تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

مهروموم

داشتن یک مهر اختصاصی به کسب‌وکار، ارتباطات و مکاتبات کاری و شخصی شما تمایز و خاص بودن می‌بخشد.همچنین مهروموم برای کسب‌ وکارهای کوچک و بزرگ، هنرمندان، فعالان حوزه بسته‌ بندی و کادوهای خاص و تمام علاقه‌مندانی که به دنبال یک محصول جذاب هستند مناسب می‌باشد. توسط پکیج مهر و موم می‌ توانید برند خود را به شکیل ترین شکل ممکن معرفی کنید. 

تاریخچه مهرها

ساخت مهر و صنعت مهرسازی پیشینه‌ای دیرینه دارد و حتی میتوان گفت به بیش از ۵ هزار سال قبل نیز برمی‌گردد.

باستان‌شناسان در کاوش‌های خود، مهرهای مخروطی شکلی و نقش‌دار استوانه ایی پیدا کردند که قدمت آنها به ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و بعد از حمله ایلامی‌ها به ایران می‌رسد.

در واقع یکی از اهداف اصلی اختراع و ساخت مهر توسط بشر، اعتبار بخشیدن به اسناد و مدارک در آن زمان تا کنون بوده است.

مهر هم مانند امضا به نوعی مربوط به افراد مختلف و نشان دهنده قدرت اجتماعی آنها در جامعه بوده و است. شاید به همین علت از قدیم تا به امروز همیشه وسواس خاصی در تولید انواع مهر‌ها توسط تولید‌کنندگان مهر به کار می‌رود.

استفاده از متریال‌هایی مانند فلز برنج، مس، یشم، بلور، مرمر، عقیق و … نشان دهنده این موضوع می باشد .

مهر برنجی مخصوص مهروموم چیست؟

یکی از انواع مهر‌ها، مهر برنجی است که طرح آن به وسیله نوعی مته مخصوص بر روی دسته‌هایی از جنس برنج حک میگردد.

نکته جالب این است که هرچند با تکنولوژی پیشرفته امروز هر چیزی قابل جعل است اما طبق نظر اکثر مهر‌سازان قدیمی، مهر برنجی ویا همان مهرو موم از محدود مهرهایی هست که بی نهایت جعل آن سخت است.

دلیل اینکه جعل مهر های برنجی ( مهر وموم ) سخت میباشد این است که مهر بصورت چشمی و ذهنی در همان لحظه ساخت توسط سازنده حکاکی می‌شود و برای حکاکی مهر فلزی طراحی صورت نمیگیرد و ساخت مجدد آن مهر برنجی به همان شکل قبلی حتی به دست همان سازنده هم امکان‌پذیر نیست.

مهروموم

جهت بازدید از انواع محصولات مهر و موم کلیک نمایید

اقلام موجود در پک مهر و موم :

  • مهر برنجی حکاکی شده با دسته چوبی
  • یک بسته لاک مهروموم رنگی
  • قاشقک فلزی مخصوص مهر و موم با دسته چوبی
  • شمع وارمر

مهر برنجی چیست :

مهرفلزی (برنجی) با دسته چوبی، مهری است که می‌تواند بر روی موم یا لاک برجستگی ایجاد نماید.

مهربرنجی اصلی ترین ابزار پکیج مهر و موم محسوب شده و طرح ارسالی شما از سراسر ایران به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم حرفه ایی چاپ الماس برای شما حکاکی خواهد شد.

مهر برنجی به وسیله دستگاه های پیشرفته حکاکی شده و ریزترین جزئیات طرح شما بر روی مهربرنجی نقش می بندد.

مهر برنجی این پکیج دارای دو بخش فلزی و چوبی می باشد که در هم پیچ می‌شوند و شما به راحتی می ‌توانید دسته و سری آن‌ را از یکدیگر جدا کنید. قسمت اصلی و فلزی مهر از آلیاژ خالص برنج تولید می شود و در هنگام استفاده به لاک مهروموم نمی‌چسبد و به راحتی پس از چند ثانیه از آن جدا و اثری از موم بر روی مهر باقی نمی ماند.

دسته مهر برنجی، از چوب مرغوب و گران قیمت راش ساخته شده که علاوه بر زیبایی بی نظیر، کیفیت قابل قبولی را به شما ارائه خواهد داد.

جنس مهر از آلیاژ برنج با کیفیت بالا می باشد که در برابرگرما و حرارت مقاومت زیادی دارد.

درون بسته مهر و موم ، موم های رنگی بسیار زیبا وجود دارد که بسته به نوع سلیقه بسیار چشم‌گیر هستند.

قاشقک مهر و موم

قاشقک ابزاری برای ذوب کردن لاک مهروموم می باشد. با دسته چوبی و سری فلزی در این ست وجود دارد که برای گرم کردن و ذوب شدن موم‌ها استفاده می‌شود.

قاشقک مهر و موم از فلز و چوب با کیفیت ساخته شده و عایق حرارت در محل دسته می باشد. طراحی ارگونومی و وزن کم این محصول علاوه بر استفاده آسان، ظاهری زیبا را به خود اختصاص داده است. قاشقک از دو بخش چوبی و فلزی تشکیل شده و به دلیل داشتن دسته چوبی، در هنگام داغ شدن، دست شما هیچ حرارتی را دریافت نمی‌کند. دسته قاشقک مهر و موم از چوب با کیفیت راش ساخته و طرح آن از مهر برنجی مگنولیالند الهام گرفته شده است.

