تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات تضمین شده (بخش۱)

طی یک سال گذشته ، شرکت های رسانه ای و ارائه دهندگان داده ها با هم کار کرده اند تا ضمانت رسانه های ثانویه را بر اساس معیارهای جدیدی ارائه دهند. اگر بتوانید آن را بسنجید ، احتمال اینکه کسی در برابر آن تضمین کند ، شانس دارد. شبکه های تلویزیونی فلسفه “داده های خود را برای من به ارمغان بیاورند ، پذیرفته ایم. ما علیه آن تضمین خواهیم کرد.” تبلیغ کنندگان برای پاسخگویی بیشتر برای هزینه های خود تلاش می کنند ، و بسترهای نرم افزاری که با آنها کار می کنیم به این مناسبت در حال افزایش هستند.

بسیاری از این ضمانت ها با هدف حل مسئله فعلی صنعت از جمله تقلب یا مشاهده است. اما هنگامی که ما برای مسائل امروز حل کردیم ، مثل همیشه موارد جدیدی بوجود می آیند. تنها معیاری که هرگز تغییر نمی کند ، فروش است و این سؤال را ایجاد می کند: آیا ما در نهایت شاهد ضمانت صنعتی در فروش خواهیم بود؟

آیا تضمین های جمعیتی استانداردی که امروزه در صنعت مشاهده می کنیم تحول می یابد؟ مطمئناً یک تبلیغ ارزش پیشنهادی برای تبلیغ کنندگان است که می خواهند بدانند آیا کمپین های آنها محصولات خود را از قفسه ها منتقل می کند یا خیر. اما آیا این برای شرکت های رسانه ای که وظیفه انجام این ضمانت را بر عهده دارند ، کار می کند؟ آیا می توان آن را به طور مداوم و دقیق اندازه گیری کرد؟ و چگونه هزینه تبلیغات به ویژه در صنعت تلویزیون که غالباً در قراردادهای چند ساله قفل شده است ، تغییر خواهد کرد؟

محصولات مرتبط