منابع خود را در نظر بگیرید.

اگر دانشجوی تبلیغات هستید، احتمالاً افرادی در مدرسه شما هستند که وظیفه آنها مشاوره دادن به مجموعه شماست.

در مورد طراحی نمونه کارها با مشاور خود صحبت کنید یا سوالات خود را با مشاور شغلی در مدرسه خود بیاورید.

اگر برای تبلیغات به مدرسه نرفته‌اید، اما می‌خواهید یک کارگردان هنری، کپی‌نویس یا کارگردان خلاق شوید، باید شرکت در کلاس‌های تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
اگر در حال حاضر مدرک چهار ساله تبلیغات را دریافت می کنید، احتمالاً کلاس هایی وجود دارد که به طور خاص برای طراحی نمونه کارها طراحی شده اند.

در این مورد از مشاور خود بپرسید. حتی اگر آنها یک الزام نیستند، به هر حال یکی را انتخاب کنید.
رفتن به مدرسه نمونه کارها را در نظر بگیرید. این مدارس 1 تا 2 ساله تبلیغات را آموزش می دهند و به شما فرصت هایی می دهند تا نسخه یا هنر را برای نمونه کار خود توسعه دهید. شما باید تا زمانی که مدرسه را تکمیل می کنید، یک نمونه کار حرفه ای داشته باشید.
از یک کالج محلی یا مرکز اجتماعی در کلاس ساخت نمونه کارها شرکت کنید.
از یک کنفرانس تبلیغاتی دیدن کنید و در کلاس تبلیغات و نمونه کارها ثبت نام کنید.

چگونه یک نمونه کار تبلیغاتی بسازیم؟

اگر دانش بسیار کمی در مورد ساخت نمونه کارها دارید، شنیدن آخرین پیشرفت های آنلاین و چاپی به شما کمک خواهد کرد.

مواد بیشتری تولید کنید. اگر نمونه های کافی برای ایجاد نمونه کارها ندارید، باید روی ایجاد نمونه کار کنید.

اگر کاری برای کلاس یا کار «مشخصات» دارید که تکمیل یا منتشر نشده است، آن را در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که کار “مشخصات” شما به اندازه قطعات تمام شده شما با کیفیت است.

اگر از ابتدا کار را فقط برای ساختن یک نمونه کار طراحی می کنید، تلاش های خود را به سازمانی اهدا کنید که بتواند از کمک شما استفاده کند.[4]
به عنوان مثال، می توانید تبلیغات یک کمپین بسیار محلی را برای جمع آوری بودجه برای برنامه هنری مدرسه ابتدایی فرزندتان طراحی کنید.

همکاری را در نظر بگیرید. اگر شما یک کپی رایتر هستید، نیروهای خود را با یک طراح بپیوندید. اگر طراح هستید، با یک کپی رایتر همکاری کنید.

تلاش های خود را برای تولید کار حرفه ای برای نمونه کارها ترکیب کنید. ممکن است فردی را بیابید که مهارت‌های شما را با گذاشتن یک آگهی آنلاین یا با تماس با دانش‌آموزان سابق مدرسه خود تحسین می‌کند.[5]

متعهد شوید که هم یک نمونه کار دیجیتال و هم یک نمونه کار عملی بسازید. چه بخواهید یک طراح تبلیغات آنلاین یا یک طراح لوگو یا برند باشید، احتمالاً به یک نمونه کار فیزیکی و دیجیتالی نیاز خواهید داشت.[6]

اگر از شما خواسته شده است که یک نمونه کار فیزیکی بفرستید و روی آن کار می کنید، چند ساعت وقت بگذارید تا تصاویر کار خود را اسکن کنید و یک وب سایت با CV و گالری از کار خود راه اندازی کنید.[7]
حتی اگر شخصی درخواست کرده باشد که نمونه کارها را شخصاً ببیند، ممکن است بخواهد پیوندی به کار شما را به دفتر دیگری ارسال کند.

چگونه یک نمونه کار تبلیغاتی بسازیم؟

انتخاب خود را انتخاب کنید در هر نسخه از نمونه کارها، باید با قوی ترین قطعه خود شروع کنید. اگر یک سری تبلیغات برای یک کمپین دارید، با آن شروع کنید.

