تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

طراحی کاتالوگ الکترونیکی

کاتالوگ های الکترونیکی، انتشارات به صورت دیجیتال هستند که محصولات را با هدف کمک به فروش ارائه می کنند. 

طراحی کاتالوگ الکترونیکی می تواند در معرفی کالا و برند موثر بوده و میزان فروش را افزایش دهد.

 ساخت کاتالوگ دیجیتال ، همواره یکی از ابزارهای موفق در بازاریابی کسب و کارها به شمار آمده است.

شما می توانید قیمت طراحی کاتالوگ الکترونیکی را از گروه حرفه ای چاپ و طراحی نگاران دریافت کنید.

طراحی کاتالوگ دیجیتال

همه پروژه های خوب با کمی برنامه ریزی شروع می شوند و طراحی کاتالوگ الکترونیکی شما تفاوتی ندارد.

شما باید از قبل برنامه ریزی کنید که چه چیزی در داخل کاتالوگ وجود داشته باشد، از مجموعه محصولات گرفته تا متون و تصاویر. این مرحله ای است که هیچ کس نباید از آن بگذرد.

تصمیم بگیرید که چه محصولاتی را می خواهید در کاتالوگ دیجیتال خود بگنجانید.

یک صفحه مسطح بچینید تا نشان دهید که می خواهید متون و تصاویر چگونه روی صفحه قرار بگیرند.

این به شما بستگی دارد که چه تعداد کالا را می خواهید در ساخت کاتالوگ دیجیتال خود تبلیغ کنید.

به یاد داشته باشید، هر چه مجموعه بزرگتر باشد، طراحی کاتالوگ الکترونیکی نیز باید گسترده تر باشد.

فشرده کردن 50 محصول در یک صفحه فایده ای ندارد. در واقع، این دیگر یک کاتالوگ نیست، در بهترین حالت، لیست قیمت است. این هدف اصلی وجود کاتالوگ را به چالش می کشد که ارائه محصولات به شیوه ای جذاب می باشد.

طراحی کاتالوگ الکترونیکی

همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه محصولات خود را گروه بندی می کنید، به چه ترتیبی ظاهر می شوند و می خواهید چه محصولاتی برجسته شوند. عکس ها تغذیه اصلی ساخت کاتالوگ دیجیتال شما هستند.

بدون عکس، جذابیتی در آن وجود ندارد. در صورت امکان، تعدادی عکس از مدل هایی که با محصولات خود قرار دهید.

این یک ترفند خوب برای این است که محصولات شما جذاب تر و در دسترس تر به نظر برسند.

کمی متن کمک زیادی به برجسته کردن جذاب ترین جنبه های پیشنهاد شما می کند.

اگرچه معمولاً متون زیادی در کاتالوگ ها وجود ندارد، هنوز هم این چیزی است که باید در طراحی کاتالوگ الکترونیکی در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که نام، قیمت و پیوندهای مربوط به هر کالا و همچنین جزئیات تماس برند را درج کنید.

نحوه طراحی کاتالوگ

  1. طراحی کاتالوگ به صورت دیجیتالی، باید با زیبایی شناسی کلی برند شما مطابقت داشته باشد.
  2. اگر راهنمای دستورالعمل برند ندارید، باید آن را در اولویت قرار دهید، زیرا از بسیاری جهات در همه پروژه های شما کمک خواهد کرد.
  3. عناصر اساسی در ساخت کاتالوگ دیجیتال استاندارد شامل نام محصول، عکس محصول، توضیح کوتاه، مشخصات، اندازه ها، اطلاعات تحویل، تخفیف ها، اطلاعات فنی، مزایای محصول و قیمت می باشد.

اصول طراحی

طراحی کاتالوگ الکترونیکی
  1. طراحی کاتالوگ الکترونیکی را مطابق با اصول طراحی، برای مخاطبان برند تنظیم کنید.
  2. مشتریان خود را در طول کل فرآیند طراحی در ذهن داشته باشید و اجازه دهید این تصمیمات شما را در سبک، رنگ، تصاویر هدایت می کند.
  3. مهمترین محصولات را در صفحات اول قرار دهید، زیرا آنها مهمترین صفحات در کاتالوگ های الکترونیکی هستند.
  4. این یکی از روش‌هایی است که در آن کاتالوگ دیجیتالی با کاتالوگ‌ چاپی متفاوت است که در آن قسمت جلو و پشت جلد بیشترین ارزش را دارند. از همین روست که تعامل خوانندگان با مجلات دیجیتال متفاوت است.
  5. از بهم ریختگی پرهیز کنید. محصولات زیادی را در یک صفحه قرار ندهید.از پس زمینه های شلوغ خودداری کنید.
  6. شما می خواهید که محصول تمام توجه را به خود جلب کند، نه پس زمینه. ضمن آنکه لازم است در ساخت کاتالوگ دیجیتال ، از تصاویر بزرگ استفاده کنید، زیرا بیشتر از تصاویر کوچک توجه را به خود جلب می کنند.
  7. هنگام طراحی، جریان چشم را در نظر بگیرید.
  8. حرکت چشم عموماً از بالا سمت چپ شروع می شود و به صورت مورب در عرض دوتایی حرکت می کند.
  9. متن باید درست زیر تصویر محصول یا سمت چپ باشد.
  10. این فقط یک روش استاندارد نیست، بلکه نحوه ارتباط ذهنی افراد با متن، اطلاعات محصول و تصویر است.  
  11. شما می توانید برای دریافت قیمت طراحی کاتالوگ الکترونیکی ، با کارشناسان نگاران تماس بگیرید.



محصولات مرتبط