تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۱)

  1. ساختن یک برنامه ارجاع
    برای به دست آوردن مشتریان جدید وقت و تلاش زیادی لازم است، به همین دلیل بسیاری از مشاغل B2B به برنامه های ارجاع اعتماد می کنند. در یک مطالعه بانکی، مراجعات 18 درصد بیشتر احتمال دارد که در این شرکت بمانند و 16 درصد سود بیشتری به دست آوردند.

با اجرای یک برنامه ارجاع در شرکت خود، این مزایا را بدست آورید – و سهم بازار را در این فرآیند افزایش دهید.

در مورد مراجعه به هر کجا که می توانید، از جمله در وب سایت، رسانه های اجتماعی و ایمیل خود استفاده کنید. نام و آدرس ایمیل بخواهید و سپس به این موارد جدید دسترسی پیدا کنید. وقتی این کار را کردید، به آنها بگویید که چگونه اطلاعات آنها را بدست آورده اید. در غیر این صورت، پیام شما ممکن است مانند یک تماس سرد خوانده شود و آنها را از پیگیری منصرف کند.

ممکن است برخی از مشتریان از ارائه ارجاع خوشحال شوند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به انگیزه اضافی داشته باشند. برای هر مراجعه جدید که سفارش ایجاد می کند، انگیزه ای ارائه دهید. تخفیف در خریدهای آینده انگیزه خوبی دارد، همانطور که ورود به یک نقاشی برای برنده شدن در تعطیلات یا جایزه نقدی است.

محصولات مرتبط