دسته قاشقک مانند مهر برنجی با روغن های گیاهی موج نما شده و با ظاهری یکپارچه به سری فلزی خود متصل شده است. مخزن بزرگ و زبانه تعبیه شده در قاشقک باعث سهولت استفاده، دقت ریزش و در نهایت زیبایی مهر و موم می شود.

مشخصات لاک مهر وموم

لاک مهروموم با فرمول انحصاری ساخته شده و برخلاف مهروموم های سنتی که شکنندگی بالایی داشت کاملا انعطاف پذیر می باشد. خاصیت مقاومت گرانول های موم باعث استقبال مخاطبان بسیاری برای مهر و موم محصولات خود شده است.

با توجه به ساخت طیف رنگ های جذاب و متنوع توسط تیم چاپ الماس ، نیاز مخاطبان کاملا مرتفع شده است. لاک های مهر و موم با حرارت غیر مستقیم ذوب شده و شما می‌توانید بر روی تمام سطوح، طرح خود را نقش ببندید.

شمع وارمر

برای گرم کردن موم ها درون بسته قرارداده شده .

این ست مهروموم با توجه به ویژگی ظاهری  چشم هر بیننده‌ی با سلیقه‌ای رو جلب و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

مشخصات پکیج مهر و موم

هر پکیج شامل یک عدد مهر برنجی گرد می باشد.

مدل مهر برنجی گرد است که استانداردترین و پرکاربردترین ابعاد برای یک مهروموم بی نقص می باشد.

مهر برنجی با طرح یا لوگوی اختصاصی شما توسط تیم چاپ الماس کرج حکاکی میگردد.

وزن تقریبی هر بسته گرانول موم 50 گرم می باشد.

پکیج مهروموم به همراه یک عدد قاشقک مخصوص مهروموم (فلزی با دسته چوبی) ارائه می شود.

اگر میخواهید یک هدیه منحصربه ‌فرد به عزیزان و دوستانتان بدهید و یا اینکه پاکت هدیه یا پولی که قرار است به آن‌ها تقدیم کنید را، به شیوه متفاوتی تزیین کنید؟ و یا اگر تولید کننده محصولی هستید و مسئله بسته بندی برایتان اهمیت زیادی دارد مهروموم به ‌رسم قدیم اما به ابزارهای جدید و راحت پیشنهاد ما به شما می باشد.

مهروموم یکی از لوازم زیبا و نوستالژیک در بین علاقه مندان به بسته بندی می باشد ، ابزارهای زیبا و لاک مهروموم باکیفیت، این امکان را می‌دهد تا به طریقه‌ی متفاوتی بسته خود را زینت دهیم.

اگر صاحب برند یا کسب‌وکار کوچکی هستید نیز، می‌توانید با استفاده از مهروموم یک طرح ماندگار را در خاطر خریداران محصولاتتان ثبت کنید و به‌جای استفاده از چسب، بسته محصول را با سبک جدید اما به ‌رسم دیرین مهروموم کنید.

پک مهروموم با قیمت مناسب علاوه بر کاربردی که دارد خود نیز می‌تواند هدیه لوکس و خاطر انگیزی باشد، این محصول باوجود بسته‌بندی شیکی که دارد مناسب برای هدیه دادن است .

نکته مهم در زمان خرید و سفارش مهر و موم : با توجه به دستگاه پیشرفته حکاکی؛ ریزترین جزئیات هم بر روی مهربرنجی حک می شود پس میباید در زمان طراحی حتما به نکات داخل طرح دقت نمایید .

لطفا قبل یا بعد از ثبت سفارش، از طریق راه های ارتباطی (واتساپ، تلگرام،…) طرح خود را ارسال و نظر کارشناسان ما را برای بهبود طرح، مدنظر بگیرید.

برای بازدید از انواع مهر و موم کلیک کنید

نحوه استفاده از مهر و موم

استفاده از پکیج مهروموم بسیار آسان می باشد. برای مهر و موم ابتدا قاشقک  را چند دقیقه بر روی شعله نگه داشته و لاک مهر و موم را داخل آن قرارمیدهیم  تا گرانول موم به شکل مایع دربیاید.

لاک مهر و موم با حرارت غیر مستقیم ذوب شده و شما می‌توانید بر روی تمام سطوح، طرح خود را نقش ببندید. پس از اینکه موم کاملا ذوب شد و حالت مایع به خود گرفت منتظر بمانید تا موم کمی سرد شود، سپس موم ذوب شده را بر روی سطح موردنظر بریزید و مهر را به صورت عمود بر روی آن قرار دهید.

به کمک پکیج مهر و موم می توانید محصولات و نامه های خود را به زیباترین شکل مهروموم کنید. حتی می توانید خلاقیت به خرج داده و با یک شاخه گل کوچک، اکلیل و یا حتی ربان جلوه ای جذاب به طرحتان بدهید.

حکاکی لوگوی شما بر روی مهرها

مجموعه چاپ الماس این افتخار را دارد که مهرهای برنجی مخصوص مهروموم شما را در کرج و تهران و همچینین با استفاده از سیستم پست به سراسر ایران با لوگوی دلخواه شما و استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین آلیاژ بسازد.

ساخت این مهرهای برنجی در کارگاه مجموعه الماس انجام می‌شود به همین دلیل قیمت تمام شده مهر و موم برای فروش کمتر از بقیه رقبا محاسبه می شود.

محصولات مرتبط