تبلیغات وسیع، بازاریابی انبوه ارتباطات از طریق تلویزیون و رادیو، تا چند سال گذشته، غالب ترین روش برای یافتدن دسترسی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است. این دسته از تبلیغات در طی چند سال گذشته، به ویژه با ظهور فناوری DVR و همچنین گسترش شبکه های اینترنتی و رد نمودن تبلیغات، بسیار آسیب دیده است. با این حال، همچنان روشی محبوب برای دسترسی به میلیون ها مخاطب در نظر گرفته می شود.
رادیو صنعت رادیو در سال ۲۰۱۷ از این پرونده پیروی کرد. وست وود یکی، که محتوای ورزشی، اخبار و سرگرمی های ملی را هر هفته