از آنجا به یک قطعه قوی دیگر که مهارت های متفاوتی را نشان می دهد ادامه دهید. انتخاب شما برای هر شغلی که درخواست می دهید تغییر می کند، اما قوی ترین کار شما باید در هر نمونه کار ظاهر شود.[8]

ساختمان نمونه کارها

لوازم خود را از یک فروشگاه لوازم هنری بخرید. این فروشگاه ها باید انتخاب های متنوعی از نمونه کارها داشته باشند. حرفه ای ترین گزینه هایی که به نظر می رسند یک نمونه کار با پوسته سخت یا یک قاب چرمی یا وینیل زیپ دار هستند.

اطمینان حاصل کنید که سبد خرید به اندازه کافی بزرگ است که کار شما را بدون آسیب رساندن به آن نگه دارد. آستین های پلاستیکی بخرید مگر اینکه کار خود را لمینت و نمد کنید.
خرید جیب برای نمونه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی. ممکن است لازم نباشد هر بار که یک نمونه کار را ارسال می کنید،

این نمونه ها را اضافه کنید، مگر اینکه بخواهید منحصراً در رادیو یا تلویزیون کار کنید.

لمینیت و نمد نمونه های خود را در نظر بگیرید. آنها را به یک چاپخانه حرفه ای ببرید و از لمینیت سفت و سخت روی کاغذ سیاه بخواهید و پشتی نمدی را انتخاب کنید. این نمونه‌ها نه تنها حرفه‌ای به نظر می‌رسند، بلکه باید ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه‌های داخل آستین پلاستیکی داشته باشند.

کار خود را چاپ کنید یک چاپگر با بررسی خوب انتخاب کنید.

[9] نمونه های خود را قبل از فشار دادن به دقت بررسی کنید. از کسی بخواهید کار جدید شما را تصحیح کند. کاغذ را در نمونه کارها قرار دهید. اطلاعات تماس، توضیحات و مشخصات خود را برای هر قسمت از نمونه کارها درج کنید. بسته به ابعاد نمونه کارها، می توانید این را در ابتدا، در صفحه مقابل یا در همان صفحه چاپ کنید.

پورتفولیوی خود را برای هر درخواست شغلی تنظیم کنید. شرح شغل را به دقت بخوانید و در مورد مشتریان آژانس تحقیق کنید تا ایده ای از آنچه به دنبال آن هستند به دست آورید.

چگونه یک نمونه کار تبلیغاتی بسازیم؟

10 یا بیشتر از بهترین نمونه های خود را در دسترس داشته باشید و بهترین نمونه های مربوط به صنایع، محصولات و تصویر برندی را که به طور منظم تولید می کنند، قرار دهید.

نمونه های زیادی را وارد نکنید.

پشما سعی می کنید بهترین کار خود را نشان دهید. حدود 6 نمونه از بهترین نمونه های کلی خود و حدود 4 نمونه دیگر را که مطابق با کاری که آژانس تبلیغاتی درخواست می کند، انتخاب کنید. شما نباید از 20 نمونه تجاوز کنید.
کار زیاد را در رسانه دیگری وارد نکنید. به عنوان مثال، اگر شرکتی به دنبال یک کپی رایتر برای تبلیغات مجلات است، بیش از یک آگهی رادیویی را که نوشته اید قرار ندهید.

چگونه یک نمونه کار تبلیغاتی بسازیم؟

سبد خود را تمیز و بدون چروک نگه دارید. اگر تصمیم دارید از جیب های پلاستیکی برای مواد تبلیغاتی چاپی خود استفاده کنید، در صورت پاره شدن یا چروک شدن، فورا آن ها را تعویض کنید. تبلیغات یک تجارت رقابتی است و شما می خواهید در راه های مثبت به جای موارد منفی متمایز شوید.

از کار خود محافظت کنید اطمینان حاصل کنید که حق چاپ هر چیزی را که به صورت آنلاین ارسال می کنید، یادداشت کنید

واترمارکینگ تصاویری را که ممکن است به خصوص وسوسه انگیز برای سرقت باشد، در نظر بگیرید، مانند تصاویر افراد، یا تصاویر با متن کم یا بدون متن روی آنها.[14]

محصولات مرتبط