تبلیغات تضمین شده - achap - تبلیغات تضمین شده (بخش2) -
۲۲
آبان

تبلیغات تضمین شده (بخش۲)

صنعت مجله می گوید بله. مدیران مجله چنان باور دارند که پلتفرم آنها محصولاتی را به فروش می رساند که سازمان تجارت اصلی آنها در سال 2015 با مشارکت شرکت Condé Nast ، Magazines Hearst ، Meredith Corp. ، Time Inc و دیگران ، تضمین برگشت پول و یا بازگشت فضای جهانی را در سال 2015 ایجاد کرده است. نوید این است که تبلیغات در مجلات چاپی شرکت کننده ، باعث افزایش فروش برند تبلیغ کننده می شود و یک ROI مثبت برای سرمایه گذاری های واجد شرایط ارائه می دهد.

به گفته جان وورتر ، رئیس رسانه ملی این کشور ، مریدیت برای بیش از 70 کمپین افزایش فروش را تضمین کرده است و هنوز یکی از آنها را از دست نداده است. از آنجا که مجلات (و تا حدی رادیو) آنقدر محور محتوا هستند و کمتر به هدف قرار دادن تعداد زیاد اعتماد دارند ، ارائه ضمانت فروش منطقی است.