تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

تبلیغات تضمین شده (بخش۴)

دیجیتال

به دلیل تقاضای تبلیغ کننده، دیجیتال در سال گذشته رشد چشمگیری در اندازه گیری فروش داشته است.

در سال 2016، باغ های دیواری هنوز به این معنی بودند که اندازه گیری فروش شخص ثالث برای تبلیغات در سکوهای دیجیتال به طور گسترده ای در دسترس نبود. امروزه باغ های دیواری بازتر هستند و ناشران می خواهند اندازه گیری عینی، مستقل و ثالث داشته باشند. پیش از این که ضمانت های فروش را به عنوان استاندارد در این پلتفرم ببینیم، هنوز موانع بسیاری وجود دارد، اما ناشران دیجیتالی آینده نگر شروع به ارائه گزینه برای مشتریان برتر خود کرده اند.

اما اگرچه سیلوهای در حال پایین آمدن هستند، هنوز بسیاری از معیارهای مختلف برای اندازه گیری موفقیت وجود دارد. دیجیتالی شامل موبایل، دسکتاپ، ویدئو است و تعداد فرمت های بی پایان برای هر کانال وجود دارد.

حتی اگر در درجه اول پروکسی برای فروش واقعی وجود داشته باشد، این صنعت به این اقدامات دیگر روی آورده است زیرا نتایج بلافاصله در دسترس است و آنها به مسائل مهم امروز می پردازند. و از آنجا که اندازه گیری فروش وقت گیر و به طور سنتی پس از کمپین است، پاسخگوی خواسته های صنعت تبلیغات دیجیتال همیشه نیست. تحویل نتایج اندازه گیری فروش باید خیلی سریعتر انجام شود و اگر صنعت قصد دارد به یک ضمانت فروش برود، به یک متریک دیجیتال جهانی نیاز خواهیم داشت.

در حالی که امروز یا حتی امسال چنین اتفاقی نخواهد افتاد ، صنعت تبلیغات به عنوان ضمانت اصلی معاملات تبلیغات به سمت فروش پیش می رود.

محصولات مرتبط