تبلیغات تضمین شده - achap - تبلیغات تضمین شده (بخش5) -
۲۵
آبان

تبلیغات تضمین شده (بخش۵)

تلویزیون

در طول چند سال گذشته ، صنعت تلویزیون به آرامی علاوه بر تضمین در مورد نمایشی ، ضمانت های ثانویه و مبتنی بر مخاطبان را نیز ارائه داده است. NBCU به خصوص در مورد تضمین مخاطبان یک میلیارد دلاری در فصل پیش رو 2017 بسیار صوتی بود.

هرچه شبکه ها و شرکت های کابلی بیشتری سیستم های داده محور مختلف را ایجاد می کنند ، تضمین نسخه نمایشی به علاوه فروش ، واقعی تر خواهد شد. برخی از پیشنهادات کابل با طاقچه تر ، مانند Hallmark Channel ، در چند فصل گذشته شروع به ارائه ضمانت های فروش کرده اند. اما هنوز هم معاملات میراثی در حال احترام هستند که از نرخ فوق العاده ای اطمینان می کنند.

این صنعت در حال تغییر است ، زیرا درآمد بسیار زیادی در معرض خطر است. از آنجا که تبلیغ کنندگان شروع به مطالبه پاسخگویی بیشتر برای تبلیغات تلویزیونی خود می کنند و با مزیت های فنی سیستم های جدیدی که ایجاد می شوند ، ضمانت های فروش در نهایت در صنعت استاندارد می شوند و یا ممکن است دلار برای رسانه هایی که تضمین فروش را ارائه می دهند از دست داده شود.