تبلیغات - achap - روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش 1) -
۱۰
آبان

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۱)

  1. ساختن یک برنامه ارجاع
    برای به دست آوردن مشتریان جدید وقت و تلاش زیادی لازم است ، به همین دلیل بسیاری از مشاغل B2B به برنامه های ارجاع اعتماد می کنند. در یک مطالعه بانکی ، مراجعات 18 درصد بیشتر احتمال دارد که در این شرکت بمانند و 16 درصد سود بیشتری به دست آوردند.

با اجرای یک برنامه ارجاع در شرکت خود ، این مزایا را بدست آورید – و سهم بازار را در این فرآیند افزایش دهید.

در مورد مراجعه به هر کجا که می توانید ، از جمله در وب سایت ، رسانه های اجتماعی و ایمیل خود استفاده کنید. نام و آدرس ایمیل بخواهید و سپس به این موارد جدید دسترسی پیدا کنید. وقتی این کار را کردید ، به آنها بگویید که چگونه اطلاعات آنها را بدست آورده اید. در غیر این صورت ، پیام شما ممکن است مانند یک تماس سرد خوانده شود و آنها را از پیگیری منصرف کند.

ممکن است برخی از مشتریان از ارائه ارجاع خوشحال شوند ، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به انگیزه اضافی داشته باشند. برای هر مراجعه جدید که سفارش ایجاد می کند ، انگیزه ای ارائه دهید. تخفیف در خریدهای آینده انگیزه خوبی دارد ، همانطور که ورود به یک نقاشی برای برنده شدن در تعطیلات یا جایزه نقدی است.